tip voor hostel in Quito, Ecuador

22-03-2011 13:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een tip voor een hostel in Quito?

- budget of hooguit midrange categorie

- 2- persoons kamer met eigen badkamer, dus geen dorm

- schoon, vriendelijk, betrouwbaar

- in een veilige buurt (en centraal gelegen)

Thanks!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad in the Secret Garden. Ik sliep echter wel in de dorm, maar weet dat ze ook 2persoonskamers hebben.

En veilige buurt? Volgens mij moet je overal in Quito op je spullen passen en niet met heel veel kostbare spullen op zak op straat gaan rondlopen...
Ik zou kijken in de buurt Mariscal. Dat is de toeristenbuurt en ligt centraal.
Ik ben er nog nooit geweest, maar al jaren sponsor van dit hotel. Tis mijn droom om er nog eens heen te gaan, misschien wat voor jou?
quote:Triviality schreef op 22 maart 2011 @ 13:43:

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in the Secret Garden. Ik sliep echter wel in de dorm, maar weet dat ze ook 2persoonskamers hebben.

En veilige buurt? Volgens mij moet je overal in Quito op je spullen passen en niet met heel veel kostbare spullen op zak op straat gaan rondlopen...

Bedankt, ziet er inderdaad best goed uit. Maar het is niet echt heel centraal gelegen naar wat ik begrijp?

Veilige buurt... tja. In verhouding dan. Het oude centrum schijnt bijv. ook onveiliger te zijn dan het nieuwe gedeelte.
quote:Kastanjez schreef op 22 maart 2011 @ 14:15:

Ik ben er nog nooit geweest, maar al jaren sponsor van dit hotel. Tis mijn droom om er nog eens heen te gaan, misschien wat voor jou?

Goede tip!

Alleen ligt het Ninos hotel in Cusco in Peru. Toen wij in Cusco waren wilden we hier ook overnachten, maar helaas was het toen volgeboekt.
new town is veiliger dan old town, maar nog steeds is het voorzichtig doen.

Wij sliepen een beetje tussenin bij: http://www.auberge-inn-hostal.com/
quote:bocadillo schreef op 22 maart 2011 @ 14:20:

[...]

Goede tip!

Alleen ligt het Ninos hotel in Cusco in Peru. Toen wij in Cusco waren wilden we hier ook overnachten, maar helaas was het toen volgeboekt.O, sorry, dom van mij. Ik dacht overigens dat ze inmiddels op twee locaties zaten, maar ik heb het niet zo gevolgd de laatste tijd.
The magic bean. Ik ben daar een jaar of 8 geleden geweest en het was toen echt geweldig. Het was mijn eerste reis helemaal alleen en heb daar leuke mensen ontmoet. ik weet dat ik mij daar erg veilig voelde en heb genoten van allerlei lekkere dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven