Vakantiepark

15-03-2011 19:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij gaan over 2 maanden naar een vakantiepark in Belgie. Nu hebben wij gereserveerd voor 4 personen, waaronder mijn man en ik en onze twee kindjes. Nu kwam mijn broertje met het idee om een dagje langs te komen en dan ook te blijven slapen. (hij woont op grote afstand van ons vakantiehuisje)

Ons huisje is voor 6 personen dus qua ruimte gaat dat zeker lukken maar mijn vraag is of het wel mag?

We hebben betaald voor 4 personen dus zullen ze daar moeilijk over gaan doen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Staat dat niet in de huisregels van het park?
Ja, dat zou ik eens na moeten kijken Dolfje. Maar heeft iemand hier ervaring mee en hoe is dat toen gegaan?
Ik doe het altijd gewoon. Mijn persoonlijke mening is dat je een huisje huurt. En dat het aantal personen dus niet uit maakt.

Wel beddengoed meenemen want dat is er niet voor je broertje.
Dankje Suze02, goede tip om extra beddegoed mee te nemen!

Groetjes
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan; mijn nichtje kwam een nachtje slapen met haar kindjes. Als je het huisje voor vijf personen had gehuurd, was het toch niet duurder geweest, of wel?
Laat ze gewoon langskomen. Denk je dat je bedcheck krijgt aan het einde van de avond?
quote:switchfoot schreef op 15 maart 2011 @ 19:31:

Ik heb dat vorig jaar ook gedaan; mijn nichtje kwam een nachtje slapen met haar kindjes. Als je het huisje voor vijf personen had gehuurd, was het toch niet duurder geweest, of wel?Vermoedelijk betaald TO wel voor maar 4 personen toeristenbelasting. Ik zou het overigens ook gewoon doen.
Gezellig, gewoon laten komen natuurlijk. En laat hem beddengoed meenemen lijkt me logisch. Als je voor 4 pers. In een 6- pers huisje zit is er voor 4 personen beddengoed beschikbaar.
Kom je het park wel op dan? Lopend zal wel gaan, maar met de auto?
De auto hoeft het park toch helemaal niet op joh. Meestal hebben ze voor de poort een groot parkeerterein liggen. Er zijn zat huisjes waarbij je maar met 1 auto voor de deur mag staan. De rest staat dan voor de poort (als je met meerdere auto's bent).
Lijkt me geen probleem hoor. Mijn kinderen komen ook altijd een weekend als we op vakantie zijn. Is bij ons nog nooit moeilijk over gedaan.
In een vakantiehuisje mag je bezoek ontvangen en soms moet je dat melden geloof ik. Ik denk niet dat ze 's avonds alle huisjes gaan controleren ofzo.

Toen ik met vrienden of familie in een vakantiehuisje zat zijn er regelmatig mensen een nachtje blijven slapen en soms zelfs 2. Nooit problemen mee gehad.
Dank dames!! Heb er zin in!!

Groetjes
Tuurlijk kan dat. Je mag daar toch gewoon bezoek ontvangen? Als je het netjes wil doen, melden bij de receptie. Dan moet er wellicht toeristenbelasting betaald worden.
Misschien dat je broer niet "gratis" in het zwembad kan, als hij niet aangemeld is ?

Voor een nachtje logeren zou ik geen melding maken. Als ik met Moppekind in een zespersoonshuisje zit met zijn tweeën is er toch ook iemand die zeurt ?
Wij hebben het ook wel eens gedaan, dat mijn ouders een nachtje bleven slapen. Ook niet gemeld trouwens. Als je het netjes wilt doen moet je het inderdaad melden, vaak betaal je dan een klein bedrag pp. Maar ik denk dat niemand het merkt.

Ga je naar Sunparks? Dan mag de auto sowieso niet op het park, alleen op aankomst en vertrekdagen om te laden.
Wat pimpelmeesje zegt is hoe het is. Wat moppetoet zegt is hoe ik het ook zou doen. Veel plezier!
Je mag uiteraard bezoek ontvangen maar ik zou ze toch wel aanmelden. Mocht er iets gebeuren dat zijn deze mensen niet verzekerd. Bovendien, bij ontruiming oid weet men niet hoeveel mensen er in je huisje aanwezig kunnen zijn. Ik weet het, er is een kleine kans dat er iets gebeurt maar wat kan je die paar Euro toeristenbelasting schelen?
Heb weleens gehad dat wij een zespersoonshuisje hadden geboekt. En dat er toch voor zespersonen beddegoed was en wij met zijn vieren waren. Maar ik zou toch aanraden om hem zelf een bedset mee te nemen.

En niemand die daar naar omkijkt of je broer er ook is. Voor het zwembad zou die dan een dagkaart moeten kopen!
Super dames!! Ik zie dan wel of we het melden bij de receptie.

@ Mida Nee, we gaan niet naar Sunparks. Bij ons mag de auto wel bij het huisje staan. (1 auto)

Groetjes, Irishgirl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven