Werk & Studie alle pijlers

Playboy Casting

17-03-2011 09:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet op welke pijler ik dit moest plaatsen, maar uiteindelijk is Playmate ook gewoon een baan, dus maar hier.

Ik zie hier boven of rechts steeds een advertentie voor een Playboy Casting op 14 mei aanstaande en ik vroeg me af wie zich al aangemeld hebben?

Wil natuurlijk een beetje inschatten wat de concurrentie is
Nou als ze kunnen photoshoppen, dan denk ik er nog even over.
Photoshop is toch helemaal niet nodig! Het lijstje waarom je het wel zou moeten doen volgens Playboy:

* Niet geschoten is altijd mis!

* Ik mag trots zijn op mijn lichaam!

* Met mijn foto’s wordt discreet omgegaan!

* Natuurlijk duurt het langst!

* ‘Gewone’ (naakt)foto’s (voor, zij, achter) zijn prima!

* Die lieve mannen van de Playboy geven me een eerlijke kans!

* Een fotoshoot is een gezellige boel!

* Ze zullen op mijn werk wel trots zijn (en zo niet, dan wil ik ergens anders werken)!

Ik was gelijk om
Dan moet je het vooral doen

Succes ermee,

En laat nog even weten hoe het geworden is

(linkje )
Zat er aan te denken, maar het is nog iets te koud om in mijn blote togus te paraderen.
Doen!
Die casting zal toch wel in een verwarmde ruimte plaatsvinden?

En zo'n shoot is toch altijd op een lekker tropisch eiland? Zonnetje erbij, moet goedkomen dacht ik zo!

Maar het leek me dus wel een leuk idee om een soort VIVA-meet te houden om de castingdag. Maar er is nog niet zo veel interesse lees ik wel!
@lady... nog ff wachten tot je beugel er uit is!
Ik was wel benieuwd wat voor types ze dan zoeken.

Een sexy maar nog onontdekte stoeipoes, of een girl next door?

Paar jaar geleden had je in de Actueel foto's van vrouwen die gewoon op straat werden aangesproken of ze in de Actueel wilde poseren. Die foto werd dan vrij snel gemaakt zonder prof. studio/kleding / make-up.

Aj, wat was dat altijd lelijk zeg!!

(met alle respect, het waren ook altijd bepaalde types.. met een donker potlood randje om de lippen en een gouden naam ketting achtig..)

De playboy kan dat altijd wel erg mooi.

Zou best een heel mooi op de foto gezet willen worden, maar ze zitten niet op mij te wachten.

(weet ook niet of ik het wel zou proberen mocht ik mijzelf wel fotowaardig achten...)
Hoezo? Zou je met beugel geen Playmate kunnen worden? Dat vind ik dan weer discriminatie!

Vond het juist wel iets extra's hebben zo'n beugel, geeft toch iets jongs aan me!
Oke dan gaan we met zn alle van de beugelgroep, hebben wij onze meeting toch alvast! Carpoolen??
O leuk! Sta ik daar tenminste niet alleen.

Enige jammere is dat dat mijn unique sellingpoint (mijn beugel) niet meer uniek is.
Ik heb ook een beugel, kan ik toch nog meedoen.

Hoera.
GALA?!! De playboy!!

Eigenlijk heb ik het altijd al een beetje geweten..jij bent er wel het type voor idd

Ik ga me ook opgeven, willen ze ook kleine dikkerdjes zonder beugel denken jullie?
Nou Yellowlove, ik denk dat je het wel kunt schudden. Ik ben een klein dikkerdje met beugel, dus dan heb ik toch net dat streepje voor.

Maar misschien heb je iets anders unieks waardoor je toch meer kans maakt?
helaas ben ik 20 jaar te oud.

Toen ik nog wel het juiste lijf had durfde ik dat soort dingen niet.

Wat is het leven toch oneerlijk.
Ja yellow,

Jij hebt geweldige haren.

Een super sellingpoint.
Te oud? Niemand is te oud voor de playboy! Zeker niet sinds Patrica Paay er in heeft gestaan is leeftijd geen excuus meer.
quote:LadyPhoxy schreef op 17 maart 2011 @ 09:37:

Hoezo? Zou je met beugel geen Playmate kunnen worden? Dat vind ik dan weer discriminatie!

Vond het juist wel iets extra's hebben zo'n beugel, geeft toch iets jongs aan me!ik vind een beugel wel geil staan..
Kijk! Precies de gedachte waarmee ik dacht de playboy te halen.
Ik wil al heel lang ooit eens in de playboy staan, zat te twijfelen om me aan te melden.

Maar ben 19, en vind mezelf nog een beetje te jong! Ik wacht totdat ik 21 ben denk ik...

Dan kan mijn vader het misschien ook wat beter accepteren haha.

XBW
Oh ja mijn haar. Maar ik gok dat ik het overige haar eraf moet halen....

Nou laten jullie weten hoe het was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven