Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
goedemorgen meisjes!!!!!

zooooo hier een heel leeg huis. man is met de kindjes de weekboodschappen aan het doen (die ik normaal op vrijdag doe maar met verrotte knie geen optie dat gesleep). zouden vanavond uit eten maar dat heb ik gecancelled, lukt me niet een paar uur aan tafel te zitten, af en toe moet pootje omhoog, gestrekt worden en das beetje lastig in restaurant. die houden we dus maar tegoed.

elza, heb leuk idee, als jij nou bloemen gaat importeren daar vanuit nld, dan regel ik een transporteur voor je

tot die tijd moet je idd ff flink dokken voor 2 bosjes tulpies...

RR wat ga je lekker! en ja een 2e zit sneller in een ritme, moet ook gewoon omdat hij/zij natuurlijk niet alleen is en nu dus al rekening moet houden (ahhhhhhh klinkt zielig hihihi)

sanne, hoest nu met je knie? ik was vanochtend even niet zo boos meer op de trainer, anders had ik nu gelopen in de zeikende regen

kos, shoppingroute??? ben je heel wat van plan vandaag? VERTEL!!!

janets, het einde is dus in zicht, nog ff doorzetten. en wat gaaf zo'n houten speelding. hier helaas ook nul plek voor in de tuin (dan passen we er zelf niet meer bij hahaha)

kaatje wat een ventje je luuk.

hip, al aan het afkicken?

eeuuuhh verder laat brein me weer es in de steek

met mijn knie gaat het nog steeds niet beter. zoals het er nu naar uitziet is het volgens de ha een peesontsteking. moet 3 weken rusten. ibuprofen slikken om de ontsteking te remmen, maar de pijn komt er gewoon doorheen, das dan een beetje jammer (en ik zit al op de maximale dosis....)

verder dus geen wilde plannen van het weekend, pootje zoveel mogelijk met rust laten, dat is het allerwildste
Jemig Chicaa, dat klinkt best heftig van je knie...dat is ff niet een klein pijntje die zomaar over is. Dat het ook zo je dagelijkse beinvloedt omdat je bijna niks kan en niet eens een paar uur aan tafel kunt zitten zoals vanavond. Ik zou niet alleen je lesgeld terugvragen maar meteen ff een fikse claim neerleggen bij die vent!!

Ja Elza, dat is dan best een duur bossie...zeker voor tulpen!

Ah, vanavond weer een bal....leuk hoor, heb je nog een mooie jurk gescoord laatst ervoor?

Janets, klinkt best gezellig zo dat bivakkeren in de andere kamer bij jullie. Heb je het speeltoestel al opgehaald?

Helaas regent het hier, bij jullie ook?

Tja, die vinger..stom klein ongelukje en hoop ellende van! Heb nu 12 weken met spalkje gelopen en het lijkt erop dat de pees wel is aangegroeid maar toch kan ik mijn vinger nog niet helemaal strekken en hangt hij dus een beetje naar beneden.....vreemd gezicht. Daarbij heb ik een zwelling bovenop mijn vinger die pijnlijk is...

Als ik voor operatie ga dan begint het spalken dus weer van vooraf aan.....pff, ben daar wel echt klaar mee...vinger is helemaal geïrriteerd ervan.

RR, wat leuk dat je gisteren nog aan me hebt gedacht...en wat jammer dat ze die buggy nog niet hadden toen Tess nog geboren moest worden anders had ik die natuurlijk genomen in plaats van de Bugaboo

Haha, het valt echt wel mee hoor....het enige wat hier binnen roze is, is d'r poppenbuggy en d'r rugtasje.

En van de HK shirtjes vind ik juist wit en d.blauw erg mooi.

Zag gisteren dat er zo 500 euries wordt geboden voor een Bugaboo (wel met het nieuwe logo dan!). Maarja, weg is weg hé...moet wel zeker weten dat ik hem echt niet meer ga gebruiken...

Zo te lezen heb je alles in control! Leuk even ook naar Artis met het hele gezin. En gaat alles goed met je zusje en de kleine?

Kind ligt op bed, vriend is voetballen....rijk dus alleen.

Ga alvast wat kokkerellen...krijgen vanavond vrienden te eten...
http://www.bol.com/nl/p/s ... index.html#product_images

deze krijgt jolijn over een ruime maand (watttttt, gaat snel he?)

sanne, ik heb mijn wagen al ruim 2 maand geleden verkocht. jolijn doet ook veel lopend, en met shoppen of lange stukken idd de buggy. en wat balen van je vinger, en dat met bedden opmaken toch?? ook lekker mee.....

jammer dat we inderdaad niet in amerika woonden, anders had ik die trainer vet kunnen sue-en!!!

elza, veel plezier met je ball (zou niks voor mij zijn hihihi, ik en jurken zijn geen combi )
Leuke speeltafel chicaa!!

Het is echt serieus mis met je knie he!! Echt balen, hoe doe je dat volgende week, kan je wat hulptroepen inschakelen??

Sanne, wij gebruiken de grote buggy ook niet veel meer, meestal de kleine en over een half jaar kan hij echt wel de deur uit.

Huh, bij jullie regen?? Hier al vanaf 11.00 uur de zon, het is niet heel erg warm hoor, fris windje, maar toch nog zo'n 13 graden in de zon.

Elza, leuk een bal!!! Veel plezier!

RR, leuk dat jullie naar Artis zijn geweest. Je bent al best veel onderweg met de hele bubs vind ik hoor, het is idd veel gedoe, iedereen de jas, in de wagen ect.....!!!!!

Mijn schoonzusje is bijna nog niet weggeweest, zelfs niet even ene blokje lopen, snap ik dus niet, maar denk dat ze toch nog iets te moe is maar dat niet eerlijk gaat toegeven, tenminste niet naar mij toe.
Dames, kijk ook eens op Lobbes.nl heel veel speelgoed en knutsel ideen (ook voor kinderfeestjes)

Voor Sanne: http://www.lobbes.nl/products/detail/1470006 , hahaha ik zie Tess al gaan!!

Ik zat zelf aan deze te denken voor Watse: http://www.lobbes.nl/products/detail/1010218
RR, nee, je hebt de update niet gemist. Ik heb behoorlijk mijn snor gedrukt hier de afgelopen week.

Ik lees wel bij, maar om een een of andere rede lukt het me niet om te reageren. Maar ik vergeet jullie niet hoor

Eline gaat zoals meestal. Slapen is voor watjes zowel overdag als 's avonds, maar je merkt wel dat ze het toch behoorlijk nodig heeft. (ze ligt er nu vanaf ongeveer half vier in... dat is toch geen tijd....)

O, ze wordt alweer wakker.

Tot later!
Goedemorgen!

beetje brak, bubbels in combi met korte nacht is wat zwaar, dus vandaag wordt een rustig dagje.

Ball was leuk, was 'sjerretie' -spreek uit als Cheryl van GV- voor kindjes met diabetes en er is een boel geld opgehaald.

Sanne, ik had mijn blauw jurk met lovers weer aan, ding was belachelijk duur dus die moet ik echt vaker dragen. Kreeg een boel complimentjes, leuk!

Chicaa, niet normaal met je knie. Ook in de UK kan je een flinke claim neerleggen, het is natuurlijk een boel gedoe maar je zou het eigenlijk moeten uitzoeken. Hoe dan ook, daar gaat de pijn niet mee weg natuurlijk, je zit er maar mooi mee!!

Juul, Eline nog steeds niet zo'n slapert dus? Ja ze zijn nog te jong om niet te slapen, slaapt ze bij opa en oma nog wel goed?

Sanne, hoe was je etentje, wat had je gekokkereld?

RR, zo he al veel op pad. Leuk hoor en ja hele organisatie weer met een baby!

Janets, schoonzusje nog niet op pad geweest, gaat het wel goed met haar? Valt het allemaal een beetje zwaar misschien.
Zwaar afkicken hoor zonder internet! Zit nu wel heerlijk in het zonnetje zeg!

