dildo bij lidmaatschap

18-03-2011 23:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay, waarom denkt de Viva nog steeds dat alle vrouwen massaal zitten te wachten op een dildo?

Zie hier nog steeds van die advertenties op de website staan.

Nogal cliche om zich zogenaamd vooruitstrevend geemancipeerd doen voor te komen door de seksuele vrijheid van vrouwen te benadrukken d.m.v. het geven van een dildo bij lidmaatschap bij een vrouwenblad.

Dit was jaren geleden misschien interessant maar nu allang niet meer. Als we een dildo willen hebben kopen we die zelf wel zonder schaamte bij christine le duc. Hier hebben we geen tijdschrift als 'bemiddelaar' bij nodig.

Dus Viva kom met wat nieuws!!

Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Misschien zijn het wel tweede hands dingen, moeten ze er van af.
Gezien de reacties in het forum op sommige topics begrijp ik des te meer waarom die surrogaat dingen nodig zijn voor sommige viva ladies
Tsja, bij sommige abonnementen krijg je een horloge. Of een wekkerradio. Die heb je toch ook al? So what?
Zijn oude modellen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:macumba schreef op 18 maart 2011 @ 23:52:

Gezien de reacties in het forum op sommige topics begrijp ik des te meer waarom die surrogaat dingen nodig zijn voor viva ladiesJij bent toe aan butplugs?
Weet je dat je je vieb in moet leveren als je abonnement op zegt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ik me afvraag bij dit soort leuke 'gadgets' waarom alleen bij nieuwe leden en nooit eens zo`n leuk hebbedingetje voor trouwe ouwe leden, die bijvoorbeeld al tig jaar een abonnement op Viva hebben? Ooit heb ik hier een mailtje over gestuurd naar de redactie, toen er leuke tassen aangeboden werden.

Eens met dat voorbeeld van een horloge, dan piept niemand.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
Overigens nooit een reactie op gekregen van Viva.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
ik heb toch liever een echte,inplaats van een silleconen hulpmiddel dus ik ga voor een leuke tas of een koffie apparaat als kado.
Denk dat die vibrators als cadeau nog steeds wel goed lopen anders was Viva er wel mee gestopt
Is er eigenlijk wel keuze als je lid wordt? Dus vibrator of een setje van Nivea of korting... zoiets. Of krijg je gewoon standaard (zonder voorspel of enige notificatie) die vieb in je strot geramd of in je schoot geworpen?
natuurlijk is er keuze! net als bij elk ander tijdschrift.

Je kan op dit moment ook kiezen uit korting of een heel jaar abbo met gratis abbo op de grazia.

http://abonnement.viva.nl/
Als iets goed werkt, waarom zou je het veranderen?

Waarschijnlijk krijgen ze abonnees met deze actie, dus blijven ze het doen.
Als je voor de gifts wilt gaan, moet je na een jaar weer opzeggen, een tijdje een ander blad nemen en dan weer Viva. Dan heb je wel een welkomscadeau. Vind het ook zonde dat je jaren lid kan zijn zonder dat je daar eens voor

beloond wordt. Maar goed, zo werkt het systeem blijkbaar..
quote:macumba schreef op 18 maart 2011 @ 23:52:

Gezien de reacties in het forum op sommige topics begrijp ik des te meer waarom die surrogaat dingen nodig zijn voor viva ladiesAh, ik lees het al. Jij bent hard op weg om ook een viva lady te worden. Nog even wat oefenen en je kunt zo bij Het Groepje.
quote:toydinky schreef op 19 maart 2011 @ 07:21:

ik heb toch liever een echte,inplaats van een silleconen hulpmiddel dus ik ga voor een leuke tas of een koffie apparaat als kado. ja een koffie apparaat!! Zo eentje, die ook cappuchino en espresso maakt.
quote:Floor87 schreef op 18 maart 2011 @ 23:48:

Okay, waarom denkt de Viva nog steeds dat alle vrouwen massaal zitten te wachten op een dildo?

Zie hier nog steeds van die advertenties op de website staan.

Nogal cliche om zich zogenaamd vooruitstrevend geemancipeerd doen voor te komen door de seksuele vrijheid van vrouwen te benadrukken d.m.v. het geven van een dildo bij lidmaatschap bij een vrouwenblad.

Dit was jaren geleden misschien interessant maar nu allang niet meer. Als we een dildo willen hebben kopen we die zelf wel zonder schaamte bij christine le duc. Hier hebben we geen tijdschrift als 'bemiddelaar' bij nodig.

Dus Viva kom met wat nieuws!!

Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.

Het gaat om een vibrator

En spreek even voor jezelf.
Voor mij een reden om los te kopen en geen abo te nemen! Zo'n geval koop ik liever zelf, als ik daar al behoefte aan heb!

Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!
quote:carenza schreef op 19 maart 2011 @ 09:08:

Voor mij een reden om los te kopen en geen abo te nemen! Zo'n geval koop ik liever zelf, als ik daar al behoefte aan heb!

Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!

Je kunt toch ook voor de korting kiezen?

Als je toch altijd de Viva los koopt kun je beter een abonnement kiezen mét korting, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.

Kies zelf je korting: klik
quote:carenza schreef op 19 maart 2011 @ 09:08:

Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!Als je hem had ontvangen bij je abonnement, dan was je gewoon dom bezig of je lette niet op. Je had dan gewoon voor een ander cadeau of voor korting kunnen kiezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 maart 2011 @ 01:46:

Weet je dat je je vieb in moet leveren als je abonnement op zegt?Uiteraard, die gaat dan weer naar een nieuwe abonnee!
Ik vind het zoooooooooooo puberaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die banner mag in ieder geval wel weg van naast het forum.. pff
Meer dan uitgekeken op dat ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven