Postvanger uit Eigen huis & tuin

19-04-2010 15:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er afgelppen weekend naar Eigen Huis en Tuin gekeken?

Ik had het opstaan, maar was ondertussen andere dingen aan het doen. Opeens zag ik een postvanger voorbij komen, maar ze vertelde niet meer waar die vandaan kwam. Heeft iemand dit wel opgevangen? Heb al op de site gekeken, maar kan hem daar niet vinden....
Bedoel je een hond?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb hem gezien ja, maar je zag niet waar hij van was...

Maar ze gebruiken altijd álles van de Praxis, dus ik neem aan dat deze gewoon bij de Praxis verkrijgbaar is..
Thomas mag bij mij ook weleens komen klussen. Volgens mij is dat zo'n leuke vent, maar kan hij lang niet al zijn humor kwijt in de serie.

Maar over die postvanger; als je een beetje weet wanneer het in de aflevering was, dan kun je natuurlijk de aflevering terug kijken op rtlgemist en het zo opzoeken.
Poelepoelepoelepoes!
Zo eentje?

Vandaag weer wat bijgeleerd, wist niet eens dat dat bestond!
Heb ik ook gezien. Ik zei nog tegen mijn man; wat heb je daar nou aan?

* is nu oprecht nieuwgierig naar waarom TO dit handig vindt *
Voor de postbodes en jouw gekreukelde post en pakjes is dit dus echt niet handig, tis maar dat je het weet:)
quote:nouschi schreef op 19 april 2010 @ 15:07:

Bedoel je een hond?

Handig zo'n ding, hoef je niet te bukken om de post van de vloer af te pakken. Een vriendin hangt zo'n zak altijd op als haar moeder voor de post zorgt.

Als je veel post krijgt kun je nog makkelijk met tassen vol boodschappen in je handen door de voordeur naar binnen zonder dat alles opfrummelt.

En je ziet van buiten niet als er van dagen papierwerk op de mat ligt.

Meer weet ik niet te verzinnen waarom je zo'n lelijk ding aan je voordeur zou hangen
Nou precies Leut, ik woon in een oud huis en mijn vloer is vrij hoog. Als er dus veel post binnen is gekomen, dan krijg ik mijn deur bijna niet open, vandaar. Melpomene, die van jou is van plastic en die in de uitzending was van katoen. Vind ik beter bij mijn inrichting passen.
Ik heb het niet gezien.. Misschien eens op de site van eigen huis&tuin kijken of naar uitzendinggemist (een soortgelijke site maar dan van rtl4,5 etc)

Of natuurlijk zelf maken!
Misschien wel veel te laat:

anne betje postvanger

zoek je een originele postvanger? kijk eens bij Toetie & Zo, postvangers gemaakt van PTT Postzakken! www.toetie.nl
quote:toetie13 schreef op 18 maart 2011 @ 15:54:

zoek je een originele postvanger? kijk eens bij Toetie & Zo, postvangers gemaakt van PTT Postzakken! www.toetie.nlReclame mag niet.
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven