30 jaar. Speciale tips?

15-03-2011 20:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wordt over een paar weken 30 jaar. Toch wel een mijlpaal. Hij viert het gewoon bij hem thuis voor familie en vrienden. Naast een cadeau vind ik het leuk om nog iets speciaals voor hem te doen. Maar wat... Beetje Toos inspiratieloos hier.

Het cadeau kost me aardig wat duiten dus ik wilde het qua kosten toch redelijk bescheiden houden. Iemand goeie tips/ideeën hier?
Leg jezelf aan het eind van de dag in een pikant setje met een mooie strik in je haren op bed. Ik gok zomaar, de gemiddelde man kennende, dat hij het met alle plezier zal uitpakken
Ik heb al heel wat feestjes gevierd voor/met mensen die dertig werden. Sowieso het huis versieren met feestartikelen met het getal 30. Spandoek in de tuin, Abraham in de tuin enzo.

Het feest nét iets specialer maken dan anders. Hoeft niet te duur. Je kunt zelf een lopend buffet in elkaar flansen. Zelf taart bakken met Naam vriend 30 jaar erop.
Is er iemand in je omgeving die fanatiek is in het maken/decoreren van taarten? (Helemaal hip tegenwoordig toch?).

Ik heb net voor mijn broertje zo'n taart besteld... Hij wordt 18 en die taart kan ik helemaal naar wens laten maken, al zijn hobby's er in verwerken, etc. Verder ook beetje inspiratieloos nu...
Ik ben gisteren dertig geworden en heb er niks anders dan anders aan gedaan. Beviel me wel.
quote:nike schreef op 15 maart 2011 @ 20:57:

Ik heb al heel wat feestjes gevierd voor/met mensen die dertig werden. Sowieso het huis versieren met feestartikelen met het getal 30. Spandoek in de tuin, Abraham in de tuin enzo.

Het feest nét iets specialer maken dan anders. Hoeft niet te duur. Je kunt zelf een lopend buffet in elkaar flansen. Zelf taart bakken met Naam vriend 30 jaar erop.Dan ben je 20 jaar te vroeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Verleidelijk: Lapdance, buikdans (op youtube opzoeken en zo goed mogelijk nadoen of een cursus, geen idee wat de kosten daarvoor kunnen zijn)

Afhankelijk van zijn persoon: Picknicken op een romantische plek, rondleiding door voetbalstadion (of zoiets) regelen.
30 en Abraham? Dat hoort bij 50, of een halve bij 25 (maar dat is eigenlijk té stom).
Ik krijg er een punthoofd van!
Zelf uit een taart springen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spandoek in de tuin? Een buffet? Standaard slingers met 30?

Jakkes, wat burgerlijk. Hij wordt 30, geen 80.

Een cadeau en feest is toch genoeg?

Goede flessen wijn en champagne kopen (geen supermarkttroep). Goede happen maken. Leuke vrienden en familie. Goede muziek. Dan moet het toch al een geslaagde avond worden?
Liedje aanvragen op de radio, fotocollage (fotoboek) maken van foto's van de afgelopen 30 jaar.

Ik heb een keer (dat was voor 60 jaar maar goed) van een blanco notitieblok de blaadjes versierd (a la scrapboek) en aan een ieder gevraagd om daarin een leuk persoonlijk bericht te schrijven voor de jarige.

Even nadenken wat ik nog meer heb gedaan....
quote:nouschi schreef op 15 maart 2011 @ 21:05:

[...]

Dan ben je 20 jaar te vroeg.Dat is juist het grapje
Ow. Haha.
Tja, voor een burgerlijk feestje ben je bij mij wel aan het goed adres. Het is alweer een paar jaartjes geleden dat net mijn vriendinnengroep één voor één dertig werd en we voor elkaar een feestje organiseerden. En dan werden idd affiches op lantarenpalen opgehangen, een karaoke-machine gehuurd, cocktail gemaakt, spandoeken opgehangen, lekker gegeten e.d. Het is dat een stripper te duur was, anders was deze ook wel op één van onze feestjes gekomen. De zelfgemaakte foute CD was ook een groot succes. Tja, dolle boel bij ons .

Ik vergeet het alfabet, A is voor...
Haha... Jesus ben blij dat mijn vrienden en familie dat soort onzin niet uithalen.
Voor net even anders, in feestwinkels verkopen ze vaak van die aparte verjaardagskaarsjes (bijvb. kaarsjes hartelijk gefeliciteerd), je kan een fototaart laten maken bij de bakker of zelf een 3d taart bakken of regelen.
Ik heb ooit 's voor een vriend 30 verschillende cupcakes gemaakt. Niet duur, wel leuk, kost wel wat tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven