Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Hip
Goedemorgen ! Ben vandaag aan het werk, heb mijn dag geruild met as vrijdag.

Jaaaaaaaa Elza, heb het jurkje gisteren ontvangen. Het lag op me te wachten toen ik thuiskwam. Ben er echt superblij mee, hij past en staat mooi !!!!! Heb m vandaag aan en al 3 complimentjes gehad van vrouwelijke collega's dat ze m zo leuk vinden staan en dat de kleur zo mooi is. Leuk merk trouwens, heb er zelf ook een paar dingetjes van ! Foto volgt uiteraard op hyves. Onwijs bedankt !

Sofie moet ook altijd even wennen op het kdv. Ze wil altijd eerst even zitten bij een van de juffen en dan is het goed. Prima toch ?!

Lekker gespint, knap hoor in je eentje !

Ach wat schattig Sanne ! Gisteren was Sofie d'r vriendje jarig. Ze geven elkaar vaak een kusje vertelde de juf. Oeps, gevaarlijk nu al

Doe voorzichtig met je knie he, het is geen goed teken hoor dat ie gloeit, lijkt wel iets van een ontsteking !

Sofie had het prima gedaan gisteren op het kdv. Vriend vertelde net wel dat ze wat jengelig is, ik denk toch echt aandacht hoor. Ze begon ook te piepen toen ik wegging, dat doet ze anders ook nooit.
Haai,

O leuk Bobbie dat het jurkje zo goed staat! Het is idd een mooie kleur ;) Veel plezier ermee en jaaaaaa foto!

Ach dat spinnen gaat gewoon heel lekker met die podcasts en ik had de deur naar de tuin open, dus was gewoon genieten en heel erg zweten ;)

Lief van Sofie en haar vriendje.. en ik denk idd dat ht prima is hoor als ze eerst even observeren.

Sanne, hoe gaat het met je knie?

Mooie dag vandaag, dus ik ga er lekker van genieten. Volgens de verwachting is het vanaf morgen bewolkt! :( Maar ze passen de verwachting een paar keer per dag aan hoor, en dan nog zitten ze er vaak naast.
Bobbie, wat leuk zeg dat je zoveel complimentjes hebt gehad over het jurkje van Elza. Is ook idd een hele mooie kleur.

Lief hoor dat kusjes geven. Tess streelt vaak door een chinees jongetje zijn haar, meestal tijdens het eten zijn. Voelt waarschijnlijk heel anders aan dan Hollands haar

Dat spinnen lijkt me ook zwaar hoor, heb het ook wel's gedaan in de sportschool en ik ging echt helemaal stuk.

Maar als je een goed programma en opzwepende muziek hebt scheelt dat al de helft vind ik.

Wilde net schrijven dat het hier nog bewolkt is maar het zonnetje komt nu net door. Heerlijk hoor....volgens mij wordt het zaterdag pas weer wat minder.

Knie voel ik nog wel met bepaalde bewegingen dus niet constant. Als ik erop druk doet het ook zeer en voel een beetje opgezette spier lijkt het wel.

Gisteravond ff flink de massage-spuitbus van vriend erop gezet.
Ok, hier moet ook een glijbaan komen, Joy was er niet van af te sleuren vanmorgen!! ze gaat zelf, en ook op haar buik! Ik had dat niet verwacht van haar eigenlijk ;) Ze heeft dus heerlijk gespeeld met haar vriendinnetje Violet. Ze zat beiden op de schommel en hadden hele 'gesprekken' met elkaar, zo lief!!

Over dat haar van dat Chinese jongetje; ik denk idd dat het anders voelt. Joy had een donker jongetje met kroeshaar in haar groep en hihi ze tikte steeds op zijn koppie, veert natuurlijk lekker terug.

Ga je vanavond weer rennen Sanne? misschien beter om nog even te wachten?

ok.... ik ga strijken, anders heeft vriendlief straks helemaal geen schoon overhemd onder zijn pak.
ff snel knie-update, zit op het werk nl. knie gaat niet goed, wordt steeds stijver en eind van de dag warm en dik.

heb net een officiele klacht ingediend bij de start to run organisatie en daar waren ze not amused. de trainer had mij nl gemaild dat hij zijn eigen beginnerstrainingen van de atletiekvereniging volgt en inderdaad niet het niveau van start to run. NOUUUUUU ze ging gelijk contact leggen, heuveltraining is ook pas iets voor NA 18 lessen om eens te proberen, niet al in de 4e les. ze vond het ook bizar dat we een half uur eerder met de atletiekclub starten, dat gaat nog een relletje worden (bijna jammer dat ik er zaterdag niet meer bij ben).

kreeg trouwens wel meteen aanbieding om volledige lesgeld terugbetaald te krijgen, heel netjes!

DUS SANNE, kijk ajb uit voor je knie (jouw linker, mijn rechter hihi). ik ga er morgen even mee naar de HA, es kijken wat die zegt maar het voelt verre van ok .....
Ik kom net uit de tuin.....ga nu Tess wakker maken en kijken hoe bruin ik ben geworden

Jaaa Elza, glijbaan vinden ze echt fantastisch hoor. Tess gaat ook op haar buik....volgens mij is dat gewoon gemakzucht...kan ze zich meteen laten gaan vanaf het trappetje. Leuk dat ze zo lief hebben gespeeld en gekletst samen.

Ik ga morgenavond pas weer rennen....zit sowieso altijd een dag (en 1x zelfs 2 dagen) rust tussen.

Moet zeggen als ik gewoon bezig ben ik er nu niet zoveel last van heb. Als ik werk en veel zit en dan ga lopen voel ik het meer.

Chicaa, wat een eikel zeg!! Het niveau van start to run bouwt geleidelijk op en wat hij nu heeft gedaan met zijn heuveltraining is echt belachelijk!!!! Kan ie toch niet zomaar op eigen houtje gaan bepalen.

Balen dat je nog steeds zoveel last heb van je knie!

Zou gewoon lekker op je mp3tje het start to run programma zetten wat ik heb. Dat ik pijn in mijn knie heb ligt niet aan het programma hoor maar ik ben denk ik gewoon te fanatiek geweest.

Meestal liep ik nog ergens aan de andere kant van het dorp als de les was afgelopen en liep ik vaak dus wel 10 min. extra....en rustig lopen wat zij aangeeft kan ik dus niet en wandelen heb ik ook nog nooit van gehoord

Ik hoor wat....toch weer 3 uur geslapen !
Chicaa, echt niet normaal!!! Goed dat je een klacht hebt ingediend hoor!! Super dat je het lesgeld terug krijgt (is eigenlijk nie tmeer dan redelijk), de kans is natuurlijk heel nihil dat je nog mee kunt doen.

Eenmaal last van de knie is meestal lang last van de knie, ken meerdere mensen die te fanatiek van start gingen en dan kan het lichaam (bij hardlopers meestal de knie) het nog niet aan. Hardlopen is heel belastend voor de knieen, dus dames pas op hoor!!!!!!!!
Janets; heb je dat kleine ikea setje gekocht om zelf te verven? leuk idee hoor! is ook leuk om met zeil te beplakken! einde inzicht heerlijk!

Sanne; en hoe bruin ben je? ben 10 jaar jonger, maar krijg spontaan last van mijn knie als ik julllie hoor hoor haha! daarom ga ik liever naar de sportschool! tess gemakzuchtig met glijden, je kan best eens gelijk hebben. had ik nog niet zo bedacht. Zandbak...heb de zandwater tafel gevuld...en spijt alles zit onder het zand..madam komt steeds binnen laten zien wat ze doet...inmiddels weet ik ook dat een tuin op het noorden geen aanrader is....moet maar vlug vrienden aan de overkant gaan maken haha

Chicaa; wat goed dat je actie hebt ondernomen, hoop dat je snel van de pijn afbent...lozer van de ateletiekclub zeg!

Elza; de fitnessbal en al gebruikt? heb er hier ook een staan..(uehh...onopgeblazen, vond het wel fijn) Heb bij de manueel ther. echt super goede oefeningen gehad die echt goed werken, mss daareens heen? gewoon ter onderhoud . lekker buitengespeeld de dames, leuk hoor dat ze al lekker "kletsen". houten speelding in de tuin. Heb een mooie set uitgezocht voor onze nieuwe tuin. glijbaan/schommels en huisje! Hoe gaat het met je Engelse les?

Doggie; ohh wat een week....of kan je daar een beetje tegen inmiddels? werk ze..en wat een top foto op hyves van tim!

Snok; wat een sportschool heb jij dat dat zo vroeg kan. knap van je hoor! mij lukt het echt niet...plantechnisch gezien en qua moeheid ook niet.

Binck mss een kleine bacterie?

vandaag (en gisteren ook) een off-day..was de hele dag kots en kots misselijk. zag een beetje groen...collega`s zeggen nu ook dat ik er zo slecht uit zie...lekker dan! Em loopt weer te spoken en is s nachts rustig een paar uur wakker...vannacht kunnen slapen van 24.00 tot 6.00 maar dat is nu echt even te weinig voor mij. Dit weekend er lekker op uit met mijn moeder. Zit er eigenlijk an te denken om mss daar te blijven slapen. is echt al heel wat jaartjes geleden dat ik dat heb gedaan.
Chicaa, naja! Te gek voor woorden eigenlijk. Ik vind het niet netjes dat ze je geld teruggeven, ze hebben namelijk geen keus! Je zou ze zelfs kunnen aanklagen. Heb je al iets ontstekingsremmends genomen, want het klinkt of dat het geval is.

Sanne, hoe ging het met jouw knie?

Kos, ja ik heb de bal gebruikt, maar eigenlijk gewoon voor buikspieroefeningen, die moet ik gewoon sterker maken. Ik heb ook wat oefeningen voor SI gewricht, eigenlijk weer gaan doen he! Op dit moment gaat het weer redelijk maar als het weer opspeelt ga ik naar een therapeut ja.

Heb ook al mooie houten speeldingen gezien, idd met huis, schommels, glijbaan, de hele mikmak. Jammer dat je tijdelijke tuin op het Noorden ligt!!

Wat balen dat je je zo beroerd voelt! En dat korte slapen helpt niet nee. Doen hoor, lekker gaan slapen bij je moeder, ik hoop alleen dat je dan ook echt uit kan slapen, ritme ....

Stralend blauwe lucht hier, zie je, ze kunnen niet voorspellen. Ik zag net dat ze vandaag weer van white cloud naar sunny internvals hebben veranderd en de rest van de week bewolkt. Nou .... zien het wel
Kos, balen dat je zo misselijk bent. Lekker blijven slapen, kan je tenminste doorslapen, even rust!!

Idd een tuin op het noorden is niet ideaal!!

Leuk die huisjes met glijbaan en schommel ect....!!

Wij hebben alles "los", een schommel (nou ja, 4 op een rij, hahaha), een glijbaantje, en we hebben een soort van tuinhuisje (is nog niet helemaal af) met veranda en dat vinden de kids ook geweldig. Oh, ja en een wip, het is echt net zo'n speeltuin hier, vriendjes en vriendinnetje komen ook erg vaak hier te spelen!!

Net is de salontafel opgehaald, via mp verkocht, de tv kast gaat zondag naar mijn zus en de banken ook! Morgen gaat manlief de vloer schuren (en zaterdag) en dan zondag lakken en volgende week uitharden. We halen maandag over een week de meubels pas op, dan krijgt de v;loer de kans om goed uit harden.

Moet nog een paar planken in de speelgoedkast verven (15 min werk maar) en als de vloer klaar is de plinten nog aflakken, ben dus in principe klaar met het grote werk. Heerlijk hoor!!
Kos, wat balen van die nachten....kan je ff niet gebruiken nu!

Ik zou ook lekker blijven slapen bij je mams van het weekend...lekker even bijtanken kan nu juist zo heerlijk zijn.

Ik was ook zo misselijk de 1e weken en had bij de drogist pilletjes ervoor gehaald die je gewoon in je zw.schap mocht slikken.

Jammer zeg die tuin op het noorden, je zit daar natuurlijk nog de hele zomer. Gisteren hadden wij tot kwart over 4 zon in de tuin (hartje zomer hebben we hem wel de hele middag) maar als de zon weg is wordt het ook wel echt fris hoor.

Ik ben echt lekker verkleurd gisteren, best een bruin gezicht gekregen zag ik vanmorgen in de spiegel.

Lekker mooi weer dus vandaag Elza...geniet ervan!

En ik zou ook naar een therapeut gaan als het weer de kop opsteekt...mss met een paar simpele oef. die je dan meekrijgt, dat je er zo vanaf bent.

Tess heeft zo'n strandbal waar ze iedere dag buikspieroef. mee doet

Janets, fijn dat het nu lekker opschiet...kun je mss ook nog even genieten van het mooie weer!

Ben erg benieuwd hoe het is geworden.

Mijn knie is niet erger geworden en eigenlijk is het denk ik ook niet mijn knie...het zit lager en dan aan de binnenkant, een soort beurse plek als ik erop druk. Ga toch proberen vanavond voorzichtig te lopen en als hardlopen niet gaat dan ga ik stevig wandelen.

Volgens mij was het korte en weinig slapen van Tess echt een fase. Gistermiddag heeft ze 3 uur geslapen en vannacht van half 8 tot 7 uur vanmorgen....zo gaat het alweer een paar weken en zoveel heeft ze eigenlijk nooit geslapen...klop,klop...zul je net weer zien

Ze is ook echt in de lengte gegroeid want broeken die ik eerst nog om moest slaan zijn nu precies goed in mt 86.

Nouja, ze eet ook best wel veel de laatste tijd, vooral sperziebonen vind ze heerlijk.
Wij hebben een tuin op het Noorden en vind het wel ideaal. Maar tuin is 21 meter diep, dus vanaf begin maart eigenlijk altijd wel zon in het achterste deel. Zomers is het juist heerlijk, deel van de tuin in de zon en deel in de schaduw.

Sanne, tis toch niet shinsplits he (scheenbeenblessure) ? Is best hardnekkig, vriend heeft het ook gehad en had er lang last van ! Lekker weer zo'n slaapkoppie !

Sofie is wel weer vrolijk, alleen eet ze nog weinig zowel overdag en 's avonds.

Kos, naar hoor die misselijkheid ! Idd anders ff vragen naar die medicijnen ! En een korte nachtrust helpt zeker niet. Gaat man er ook wel eens uit 's nachts ? Kun ji mss op de logeerkamer slapen, zodat je een nachtje kunt bijtanken ? En ja, lekker bij je mams blijven slapen en je laten vertroetelen is een heel goed idee ! Bij mij hielp dat ook in die zin dat zij voor me kookte en dat het me op de een of andere manier zelfs smaakte terwijl ik thuis dus heel weinig kon eten.
21 mtr tuin, jeetje die komen hier bijna niet voor. Wel lekker hoor en dan is het ook idd fijn als je zowel de zon als de schaduw op kunt zoeken.

Hoogzomer hebben wij een groot zonnescherm én een hele grote parasol nodig om in de schaduw te kunnen zitten. Maarja, we hebben wel zon

Nee shinsplits is het niet, die pijn ken ik....heb ik tegenaan gezeten toen ik ging trainen voor de Nijmeegse 4-daagse....gelukkig is het toen met wat rust vrij snel weer weggegaan.

Pijn zit meer aan de zijkant net boven waar je kuit begint....denk meer een spier, pees of aanhechting?

Ging je nu dit weekendje weg Bobbie?
Sanne; zat even op die site van je te kijken, deze is ook leuk!

http://www.pixmania-pro.n ... boodschappentrolley.html. Lekekr joh dat je verkleurd bent. Gewoon maar even lekker proberen met lopen!

Bobbie; jij gaat toch lekker naar grunn dit weekend? Sofie slecht eten, zal wel een fase zijjn, hier nl ook weer slecht eten!

Man gaat er nooit uit, hij vind dat je gewoon moet laten huilen...kan hij dus ook met gemak..kom niet aan zijn slaap want dat is hem heilig. Discussie dus maar gestaakt!~

Elza; tja, ws moet je ook die oefeningen gewoon weer doen, en gaan dan je klachten over! bal voor buikspieren, je kan dit ook goed voor je rug gebruiken.

Jantes; heb je de baby nog gebadderd?

RR: hoe gaat het met je blauwe wolk???

Voel mij vandaag een stuk beter! ben een beetje uitgerust en de zon werkt natuurlijk ook mee.

ga zo even naar het prijzencirucs bij de vend...kijken of ik wat leuks zie.
We gaan idd dit weekend naar het hoge Noorden, zin in ! Ben dus morgen lekker vrij !

Nou ja Kos, in jouw toestand kan man er toch wel een keer 's nachts uit ?! Hmm, je hebt de moed dus al opgegeven Ik heb wat dat betreft wel geluk geloof ik. Wij doen het meestal om de beurt. Shop ze !

Sofie heeft gisteren alleen een tartaartje gegeten (dat dan weer wel;-)) met oma's appelmoes, de rest hoefde ze niet. Maar daarna nog wel 2 kiwi's, dus ach vind het wel best. Ze eet opeens zelfs ook geen gebakken aardappels of frietjes. Dus ze heeft gewoon weinig trek denk ik nu.
Hee Sanne ze hebben HK spulletjes bij VenD ! Een leuk roze shirtje of jurkje met strasssteentjes. Leuk !

http://www.vd.nl/fh_detai ... 26fh_secondid%3Dg20775683
Kos, die is zeker leuk ook...Tess heeft alleen al zo'n koffertrolley van Dora voor Sinterklaas (schoonmoeder) gehad dus is beetje hetzelfde idee.

Schoonmoeder vroeg nog wel gisteren om kadotip.

Dacht zelf aan een zwembadje en grote badhanddoek van Kitty of deze :

http://www.speelgoedprijs ... llo-kitty-poppenwagen-18m

Maarja, het zijn allemaal van die grote sta-in-de-weg dingen, zo'n grote woonkamer heb ik nou ook weer niet..wel een leuk ding om ook mee buiten te spelen/lopen.

Fijn dat je je wat beter voelt vandaag! En vind ook dat je man er nu zeker wel 'n keer uit mag hoor 's nachts! Nachtrust is voor iedereen heilig toch en als Em huilt slaapt ie ook niet lijkt mij?! Hier ook om de beurt, net hoe het uitkomt.

Bobbie, alvast heel veel plezier van het weekend !!!

Goede tip, dat prijzencircus...heb bijna niks meer te doen hier.
Bobbie, zijn zeker leuk...ga ff neuzen. Ik had vorige keer een HK shirtje in knalblauw gezien...kijken of ze die ook voor 9 euries hebben.

Haha, iedereen zit zeker nu op de V&D site dankzij Kos.
http://www.vd.nl/kinderen ... -langemouw/g20767923.html

Deze zocht ik...helaas hebben ze hem niet meer.

OH, hij geeft het roze shirt met deze link...nouja, ik bedoel dus de knalblauwe met zilveren letters die ook in het rijtje staat.
Whaaa heel verhaal getypt valt internet uit! Werkzaamheden bij ziggo. Zou vannacht pas zijn. Had het wel snel gekopieerd omdat het zo lang duurde maar wanneer jullie dat dan lezen..... Gelukkig heb ik m'n iPhone nog de rest houden jullie even tegoed!
http://www.vd.nl/kinderen ... ew%3Dlister&from=overview
http://www.vd.nl/kinderen ... ew%3Dlister&from=overview

Ik leef nog hoor! Superdruk alleen, met twee kids, huishouden, paarden en sociale verplichtingen. Even alleen een update dus. Mannetje is nog steeds heel zoet, komt alleen 's nachts wel om de drie uur nu. Das ff minder. Meisje blijft meisje. Lekker aan het kletsen en knuffelen en lief voor haar broertje. Kortom: gaat prima hier!
Slim Hip ! Hoe gaat het met je ?

Jammer Sanne ! Vind het blauwe jurkje ook leuk. Toevallig heb ik net zoiets gekocht bij H&M, dus hou me in

Hoe kom je toch aan al die leuke speelgoedsites Leuk hoor die poppenwagen. Hij lijkt me niet echt heel groot, mss kun je m kwijt in de schuur ipv in de woonkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven