Plenty easypull (keukenroldispenser)

12-03-2011 12:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kreeg ik deze keukenroldispenser thuisgestuurd om uit te gaan proberen!

Ik ben heel erg benieuwd, want tot nu toe heb ik nog geen fijne plek voor mijn keukenrol kunnen vinden. Meestal slingert hij en beetje door de keuken, hij valt een keer om, wordt nat.... niet erg handig!

Zelf ben ik iemand die niet zo gelooft in reclames op tv en liever afgaat op de ervaringen van anderen. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie van dit apparaat vinden. Handig? Of juist niet?

Ik ga er zo eens een mooi plekje voor zoeken!
quote:kriebelbeest schreef op 13 maart 2011 @ 13:08:

Ik heb er een, een paar maanden geleden gekregen.

Ik gebruik zelf geen vaatdoekjes in de keuken (ik persoonlijk vind dat vies), dus had altijd al een keukenrol + houder staan. Dit systeem is wel handig, je hebt maar 1 hand nodig om een stukje af te scheuren.

Maar idd, de rollen zijn vrij prijzig. En je kunt vanaf de buitenkant niet zien hoeveel er nog over is, daarvoor moet je het systeem telkens even openmaken.Wij hebben gewoon altijd een reserverol in huis, dan grijp je nooit mis
Haha wat een spam allemaal jullie kunnen zo gaan solliciteren bij TellSell!
Vind ze ideaal. Oké, kost wat meer, maar het gemak weegt daar wel tegenop. Volgens mij heb ik er 3 of 4 door het hele huis hangen, al dan niet zichtbaar: heb er ook eentje aan de binnenkant van een kastdeurtje hangen :D
Heb ook zaterdag een Easypull gekregen, ideaal ding en leuk ook dat je er twee mag uitdelen! Misschien leuk ook om een buzztopic te maken? Of is dat er al? De rol is trouwens ongeveer 3 euro, als ie op is. Ik heb de zwarte gehouden.
Wie krijgt er trouwens binnekort ook de shampoo van SYOSS?
dit is het buzz topic

ik gebruik de easy pull al jaren, vanaf het moment dat die te koop was. Ben er erg tevreden over. Heb ook een reisversie.

Het is idd. wat duurder en ik heb er nog geen vaste plek voor maar ik ben er toch erg blij mee. Ben nu aan mijn tweede toe ivm. verhuizing.
quote:elninjoo schreef op 12 maart 2011 @ 12:45:

Kun je er alleen maar keukenrollen van dat merk in doen, of ook Lotus Maestro?

Alleen van dat merk elninjoo. Je plukt het vel midden uit de rol zeg maar.

Dit ding bestaat toch al een paar jaar?
quote:Chatterly wrote on 15 March 2011 @ 17:14:

[...]

Alleen van dat merk elninjoo. Je plukt het vel midden uit de rol zeg maar.

Dit ding bestaat toch al een paar jaar?Kun je dan niet de rol uit de Lotusvariant pielen en dan de vellen van binnenuit eruit trekken?...
Dan moet je eerst die kartonnen rol eruit zien te krijgen ligeia, die zit er bij de easypull niet in
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 maart 2011 @ 17:03:

dit is het buzz topic

ik gebruik de easy pull al jaren, vanaf het moment dat die te koop was. Ben er erg tevreden over. Heb ook een reisversie.

Het is idd. wat duurder en ik heb er nog geen vaste plek voor maar ik ben er toch erg blij mee. Ben nu aan mijn tweede toe ivm. verhuizing.Dank je
Hoi Duha,

Omdat je goed hebt gebuzzt op de Plenty Easypull campagne hebben we jou gekozen als prijswinnaar. Laat mij weten wat je buzzernaam is dan krijg je binnenkort bericht over je prijs.

De groeten van Buzzer,

Simon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven