Leuke jongen met geen ervaring...

20-03-2011 21:38 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Een aantal weken geleden heb ik een jongen leren kennen. Hij bleek een vriend van mijn broertje te zijn en is een jaartje jonger dan ik. Ik vond hem er leuk uitzien en het klikte erg goed. Het is een lieve, symphatieke jongen die van het leven geniet. Vorig weekend spraken we gezellig een avondje af, om elkaar beter te leren kennen. Ik had verder geen verwachtingen en afgezien van een kleine spanning (normaal onder deze omstandigheden denk ik zo ;) ) voelde ik me op mijn gemak.

Dit weekend kwam hij langs in mijn eigen huisje, om te eten en een filmpje te pakken in de stad. Aangezien er geen OV meer terug ging na middernacht, besloten we dat hij bij mij bleef logeren. We hebben gezoend, maar dat ging niet helemaal 'vlekkeloos'.

Wat ik sterk merkte tijdens deze avond, was zijn onzekerheid op meisjesgebied. Ik weet dat hij weinig ervaring heeft met relaties, terwijl ik wel al een paar relaties achter de rug heb. Zijn onzekerheid maakte mij kriebelig en ik miste de 'mannelijkheid'. Om eerlijk te zijn weet ik gewoon weg niet zo goed hoe ik met zijn onzekerheid om moet gaan, aangezien ik er zelf ook onzeker door word. Ik ben zelfs een beetje aan hem gaan twijfelen en baal daar van!

Hebben jullie ervaring met een jongen die nog nooit een relatie had gehad? Hoe ging je daar mee om? Enne.. hoe zorg ik ervoor dat er meer 'actie in de taxi' komt? ;)

Liefs van mij
Ik had 5 jaar geleden een vriend, ik was zijn eerste vriendin. We waren toen 18/19.

Ik kon heel moeilijk met zijn onervarenheid omgaan, ook had hij geen flauw benul hoe hij met meiden/vrouwen om moest gaan. Hij maakte op de verkeerde momenten hele verkeerde grappen. Daarnaast had hij ook Gilles de la Tourette, dat maakte het nog moeilijker om ermee om te gaan.

Na 9 maanden hebben we beide besloten dat we elkaar niet gelukkig zouden maken, alleen maar ongelukkig. We zouden vrienden blijven, maar ja, dat lukte helaas niet.

Dus ik weet niet hoe je ermee om moet gaan, maar ik weet wel een beetje wat je doormaakt.
Als jullie jonger zijn dan 18 ( ofzo ) dan hoort die onzekerheid er gewoon bij.
mijn man was in alle opzichte maagd toen ik een relatie met hem kreeg. Vond dat juist erg fijn kon ik alles gelijk goed aanleren

Hoe je hiermee om moet gaan? Gewoon aangeven dat je merkt dat hij onzeker is en dat dat nergens voor nodig is.
quote:kitty elastic schreef op 20 maart 2011 @ 21:42:

Als jullie jonger zijn dan 18 ( ofzo ) dan hoort die onzekerheid er gewoon bij.

20 en (bijna ;)) 21 zijn we.

Tsja, ik heb hiervoor een relatie gehad met een jongen die behoorlijk ervaren was en heel goed wist hou hij op fysiek gebied met vrouwen om kon gaan, een echte charmeur..

Ik kon me bij hem gewoon laten gaan, impulsieve acties uitvoeren, terwijl het met deze jongen nog geforceerd aanvoelt.

Maar misschien heb je gelijk en is het een kwestie van onze leeftijd..
Met geen = zonder
Wat betreft je topic.. Ik zou daar niet tegen kunnen. Ik heb een vent nodig die weet wat ie doet.. En zelfs als dat op zoen/seks gebied niet helemaal het geval is, wil ik in ieder geval niet het idee hebben dat ik constant moet prijzen/aanmoedigen..

Hoe oppervlakkig ook, voor mij is het een dealbreaker..

Als je hem nou écht heel leuk vindt, kijk het dan even aan.. Wie weet wordt het vanzelf minder..
Het zou voor mij een afknapper zijn ben ik bang... Ik moet absoluut 'mannelijkheid' ervaren, zoals jij het zo mooi omschrijft.
quote:SweetSummer schreef op 20 maart 2011 @ 21:48:

Met geen = zonderHaha ja, ik had het net iets te laat door! Hmmm, is het een tautologie of een contaminatie? ;)
quote:jaimie schreef op 20 maart 2011 @ 21:53:

Het zou voor mij een afknapper zijn ben ik bang... Ik moet absoluut 'mannelijkheid' ervaren, zoals jij het zo mooi omschrijft.Ja, dat is dan ook wat ik nu echt mis. Het is een leuke jongen om te zien, mooi karakter, alleen jammer van de onzekerheid! Stiekem hoop ik dat het een beetje wegebt, alleen twijfel ik daar over. Vandaar ook de eventuele tips..
Heey veerr,

Misschien moet je het gewoon bespreekbaar maken?

Dan begrijp je elkaar en is het ineens een stuk makkelijker misschien?

Toen ik mijn ex leerde kennen was ik ondanks eerdere relaties ook een groentje en hij heel ervaren.

Op aandringen van hem hebben we het hier steeds uitgebreid over gehad, dat vond ik in het begin wel moeilijk, maar het schepte veel duidelijjkheid. Kreeg hierdoor ook het gevoel dat hij veel begrip had voor mijn onzekerheid en onbeholpenheid.

Ons heeft dat veel geholpen, mij nog veel meer. Ben nu veel meer een vrouw van de wereld dan toen ik hem net leerde kennen...

Misschien dat je hier iets mee kunt.
Kan veranderen hoor...één van mijn exen was eerst onzeker (ook onervaren) maar uiteindelijk is het 1 van mijn beste partners ooit geweest (op meerdere vlakken).

Ik zou het dus gewoon nog even afkijken. het heeft ook zijn voordelen toch? (tenminste ik vond het een voordeel dat ik met niemand werd vergeleken, word je zelf een stuk minder onzeker van)
quote:SweetSummer schreef op 20 maart 2011 @ 21:48:

Met geen = zonderHaha ik wilde als kind altijd patat met zonder mayonaise!
quote:veerrr schreef op 20 maart 2011 @ 21:53:

[...]

Haha ja, ik had het net iets te laat door! Hmmm, is het een tautologie of een contaminatie? ;)

Geen van beide.. Een tautologie is 2 woorden met dezelfde betekenis gebruiken.. bv: Wij zijn blij en verheugd. Een contaminatie is het combineren van 2 zegswijzen die hetzelfde betekenen, maar niet gecombineerd kunnen worden. Maar dat daargelaten ..

Denk je een relatie aan te kunnen gaan met iemand met zo'n gebrek aan "mannelijkheid"?
quote:batwom schreef op 20 maart 2011 @ 21:57:

[...]

Haha ik wilde als kind altijd patat met zonder mayonaise!Dan fietste je vast ook altijd met zonder losse handen
Als je het een kans geeft groei je in de relatie en wordt hij wat zekerder. Gewoon vaak oefenen!

En ik spreek uit ervaring!
quote:veerrr schreef op 20 maart 2011 @ 21:53:

[...]

Haha ja, ik had het net iets te laat door! Hmmm, is het een tautologie of een contaminatie? ;)

Volgens mij een pleonasme

Heb wel een ervaring ermee. Had een scharrel, wat jonger dan ik, zonder ervaring. Vond het erg moeilijk om mee om te gaan. Als je echt verliefd bent al/met iemand een relatie aan wilt gaan is het denk ik anders maar ik had na een aantal keer afspreken er toch genoeg van. Hij was ook erg stil en ik voelde me er gewoon raar bij om zo de leiding te moeten nemen. Dat is op zijn tijd hartstikke leuk maar zo in het begin, ik vond het zelf in elk geval niks. Hij wekte overigens de indruk dat hij erg ervaren was toen ik hem ontmoette.

Als je hem echt leuk vind kan het best zijn dat het straks hartstikke leuk wordt in bed natuurlijk, maar dan zul je dus wel een beetje geduld moeten hebben en zelf wat meer de leiding moeten nemen/hem wat dingen laten ervaren.
Oh nee, dat is witte sneeuw (pleonasme) Is het niet een "schijnbare tegenstelling"? Sorry voor de OT maar kan er echt niet tegen dat ik dat niet meer weet

Gevonden, haha, inderdaad schijnbare tegenstelling/paradox
Als het echt een leuke kerel is kun je het dan niet even aan kijken. Als je hem wat tijd, ruimte en wat subtiele oinstructies geeft wordt hij vast zekerder. Jij hebt alleen een beetje geduld nodig. Hij kan toch veranderen? Wie weet seksen jullie over drie maanden de sterren van de hemel.

Geef de man een kans is mijn advies.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
quote:xsxaxmx schreef op 20 maart 2011 @ 21:55:

Heey veerr,

Misschien moet je het gewoon bespreekbaar maken?

Dan begrijp je elkaar en is het ineens een stuk makkelijker misschien?

Toen ik mijn ex leerde kennen was ik ondanks eerdere relaties ook een groentje en hij heel ervaren.

Op aandringen van hem hebben we het hier steeds uitgebreid over gehad, dat vond ik in het begin wel moeilijk, maar het schepte veel duidelijjkheid. Kreeg hierdoor ook het gevoel dat hij veel begrip had voor mijn onzekerheid en onbeholpenheid.

Ons heeft dat veel geholpen, mij nog veel meer. Ben nu veel meer een vrouw van de wereld dan toen ik hem net leerde kennen...

Misschien dat je hier iets mee kunt.

Fijn om jouw reactie te lezen! Misschien is het inderdaad een goed idee om het bespreekbaar te maken!

quote:SweetSummer schreef op 20 maart 2011 @ 21:58:

[...]

Geen van beide.. Een tautologie is 2 woorden met dezelfde betekenis gebruiken.. bv: Wij zijn blij en verheugd. Een contaminatie is het combineren van 2 zegswijzen die hetzelfde betekenen, maar niet gecombineerd kunnen worden. Maar dat daargelaten ..

Denk je een relatie aan te kunnen gaan met iemand met zo'n gebrek aan "mannelijkheid"?

Stiekem hoop ik dat ik die mannelijkheid in hem naar boven kan halen, maar als dat niet lukt... lijkt het me behoorlijk lastig! Mannelijkheid en zelfverzekerdheid vind ik belangrijke eigenschappen van een man. Maar anderzijds, wil ik hem wel een kans geven, aangezien hij verder een leuke jongen is.

Lastig
quote:MereldeMus schreef op 20 maart 2011 @ 22:25:

Als het echt een leuke kerel is kun je het dan niet even aan kijken. Als je hem wat tijd, ruimte en wat subtiele oinstructies geeft wordt hij vast zekerder. Jij hebt alleen een beetje geduld nodig. Hij kan toch veranderen? Wie weet seksen jullie over drie maanden de sterren van de hemel.

Geef de man een kans is mijn advies.Hahaha, big smile hier! :D
quote:batwom schreef op 20 maart 2011 @ 21:57:

[...]

Haha ik wilde als kind altijd patat met zonder mayonaise!

Whahaha, ik ook!

Met een krokkedel (kroket/frikadel)

Was beledigd toen de mevrouw achter de toonbank niet begreep wat ik bedoelde

TO; hij is nog zo jong. Niet iedere puber heeft hem overal in gehangen.

Geef hem een kans
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goed, ik ga het een kans geven! Ik ga het rustig aan doen, met hem praten en het positief bekijken. In principe 'moet' ik niks en is het misschien goed om geduld te hebben en om niet teveel te verwachten en te willen.

Thanks!
quote:calvijn1 schreef op 20 maart 2011 @ 22:31:

[...]

Geef hem een kans
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:calvijn1 schreef op 20 maart 2011 @ 22:31:

[...]

Whahaha, ik ook!

Met een krokkedel (kroket/frikadel)

Was beledigd toen de mevrouw achter de toonbank niet begreep wat ik bedoelde

Geef hem een kansHaha, heerlijke uitspraken hier! Ik zie er de humor nu zelfs wel van in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven