Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Een te hete steiltang lijkt mij echt niet goed voor je haar hoor
Oja, welke stijltang adviseren jullie ? Mijn Chi-tang gaat "maar" tot 200graden en ik lees dat het zo rond de 230graden het beste effect geeft. Mjeh, ben niet van plan weer 180euro te dokken voor een stijltang =( Wat een duur grapje om je haar te stijlen, hihii, maar dan heb je wel wat ! =D
Nou heb net mijn haar gewassen. Het voelt nu zachter aan en het fohnen ging veel sneller. Het is niet helemaal stijl geworden, maar dat had ik ook niet verwacht.
Moet toch zeggen dat mijn haar veel stijler is dan voorheen. Normaal gesproken moet ik er in de ochtend met de stijltang overheen, maar dat hoeft dus niet meer. Mijn collega's valt het ook op dat mijn haar veel stijler zit. Ben echt tevreden!!
@ flow23 Ik heb een stijltang gekocht bij de kijkshop, gaat tot 230 graden en was iets van 30 euro.

@ Hayat, ja dat had ik ook na de eerste keer wassen ;) zie fotos. Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet na 1 tot 2 maanden.
Oh jee ik hoop dat t wel wat langer blijft zitten, want ik ben er echt blij mee...anders wordt het een dure hobby
@ Alicia

By the way ik heb de ultra gebruikt en jij?
Ik heb het gisteren voor het eerst zelf gedaan! Ik was het zat om krom te liggen door het door de kapper te laten doen. Ik heb QOD max gebruikt, voor 30 dollar een klein flesje op Ebay gekocht. Anyway, ik heb de eerste keer alleen een strook onderaan m'n hoofd gedaan en het haar rond m'n oren en voorhoofd aangezien dat echt probleemzones zijn qua kroezen. Als dat goed uitpakt doe ik de rest. Ik hoop echt dat ik het goed heb gedaan, want het rookte amper (?). Op zich wel fijn, maar mijn kapper gebruikte een ander merk (Peter Coppola) wat wel rookte als een gek. Dus nou ga ik aan mezelf twijfelen. Ik heb alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan en speciaal een nieuwe stijltang aangeschaft die de voorgeschreven temperatuur haalt. Nou ja, ik zal wel zien als ik het over twee dagen uitspoel. Iemand enig idee of ik het direct weer kan doen mocht het niet goed hebben uitgepakt?
Gisteren avond weer uitgespoeld, en oo wat was het weer zacht , en glanzend en helemaal steil.

Echt ongeloofelijk, nu was het er na de laatste keer in oktober er ook nog niet helemaal uit. maar er waren toch aan de onderkant in mijn nek weer wat krullen aan het terug komen,

Maar na een dag zie ik ook weer dat het toch weer wel wat piekt , eindelijk wil ik niet zeuren maar het is toch wel een beetje te steil.

'k Heb vanmorgen wel mijn carmenset ingedraaid maar dat is er na 2 uur al weer helemaal uit.

Het is de eerste weken ook wel erg gauw vet, maar ja dan was ik het maar 3x in de week ipv 2x.

'k ben toch nog steeds heel gelukkig met dit product.

Voorheen deed ik een nacht lang olijf olie in mijn haar en dan spoelde ik het de volgende morgen uit, dan was het wel weer een poosje minder pluizig, en ook gebruikte ik altijd na het wassen een conditiner en bijna een pot haarmasker in de week plus ook vaak de sos van elvive.

En nu hoef ik dat allemaal niet meer te kopen, want het is gewoon GLAD!!

Dat scheelt ook weer heel wat eurootjes..
Vraagje voor de gene die het in amerika hebben gekocht:

hebben jullie dat gewoon bij sunliss.com gekocht?

ben namelijk laatst opgelicht via internet en wil dit geen 2e x riskeren ;)
en nog een vraag:

op de nederlandse site staat dat er in een ultra pakketje het volgende zit: deep cleansing shampoo, keratine en conditoner

op de amerikaanse site staat dat er: gewone shampoo, keratine en conditioner in zit

dit klopt toch niet? dit pakketjes zullen toch wel hetzelfde zijn?
Ik ben echt helemaal overtuigd. Heb nu eentje gezien die het op MP verkoopt, maar zij koopt grote flessen in en verkoopt het in kleine transparante flesjes. Is dat betrouwbaar, denken jullie ? Ben ook al te vaak opgelicht. Waar kopen jullie en voor welke prijs ? En welk merk en type stijltang gebruiken jullie ? Ik kan maar niet kiezen. Heb zelf de Chi en ben erg tevreden, maar moet een warmere hebben. Alle tips zijn welkom =)
.
.
Ik kan ook niet meer zonder, geweldig!
Ik had de site idd al ontdekt, maar tis wel eg duur he; 94euro voor een starterspakketje. Heb via MP dus eentje gezien voor 30euro van Global keratin, mjeh, hoe betrouwbaar is dat ?! Tis wel eg een verschil he ? Moeilijk. Hoe lang doe je met een starterspakketje ? heb me haar schouderlengte. En heb ik nog conditioner of shampoo extra nodig of kan ik ook andere shampoos gebruiken zonder sodium, zo ja, welk merk en waar te koop ? En dan nog iemand tips over stijltangen ? Sjittie, ik wil gelijk aan de slag, hihii =D
Zou deze dan ook goed / betrouwbaar zijn ?

http://link.marktplaats.nl/418283011
En dit is dan de 30euro aanbieding:

http://link.marktplaats.nl/413679602

Iemand een idee / tip / ervaring ?
Ok, de allerlaatste nog, deze:

http://www.wehkamp.nl/bea ... 3/?Ntt=remington%20genius

of deze:

http://www.wehkamp.nl/bea ... 684/?Ntt=philips%20hp8342

of een andere ?
Ik vind 30 euro incl verzendkosten wel erg goedkoop. Ik zou t dan willen ophalen (weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont)...
Ik vertrouw het ook niet zo.. Ik woon in Limburg, dus ophalen is niet echt dichtbij. Dus niet doen dan ?
Ik wil ook producten kopen.

Maar hoe weet ik welke producten ik nodig heb?

Heb ik genoeg aan 1 fles , en hoe moet je het aanbrengen etc etc
Lees even heel het topic door kim ;)
En ik zou niet weten of die van markplaats betrouwbaar zijn, zelf zou ik het niet aandurven, 30 euro is gewoon te goedkoop
@Roos: Ik ga het ook niet doen. Ben veel te bang voor goedkoop nep spul en dan ben ik echt bang voor haaruitval ofzo =S

Ik ga het via de site bestellen, alleen moet ik nog de juiste steiltang vinden... Moeilijk.....!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven