F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tieg, Goed dat je je ziek gemeld hebt. Denk je dat het vooral vermoeidheid is of is er meer aan de hand. Je maakt je natuurlijk ook zorgen om oudste en dat kost ook veel energie. Is al fijn als er lichamelijke dingen uitgesloten zijn.

Ben je nog een beetje bijgeslapen vandaag Tieg?
Ik denk wel meer

Vanmiddag nog wel geslapen, maar nu al weer moe. Dus nog even wat drinken, en dan weer lekker slapen.

Travis, jij de bso nog gesproken?

Nic, wat een gedoe met de bso van Tim! Dat is niet normaal, kinderen laten vragen om eten/drinken. Hier doen ze dat niet, ze gaan om half 10, 10 uur aan tafel, en daarna starten ze met een activiteit. Tot die tijd vrij spelen.

Nu richting bed!
Tieg overspannen?

kijkt hier iemand sterren dansen p t ijs?

ik geniet echt van

en

jummie
He meisjes, wat een nare dingen hier!

Tieg dikke , naar als je de beheersing verliest en schreeuwt tegen de kids omdat je emmertje overloopt. Heb je ook met de huisarts nog gepraat verder?

En echt sneu als Tim geen zin heeft in de BSO, dan werk je toch minder lekker. Laatst wilde Lisa niet eens mee naar huis (om 17.45u!) omdat ze nog niet klaar was met spelen. En papa stond gisteren ook 10 minuten te wachten tot de dames eindelijk klaar waren om te gaan. Lisa komt altijd op dezelfde lokatie na schooltijd als waar Maartje de hele dag is. Dan spelen ze vaak samen buiten.

Als ik op dit kindercentrum kijk, zie ik eigenlijk geen kinderen die het niet naar hun zin hebben. Alleen soms de kleintjes die net gebracht worden (in de wenperiode, die bij sommigen vrij lang duurt)

En Travis, wat een naar wijf! Die is vast niet zo wijs om naar de huisarts te gaan omdat ze van zichzelf schrok! Lijkt me meer iemand die het normaal vindt om zo met haar kind om te gaan. Arm kind..

Cees, verslaving aan choco-croissants ai ai! Hier ook teveel last van lekkere trek om overtollige zwangerschapskilootjes weg te werken (nog een stuk of 7 ) Misschien moeten we de tabel in de AK maar eens oppoetsen..
Tieg, dikke knuffel !!! Hoop dat het allemaal meevalt. Kan je iets in ak zetten, misschien kunnen wij je ergens mee helpen!
Meer in ak...

Net nog met oudste naar de huisartsenpost geweest... Die was te druk met het fietsen op zijn fiets zonder zijwieltjes dat hij niet oplette waar hij naartoe ging. Dat was dus de muur van de garage

En man maar juichen dat hij zonder zijwieltjes fietste Da's ook best knap

Dus nu is zijn voorhoofd weer geplakt, 1 cm boven het litteken dat hij nog had van het tafeltje bijna 4 jaar geleden
Agossie! Wel knap van de kleine man hoor!
Tieg, schiet ook niet op zo hé!

Goed van oudste, zonder zijwieltjes fietsen bedoel ik dan

Hoop maar dat hij niet teveel last heeft van de botsing en ook de volgende keer weer zonder zijwieltjes durft te fietsen.

Hahahaha, hij werd vanmorgen wakker met de mededeling dat hij wist hoe het moest (in ieder geval hoe het niet moet ) Dus vandaag heeft hij een behoorlijke tijd zonder zijwieltjes gefietst, nog wel een beetje zwabberend, maar het lukt behoorlijk. En zo af en toe rijdt hij de heg in
Haha, hij is wel zo verstandig om de heg te gebruiken ipv de muur, hij heeft er dus van geleerd

Wat kan je dan weer trots zijn hé.

Man kreeg afgelopen vrijdag een kado van Floor voor zijn verjaardag. Had ze geschilderd bij kdv, bijna alles binnen de lijntjes!! Er stonden kadootjes op met strikken en dan ook netjes de strikken een andere kleur. Wist wel dat ze netjes kon tekenen/schilderen maar zo netjes.

Kind is echt veel te ver voor haar leeftijd, vind het dus niet heel gek dat ik haar niet altijd aankan.
Tjee Nic, wat knap van Floor, middelste doet dat nog niet. Gebruikt al wel verschillende kleuren, maar het is nog wel een grote vlek

Willen degenen die de datumprikker nog niet ingevuld hebben, die doen? Marlee, Dok, Josje? Dan kan er namelijk een datum geprikt worden, en moeten we dan maar even kijken wat we gaan doen.
Ik heb mijn weekendrooster nog niet, prik maar wat dan kijk ik wel of het lukt!
Morgen dames,

Ik heb de datumplanner ingevuld, kon bijna alle data nog. Tieg, bedankt voor het nogmaals toesturen...
goedemorgen,

Allereerst een hele dikke knuffel voor Tieg!!

Heb je een beetje bij kunnen slapen en wat lentezon opgesnoven? Hoop dat je t al weer wat meer ziet zitten (zal straks ook even in de AK kijken)

En goed van oudste en het fietsen!

Vis, heb je t nog gemeld op de BSO?

Casey, hoe is je beoordeling gegaan?

Nic, al gesprek gehad op de BSO? En wat geod van Floor zeg! Hoe oud is ze nu? Mannetje komt niet verder dan een paar krassen, maar goed die vindt het ook totaal oninteressant :-)

Hebben julie ook zo genoten van de lente? Lekker heel t weekend buiten, in de tuin, in de zon! Heerlijk!!
wij gaan z heerlijk in de tuin bezig, vind jes altijd erg leuk. leer meer van hem dan hij van mij

beoordeling is heel goed gegaan, het gaat vandaag op de post, hopelijk binnen 2 weken uitslag (of ik vrijstelling krijg)

ben eigenlijk ook wel benieuwd nic, of je nog stappen hebt ondernomen?

vis enjoying the working life?
Cees spannend!

kids vinden hier in de tuin helpen ook geweldig! net als helpen koken of schoonmaken of wat dan ook eigenlijk. maar niet te lang natuurlijk :-)
Cees, spannend hoor, nog 2 weken wachten. Wel fijn dat het goed ging, ik zal voor je duimen.

En de lente is heerlijk maar ga wel teveel doen, rug zit beetje vast nu.

Heb dinsdag nog de vestigingmanager gebeld en haar verteld over vakantie en de studiedag zonder eten/drinken.

Ze was het ermee eens dat dat niet de bedoeling was. Ze heeft er een klantsignaal van gemaakt zodat het niet tussen wal en schip zou vallen en ze hebben morgen teamoverleg en dan neemt ze het ook mee. Ze vroeg zelfs of ik het fijn zou vinden als ze mij zou laten weten wat er uitkwam dus ik word na het overleg nog teruggebeld, morgen of vrijdagochtend.

Ben heel benieuwd.

Fijn dat ze het serieus nemen!

Maar, stel nu dat ze beter hun best doen, maakt dat dan verschil voor Tm? Of voor jou?

Hier volop zon, maar nog teveel mist.. Vandaag helaas een binnendagje, want afgelopen 2 dagen niks in huis gedaan, dus ligt er weer een laag haren en zand.. en een berg (af)was. En lege kasten.

Vind het zelf ook heel spannend, wordt gekeurd dor een commissie vanachter een bureau, die mij (en werkwijze) helemaal niet kennen.. En volgende week weer examens, merk aan mijn lichaam dat ik ff in een stresstijd leef, Ben dus blij alas het achter de rug is!
Ik weet het niet of het gaat uitmaken, Cees. Voor mij in ieder geval wel als ik er vanuit kan gaan dat er goed voor mijn kind gezorgd wordt. Tim zal bso voorlopig niet leuk vinden, dat is nog nooit geweest.

Na de zomervakantie komt de bso op school (zeer waarschijnlijk) maar wel van dezelfde organisatie dus vakantie en studiedagen zal dan nog wel op hoofdlokatie zijn.

Floor was vanmorgen weer hels, argh. Die neemt DONDERdag wel heel letterlijk. Ik moest vanmorgen nog brood smeren omdat ik gisteravond was wezen shoppen maar daarmee straf ik mijzelf weer. Wat een strijd dan zeg! Was er vanmorgen echt misselijk van en heb toch echt veel geduld gehad en best rustig gebleven (in tegestelling tot andere donderdagen).

Nu maar even bijkomen voor de avondspits weer begint. Man komt op z'n vroegst pas thuis als de kinderen naar bed gaan (maar ik verwacht later).

Weertje is hier wel heerlijk, het was vanmorgen al lekker warm. Straks even het zonnetje in als het pauze is.
slopend hè nic.. ik hoop dat ze gauw beter gaat communiceren zodat je weet wat haar nou zo dwars zit..

bummer hoor, dat tim het niks vindt.. hoe gaat t met de ongelukjes?

sil is sinds deze week behoorlijk tegendraads en brutaal.. dus we gaan weer een nieuwe fase in, t was net zo rustig... vraagt ook weer om andere technieken, nog aftasten welke..

ik ga ook gauw met hond uit en erin.. leerboek vandaag niet gelukt, moest een mega luiertaart maken.. wel mooi gelukt al zeg ik het zelf!

bijna weekend leediezz! (wel een kortere..)
Tjee Nic, hopelijk gaat het gauw beter op de bso. Het scheelt inderdaad wel, als jij het idee hebt dat het beter gaat en je Tim relaxter achterlaat, hij het misschien ook wel leuker gaat vinden.

Hier heeft het bij oudste ook even geduurd, maar inmiddels krijg ik van de bso-leiding ook het signaal dat hij goed in zijn vel lijkt te zitten, en er meer plezier in heeft. Hij is nu vaak ook wel beter in zijn vel, hoewel hij thuis dus wel bozer is dan daar. Op zich ook wel weer een goed teken, dat hij thuis lekker zichzelf is en ook boos durft te zijn

Vandaag nog bij de uroloog geweest, en wat we wisten werd eigenlijk nog een keer verteld, niet leuk. Voorlopig gaat er nog niks gedaan worden, en als oudste tussen de 6 en 8 jaar is (en wij vermoeden dat het eerder richting 8 dan richting 6 is) gaat hij geopereerd worden, waarbij hij een stoma krijgt om zichzelf te kunnen catheteriseren. En afhankelijk van hoe het met zijn ontlasting gaat, zal hij nog luiers blijven dragen. Voordat hij een stoma krijgt moet hij dat ook wel zelf willen, anders wordt hij daar niet aan geopereerd. Trainen o.i.d. met bekkenfysiotherapie heeft nu totaal geen zin, omdat hij daar gewoon te jong voor is.

En straks een gesprek met een verzuimcoördinator van m'n werk, ben benieuwd hoe dat is, en wat daaruit gaat komen. Ik sprak gisteren ook nog een vriendin, die gaf ook wel aan dat ik echt gewoon rustig aan moet doen. Ben benieuwd wat er straks uitkomt.

Nu nog even een beetje opruimen, en eens kijken wat er mogelijk is met kasten verwisselen, en kinderen op andere kamers leggen enzo.

Groetjes!
Tieg, klinkt niet als heel rustig aan hoor, kasten verwisselen. Moeilijk hoor zoals de toekomst voor oudste eruit ziet met operatie en stoma.

Hoe ging je gesprek vanmiddag?

Ik ga zo weer lekker naar bed, gisteren lag ik er ook rond 9 uur in. Heb zo'n last van mijn rug dat ik gisteren de hele ochtend met tranen in mijn ogen op het werk heb gezeten. Van vermoeidheid en pijn. Vandaag niets gedaan, kinderen alles zelf laten doen en het gaat iets beter. Maandag naar de fysio.

BIj de bso gaan ze wat dingen veranderen, vestigingsmanager was er niet van op de hoogte dat er in de ochtend geen eet en drinkmoment werd ingelast. Dat is wel de bedoeling dus dat wordt nu weer gedaan. In de vakantie gaan ze weer meer met de kleintjes doen. Nu was diegene die het programma zou maken ziek in de week ervoor en niemand heeft dat opgepakt, klopt niet helemaal. Wel fijn dat het direct door zowel leidster als vestigingsmanager is teruggekoppeld. Nu maar even afwachten. Ik blijf nog wel even nadenken over andere oplossingen.

Fijn rustig weekend allemaal.
Nou ja, Nic, het is vooral opruimen hoor. En opruimen in je huis ruimt ook op in je hoofd

Maar goed, ik moet altijd aan zo'n spreuk van Loesje denken, zal straks wel even kijken voor ene plaatje. Gisteren in ieder geval niet meer opgeruimd.

Wel een goed gesprek gehad, volgende week ma en vrijdag weer werken, de week erna de woensdag erbij, en de week daarna weer volledig. Verzuimcoördinator herkende de drukte van een gezin met drie (had er zelf ook 3, dat scheelt ) en erkende ook wel dat het werk ook wel wat onzekerheid gaf. Wel een prettig gesprek gehad, ook wel het gevoel gekregen dat ik serieus genomen werd.

Vandaag lekker de stad in geweest. Even naar de stoffenmarkt met oudste en jongste in de doek, man was met middelste naar een bijzonder rijksmonument dat open was vandaag. Ook nog een kinderstoel voor jongste gekocht, en van het geld dat we van schoonmoeder gekregen hadden een kinderbestekje van Kikker. Heerlijk geshopt dus

Nu nog even wat nuttigs doen in huis, en straks nog weer een wedstrijd spelen.

Laters!

Deze bedoelde ik... Misschien is het daarom zo'n zooi in huis, omdat ik niet durf op te ruimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven