Gezondheid alle pijlers

plotseling blauwe plek/bult

15-03-2011 23:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn rechterscheen plotseling een blauwe plek en een bobbel....

Ik heb mijn been niet gestoten ofsow...lig al de hele dag met hoofdpijn op de bank!

Bestaat dat uberhaupt wel? En zoja is dat heel erg?
Beter je aluhoedje opzetten.
Huh?
Neem aan dat je nog wel bent wezen plassen etc, misschien toen gestoten. Of mischien had je em al, maar is het je pas opgevallen toen je een hele middag op de bank lag.
Heel erg.

Ik denk dat je last hebt van girafje.
Goed opletten als je gaat douchen straks. Buitenaardse parasieten houden niet van shampoo, dan kruipen ze verder naar binnen.
quote:kjong schreef op 15 maart 2011 @ 23:36:

Heel erg.

Ik denk dat je last hebt van girafje.halloooow die zijn groen
Precies wat ik zeg: girafje.

Echt naar de dokter hoor morgen.

De eerste 24 uur is niet zo erg, maar daarna!
Ha. Ha. Meds. Tegelijkertijd gepost!

Maar ze zijn dan wel groen, maar omdat ze naar binnen trekken zie je dat niet. Zoowiezoo zie je ze niet. Ze zijn te klein.
Tekenbeet..?
quote:choca schreef op 15 maart 2011 @ 23:44:

Tekenbeet..?Een blauwe plek na een middagje op de bank liggen? Lijkt me sterk.
Ik denk dat het veel waarschijnlijker is dat je je scheenbeen hebt gestoten vanmiddag toen je hoofdpijn had en dat niet bewust hebt opgemerkt/snel bent vergeten, dan dat je nu een zeldzame ziekte hebt die zich het eerst manifesteerd in een blauwe plek op je scheenbeen, wat jij TO?
Ook niet gisteren gestoten ofzo?? Bij mij komt vaak 1 dag na de lompe actie pas een blauwe plek.

En als ik echt een goeie heb komen de dagen erna nog paars/rood/groene kleuren bij.
anoniem_121287 wijzigde dit bericht op 15-03-2011 23:54
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
Ik denk dat je je een beetje druk maakt om niks. Iedereen heeft wel eens een mysterieuze blauwe plek.

Zelf ben ik een ster in het arm-tegen-deurklink-meppen. Vaak registreer ik dat al niet eens meer (als het niet al teveel pijn doet ), maar verschijnt er wel een blauwe plek. Sta 2 tellen vreemd te kijken om daarna de conclusie te trekken dat ik me vast wel weer een keer gestoten zal hebben.
het kan inderdaad heel goed een beet van iets zijn
Gelijk naar de spoedeisende hulp! Voor je het weet wordt je morgen wakker en ligt je been naast je bed.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Niet zo dramatisch. Morgenochtend is vroeg genoeg hoor.
Ow nee hahaha maak me niet druk hoor...vroeg me alleen af of dat wel kan.....

Kheb erger overleefd haha dus dit vast ook!
erger dan dit? Kan me bijna niet voorstellen.
Oh ik vind zo vaak een blauwe plek.. gewoon glad vergeten dat ik me gestoten heb
Ja hoor dat kan. Ken iemand die ineens een hele dikke bult op zijn been kreeg en volgens de arts bleek dat ook een bloeduitstorting te zijn. Nu gebruikt diegene bloedverdunners dus dat kan er ook mee te maken hebben.

Kon zich ook niet herinneren zich te hebben gestoten. Dus misschien wel gestoten maar niet hard waardoor hier niet aan gedacht werd. Of spontaan wat bij bloedverdunners ook weleens kan.
Ik heb bijna wekelijks blauwe plekken waar ik de oorzaak niet van weet (ben erg onhandig, en een stootje meer of minder valt niet eens meer op..)

Hoef je niet wakker van te liggen..
Nee ik vroeg het eigenlijk naar aanleiding van mijn oom, die begon direct hysterisch te doen want die heeft trombose in zn been.....een bloedprop....zo heet dat toch?

Ik zelf vroeg me alleen af of spontaan een blauwe plek kon....maak me niet echt druk ofsow...
Speciaal een account aangemaakt om te zeggen dat hier ongelooflijk veel trollreacties op een serieuze vraag zijn geplaatst, wat een stelletje morons hier zeg!

Die plotselinge blauwe plek met bult klinkt als bloedvatverstopping oftewel trombose en is een zeer serieuze aangelegenheid (ook kans op herseninfarct als dat in je hoofd gebeurt). Als ik de vraagsteller was zou ik ver weg blijven van een forum als dit. Echt achterlijk!
quote:Tickel schreef op 16 maart 2011 @ 00:01:

Gelijk naar de spoedeisende hulp! Voor je het weet wordt je morgen wakker en ligt je been naast je bed.Trieste reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven