Bar Too Much 160!

26-12-2007 21:59 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ehm...traditiegetrouw gaan we dus verder in een nieuwe. Ik denk dat het de laatste is van dit jaar, dus ik zet de champagne vast klaar!

Ik heb echt zulke goeie ideeen soms
Hoi slaapt iedereen al?
Nee hoor, ik ben nog wakker!

Hoest met Yetje?
Goed hoor! Net terug uit het warme zuiden. Mijn kersverse neefje bewonderd, een verjaardag gevierd en een nieuwjaarsvisite gedaan. Word je moe van

Was het een mooi neefje?
Goed idee die bakfiets! Vond ik trouwens wel vrij zwaar. Maar dat kwam misschien ook door de cameravrouw, interviewster en geïnterviewde in de bak. Wellicht niet helemaal vergelijkbaar met een Ikea kast.
Jep, hij is supergoed gelukt! Wel gek dat hij nog geen achternaam heeft tot zijn vader een achternaam krijgt als hij nederlander wordt. Had ik voor ik deze zwager kreeg nog nooit van gehoord.
Hallo, hallo, hallo, hallo.........ik kom ook weer eens even aanwippen.

Is er nog port????
Ik zal eens zoeken...
Goed idee trouwens

Jo ook eentje?
yette wijzigde dit bericht op 05-01-2008 00:03
Reden: even de portjes wat kleiner gemaakt, anders kan Wies zo de trapjes niet meer op :)
% gewijzigd
Heerlijk Yetje, hoi Jo, is de afwas al klaar, of staat ie in de week?
Al uren klaar, Wiezemies
Lekker Yet, doe mij ook maar een portje, je wordt wel erg vol van dat bier de hele tijd.

Proost, lieve meisjes!
MMmmmm, dat smaakt weer ouderwets lekker.

Kun je een plaatje verkleinen, als ie er al staat?
Proost Jo en Yet
Nou nee Wies, maar je kan wel de url van het plaatje van google nemen, ipv van het grote plaatje van een site

Hoi lieve meiden!

Zo eerste (halve) werkweek zit er weer op. Diverse collega's gezoend in het kader van het nieuwe jaar natuurlijk

Zoonlief geshowd op een extreem rustig moment, tussen neus en lippen door gehoord dat mijn tijdelijke contract verlengd gaat worden (geen idee voor hoe lang) Dus dit was me het weekje wel
http://www.claret.nl/imag...d-large/port100jlarge.jpg
Pfffffffffffffffffff, dan zijn ze nog haske groot........ hoi Mikkertje
Ha Mik!
Goed nieuws van dat zoenen Mik, als je er nou meteen een borrel bijneemt, heb je die verplichting ook gehad en kan je komen mieteren
Lieve schatten, ik ben er weer van tussen, voor straks, slaap lekker en tot snel......
Ow ik heb liever zo'n groot glas van Jo hoor
Hm ja maar het is ook een verjaarsborrel voor de jarigen van het laatste kwartaal van 2007, dus ehh ja

Nee zonder gekheid, ik kom de 13e niet helaas. Dit weekend heb ik vanalles te doen, dan later deze week ws een borrel, en volgende week ook nog, dat wordt me iets te veel, hoewel ik jullie allemaal graag weer eens zou zien.

Zullen we een keer een meet in Arnhem houden dan kom ik wel

Truste Wieske

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven