Playboy Casting
donderdag 17 maart 2011 om 09:09
Ik wist niet op welke pijler ik dit moest plaatsen, maar uiteindelijk is Playmate ook gewoon een baan, dus maar hier.
Ik zie hier boven of rechts steeds een advertentie voor een Playboy Casting op 14 mei aanstaande en ik vroeg me af wie zich al aangemeld hebben?
Wil natuurlijk een beetje inschatten wat de concurrentie is
Ik zie hier boven of rechts steeds een advertentie voor een Playboy Casting op 14 mei aanstaande en ik vroeg me af wie zich al aangemeld hebben?
Wil natuurlijk een beetje inschatten wat de concurrentie is
donderdag 17 maart 2011 om 09:19
Photoshop is toch helemaal niet nodig! Het lijstje waarom je het wel zou moeten doen volgens Playboy:
* Niet geschoten is altijd mis!
* Ik mag trots zijn op mijn lichaam!
* Met mijn foto’s wordt discreet omgegaan!
* Natuurlijk duurt het langst!
* ‘Gewone’ (naakt)foto’s (voor, zij, achter) zijn prima!
* Die lieve mannen van de Playboy geven me een eerlijke kans!
* Een fotoshoot is een gezellige boel!
* Ze zullen op mijn werk wel trots zijn (en zo niet, dan wil ik ergens anders werken)!
Ik was gelijk om
* Niet geschoten is altijd mis!
* Ik mag trots zijn op mijn lichaam!
* Met mijn foto’s wordt discreet omgegaan!
* Natuurlijk duurt het langst!
* ‘Gewone’ (naakt)foto’s (voor, zij, achter) zijn prima!
* Die lieve mannen van de Playboy geven me een eerlijke kans!
* Een fotoshoot is een gezellige boel!
* Ze zullen op mijn werk wel trots zijn (en zo niet, dan wil ik ergens anders werken)!
Ik was gelijk om
donderdag 17 maart 2011 om 09:35
Die casting zal toch wel in een verwarmde ruimte plaatsvinden?
En zo'n shoot is toch altijd op een lekker tropisch eiland? Zonnetje erbij, moet goedkomen dacht ik zo!
Maar het leek me dus wel een leuk idee om een soort VIVA-meet te houden om de castingdag. Maar er is nog niet zo veel interesse lees ik wel!
En zo'n shoot is toch altijd op een lekker tropisch eiland? Zonnetje erbij, moet goedkomen dacht ik zo!
Maar het leek me dus wel een leuk idee om een soort VIVA-meet te houden om de castingdag. Maar er is nog niet zo veel interesse lees ik wel!
donderdag 17 maart 2011 om 09:37
Ik was wel benieuwd wat voor types ze dan zoeken.
Een sexy maar nog onontdekte stoeipoes, of een girl next door?
Paar jaar geleden had je in de Actueel foto's van vrouwen die gewoon op straat werden aangesproken of ze in de Actueel wilde poseren. Die foto werd dan vrij snel gemaakt zonder prof. studio/kleding / make-up.
Aj, wat was dat altijd lelijk zeg!!
(met alle respect, het waren ook altijd bepaalde types.. met een donker potlood randje om de lippen en een gouden naam ketting achtig..)
De playboy kan dat altijd wel erg mooi.
Zou best een heel mooi op de foto gezet willen worden, maar ze zitten niet op mij te wachten.
(weet ook niet of ik het wel zou proberen mocht ik mijzelf wel fotowaardig achten...)
Een sexy maar nog onontdekte stoeipoes, of een girl next door?
Paar jaar geleden had je in de Actueel foto's van vrouwen die gewoon op straat werden aangesproken of ze in de Actueel wilde poseren. Die foto werd dan vrij snel gemaakt zonder prof. studio/kleding / make-up.
Aj, wat was dat altijd lelijk zeg!!
(met alle respect, het waren ook altijd bepaalde types.. met een donker potlood randje om de lippen en een gouden naam ketting achtig..)
De playboy kan dat altijd wel erg mooi.
Zou best een heel mooi op de foto gezet willen worden, maar ze zitten niet op mij te wachten.
(weet ook niet of ik het wel zou proberen mocht ik mijzelf wel fotowaardig achten...)
donderdag 17 maart 2011 om 10:47