Morgen kOmt ziggo en kan ik overal uitgebreid op reageren!!
Elza, Fijn dat er zoveel geld is opgehaald. En ook heeeeel fijn dat je zoveel complimentjes kreeg over je jurk!

Hippy, er zijn vervelendere dagen om geen internet te hebben toch?

Eline idd nog steeds niet echt een slaper.

Gister heeft ze dus laat op de middag geslapen met als gevolg dat ze 's avonds weer niet in slaap kwam en we hier om half tien nog met een draakje puzzels aan het maken waren...

Vandaag heeft ze weer de hele dag niet geslapen. Ik werd er gestoord van. Ze bleef maar huilen in bed terwijl er niets aan de hand was er wordt gewoon een spelletje met me gespeeld. Uiteindelijk heb ik haar uit bed gehaald en zijn we weg gegaan op de fiets. Ze heeft dus vandaag nog geen 10 seconden geslapen.... Af en toe ben ik het wel zat hoor gelukkig waren mijn ouders er vandaag die hebben haar bezig gehouden anders is ze echt niet te genieten.

Chicaa, ik ben het eigenlijk wel eens met Elza... Misschien dat je die idioot verantwoordelijk kan houden voor jouw blessure. Misschien krijg je geen schadevergoeding, maar bereik je er wel mee dat hij de volgende keer even beter nadenkt voordat hij zo stom doet!

RR ik heb je berichtje van vannacht gemist. Hoe is je nacht gegaan met Chris?
Oooh, wat is het weekend toch weer veel te snel voorbij gegaan.... Gisteren zo gelachen, we zijn met de kids naar het strand geweest, bal mee, emmertjes en schepjes etc. Kunnen ze lekker spelen, dachten we.... Maar onze normaal o zo stoere vent, heeft werkelijk waar geen stap durven te verzetten op het strand. Hij vond het zand aan zijn blote voetjes echt niks. Als je hem neerzette riep ie alleen maar 'mama eng, mama tillen'. Hihi, is dat nou een echte vent

Julia, wat jammer dat Eline overdag niet wilde slapen... Is dat vaker, of niet? En hoe gaat het 's avonds met in bed leggen?

Elza, fijn dat jullie feestavond zo leuk was! Gaan jullie nou trouwens al bijna op vakantie, of zit ik er nu helemaal naast?

Kos, goed geshopt? Gaat nooit vervelen he

Chica, meid wat balen van je knie zeg... Klinkt echt serieus zeg... Hopelijk knap je snel op! Ik wil woensdag voor de eerste keer weer gaan rennen, maar ga het echt voorzichtig aan weer oppakken nu ik dit zo lees... Sterkte ermee!

Janets, grappig ding voor Watse! Wij willen een loopfietsje van Puky, ik twijfel alleen over de maat. Je hebt er een vanaf 86 cm en een vanaf 92 cm, dus ik moet Lukas eerst nog eventjes opmeten. Vind het wel zo leuk als hij er meteen wat mee kan.

Moet zo naar de mondhygieniste, echt een vreselijke hekel aan, dus wish me luck...!
Goedemorgen! Goede nacht gehad, mannetje kwam om de vier uur.

Kaatje> ik ga liever naar de mondhygienist dan naar de tandarts! Maar sterkte! En die Lukas... Was hij ook niet te overtuigen?

Hier ligt ons hele huis vol zand. Ze zijn de straat aan het vernieuwen dus er liggen bergen schoon zand. Ofwel: een privezandbak voor Tirza. Misschien toch maar een zandbak vragen van opa en oma.

Janets> leuk ding die graver!! Mijn ouders hebben hem ook. Bij neefje van 2,5 een grote hit! En apart dat je schoonzusje niet eens een blokje om gaat. Ik doe niets liever met dit weer, anders komen de muren op me af!

Elza> altijd leuk, complimenten over je kleding! Maar volgens mij zie jij er altijd wel puik uit? Ik moet nodig weer gaan shoppen voor mezelf. Na twee zwangerschappen in twee jaar heb ik alleen een garderobe vol basicd over... En ja, ben al best weer terug in shape! Nog wel paar kilo boven ideale gewicht en buikje mag nog iets strakker maar dat komt wel als ik weer ga rijden. Can't wait!

Chicaa> hoe gaat het vandaag met je knie? Vind het een bizar verhaal!

Vanmiddag Chris weer wegen en zijn navel aan laten stippen. Hij pust nog steeds. Ranzig!
Kaatje, sterkte! ;) Ik vind de mondhyg ook niet echt erg eigenlijk, maar misschien heb jij wel een hele gemene! ;)

RR, ah kijk! Chris gaat al langer doorslapen, heerlijk dus. Jij al lekker in shape aan het raken, daar heb ik dus ook geen moment aan getwijfelt. Je moet eerder oppassen dat je niet te veel afvalt met de BV toch? Ach en dat strakke komt wel. Merk je wel dat je buik slapper is nu dan vlak na de geboorte van Tirza?

Oh Chris' naveltje nog niet goed gesloten of zo?

En dat zand is zoooo fijn voor je houten vloer!

en mwaaaah altijd puik? ja op zo'n feest doe ik echt wel mijn best, maar je had me gisteren niet moeten zien ;)

Oh heerlijk toch, lekker shoppen nu! leuke zomerdingen inslaan.

Speaking of: Kos goed geslaagd?

Kaatje, hihi zand kriebelt ook, was te lang geleden voor hem misschien? We gaan 20 mei pas, dus moeten nog even wachten! Wel zijn we van plan komend weekend even naar NL te vliegen, nichtje jarig... verrassen!!

Janets, leuk stoer ding! dus dat wordt zijn verjaarskado, leuk hoor.

Juul, inderdaad om gek van te worden dat ze niet wilt slapen! Tja je zou denken dat als ze moe zijn, het wel lukt? Joy slaapt 2 dagen per week niet overdag (KDV) maar verder juist weer heel goed.

Gisteravond kon ze niet zo goed in slaap komen, we hadden haar gewoon op tijd (nieuwe tijd dus) op bed gelegd maar zagen dat ze nog een hele tijd heeft liggen daaien en rommelen voordat ze sliep.

Ga straks met een vriendin en Joy's vriendinnetje lekker naar een park met diertjes. een soort kinderboerderij.
Goedemorgen !

Weekendje weg was geslaagd, leuk bij vriendinnetje met haar zoontje op visite geweest vrijdag, zaterdag in Groningen rondgelopen en zondag op bezoek bij goed vriend van lief. Was wel helemaal gesloopt gisteravond en Sofie ook ! Ze heeft vrijdag en zondag in de auto geslapen (jaja !) maar daardoor was ze die dagen wel uit haar ritme. Gisteravond hebben we gezellig samen gegeten met mijn broer en nichtjes, ook om Sofie een beetje te vermaken, kind was helemaal af toen ik haar op bed legde.

Kreeg trouwens donderdag een dik boek binnen van de H&M catalogus, dus heb net nog ff wat shirtjes en een schattig denim kort broekje besteld op de site voor Curacao. En ze hebben leuke t-shirts voor boys en girls voor maar 1,95 !
Goeiemorgen !

Elza, bal was dus leuk en hoop centjes opgehaald voor de diabetes kindjes..goed zeg! Blauwe jurk is ook wel een plaatje hoor.

Veel plezier vanmiddag, is het mooi weer bij jullie?

Juul, Eline slaapt idd wel erg weinig...helaas worden ze er ook niet vrolijker van dus heb je dubbel "ellende"

Hier is gisteren ook niet geslapen overdag (mss door het tijdverschil?), maar vrijdag en zaterdag wel 3-en half uur dus kon ze er wel even tegen.

Haha Kaatje, dat hadden wij vorig jaar met Tess ook in de vakantie...dachten lekker zandtaartjes te bakken toen maar madam vond al dat zand niks aan haar voetjes.

Zandbak tot afgelopen week trouwens ook niet en volgens de juf op het kdv is ze er sinds vorige week niet uit te slaan.

Succes bij de mondhygieniste....ik vind het ook nooit zo erg maar ik heb wel een hele lieve.

Leuke site Janets en mooi kado ook voor Watse die graver!

Klaar met schuren?

RR, waarom moet je Chris zoveel laten wegen? Volgens mij iedere week toch?

Chicaa, hoe gaat het met je knie na een rustweekend?

Bobbie, klinkt goed hoor jullie weekendje weg. Vandaag meteen weer aan het werk...dat is wel altijd jammer hé. Vooral als je toch wel gesloopt bent.

Ze hadden idd weer erg leuke dingen bij de H&M...zo'n kort broekje hebben we hier ook....pittig hoor. Heb er een wit tuniekje bijgekocht, lief wit jurkje en wat hempjes van HK.

Ook mijn bestelling van de V&D binnen....shirtjes in mt 92 waren erg krap, dus die moeten zeker een maat groter en ze hadden ook een mt122 geleverd...die was dus ff te groot.

Pfff, ik heb het 2 uur zien worden vannacht. Kon niet in slaap komen, vriend ook niet trouwens. En dat ik vorige week zei dat Tess zo goed sliep...moet ik niet meer doen want sinds vorige week donderdag wordt ze opeens weer 1 tot 2x 's nachts helemaal in paniek wakker. Normaal laat ik haar wel even huilen maar dit is anders...moet haar echt even uit bed halen want ze is helemaal over haar toeren en zit nog een kwartier na te snikken. Daarna slaapt ze gelukkig wel weer verder, toch vreemd...zeker angstige dromen ofzo?

Wat een heerlijke dag was het gisteren hé...echt genieten!

Heb nog heerlijk gelopen...nu ik minder wandelmomenten heb tussendoor lijkt het eigenlijk beter te gaan met mijn been....pluspuntje: ben inmiddels al 2 kilo kwijt en dat is goed te merken.
Klinkt goed jullie weekendje weg Bobbie!!

Elza, nog even geduld dus voordat jullie naar de warmte vertrekken.

Ik weet nog niet of Watse die graafmachine krijgt hoor, het is een idee, misschien krijg ik nog betere ingevingen.

Ach kaatje, wat een held, wat schattig!! Maar niet echt handig natuurlijk!!

Julia, erg lastig een peuter die niet wil slapen, ze worden er idd niet gezelliger van. Hopelijk is het ene korte fase!!

Kos, leuk geshopt?? Ben je nog blijven slapen bij je ouders?

RR, ben benieuwd naar Chris zijn gewicht, goed zo om de 4 uren!!!!

Volgens mij paste je hoogzwanger bijna nog in je normale kleding, hahaha, w.s al geen gram teveel meer, maar zelf zie je altijd wel een rolletje of losser zittend vel op je lijf!

Hier zit de vloer in de eerste keer aflak, straks moet manlief nog even licht opschuren en dan de laatste keer aflakken, ziet er weer strak uit!!
Sann, goed zeg 2 kilo eraf, ik krijg altijd meer honger van al sik meer sport, hihihi, jij kan je goed beheersen dus!!

Balen van je nachtrust!! Koffie infuus maar weer aan???

Ik kom nooit bij de mondhyg. gelukkig. Hoef zelfs nooit tandsteen te verwijderen, tandarts (mijn exbaas) zegt altijd dat ik een hele schone bek heb!!! Ik vind het dus altijd eerg gezellig bij de tandarts, altijd een kleine reunie, hahaha!!
Goed Sanne, al 2 kilo kwijt ! Ik heb net als Janets ook altijd meer trek als ik veel sport ! Hangt er wel vanaf wat je dan eet natuurlijk

Die Tess zal wel aan het dromen zijn. Klinkt precies zo als Sofie 's avonds wakker werd een tijdje geleden. Wel zielig he, dat heftige gesnik ..

Tis vast weer een heel mooi gezicht Janets dat alles weer strak in de lak staat ! Leuk cadeau voor Watse idd !

Hihih Kaatje die Lukas Nou ik hoop dat dit niet voor Sofie op gaat, want hoeven wij over drie weken niet naar het strand in Curacao

Sympathiek doel hoor Elza om hiervoor een bal te organiseren. Veel plezier straks op de kinderboerderij !

Ja Juul, echt vervelend als Eline niet wil slapen en er niet gezelliger door wordt. Wij hadden het dus vooral afgelopen vrijdag. Sofie was helemaal uit d'r ritme, want in verhouding kort in de auto geslapen. Zo lang ze kan spelen / naar buiten kan, gaat het wel, maar anders ? We wilden 's avonds ff een hapje eten, maar dat was dus niet zo'n succes met een jengelend kind die steeds op de grond ging liggen in het restaurant. Gelukkig waren er nog weinig gasten op dat moment. We hebben nog nooit zo snel gegeten geloof ik ! Da's wel een nadeel vind ik als je je kind meeneemt. Je kunt niet gezellig samen aan tafel zitten, je bent de hele tijd bezig met kind in de gaten houden / vermaken. Of het ligt aan mijn kind natuurlijk, tis gewoon geen kind dat uren dat heel lang aan tafel kan zitten
Sanne> nee, ga niet elke week wegen hoor. Moet nu dus heen voor zijn navel, dus dan zijn zijn kleren toch al uit. En is toch wel ff fijn om te weten of ie goed groeit op de bv! En Tirza heeft nu soms ook nachtmerries denk ik. Zelfde verhaal als bij jou. Wel sneu hè!

Janets> nou, was toch 16 kilo aangekomen deze keer! Maar pas nu al weer 2 weken goed in mijn oude kleren. Jippie. Maar inderdaad, we blijven kritisch! en fijn dat het einde van je klusproject in zicht is!!

Elza> vind mijn buik minder schokkend dan na geboorte van Tirza eigenlijk. Contrast zal wel minder groot geweest zijn. Haha. Valt goed mee dus! En moet inderdaad opletten dat ik niet te dun wordt. Eet me dan ook ongans. Veel plezier met beestjes kijken! Doet het hier ook altijd goed.

Bobbie een lekker druk weekend achter de rug dus. Nu bijkomen op je werk!? Zag ook leuke dingen in de gids, maar vind h&m in praktijk soms tegenvallen. Vind sommige stoffen niet zo mooi. Maargoed, voor de prijs hoef je het niet te laten inderdaad.

Heb net het huis gekuisd en zo dus naar CB en even de stad in. Man is morgen jarig en ga nog even een cadeautje scoren... Misschien ook maar een taart bakken, alhoewel dat morgen overdag ook kan natuurlijk. Even afwachten maar hoeveel rust de kleine man me gunt. Oh en wil ook nog naar babypark voor een easy base en een plankje voor achter de wandelwagen... Druk programma dus!
Beetje jammer dat de afstanden tussen alle bestemmingen zo groot zijn... Kan het niet lopend doen en het is zulk lekker weer.
morug meisjes!

nog geen knie-vooruitgang, ik baal gigantisch, wil lekker wandelen/fietsen/shoppen en HARDLOPEN door het park GRR

rr, lekker programma, inderdaad jammer dat je dan de auto moet pakken

sanne, lekker -2! ik was ook weer lekker op weg maar nu weer gefrustreerd aan het snaaien :(

kaatje, lachen hoor zo'n "stoere" vent. zoon moest er ook jaren niks van hebben dat zand tussen je tenen en dat gekriebel gewoon lopen kan geen kwaad hoor, ik heb gewoon iets gedaan (in opdracht!!) wat je gewoon niet moet doen als beginner....

bobbie, grunn is leuk!! (mijn hometown!!) jammer dat sophie zo uit daar ritme raakte, kan je ook neit echt voorkomen natuurlijk maar wel jammer...

elza, fijn dat er veel geld is ingezamed. heeft zo'n ball achter een goed doel achter zich of ook weleens gewoon voor de fun?

weet eigenlijk neit zo goed hoe ik het verder moet aanpakken. organisatie heeft schuld erkent en gaan de trainer aanspreken. als hij niet verandert mag hij in het najaar geen start to run meer geven....

julia, wat naar dat eline niet meer wil slapen. hier gisteren ook troubles, echt anders nooit dus ws toch door die f*cking zomertijd, ik haat het!

oma haalt nu samen met jolijn zoon uit school (scheelt mij weer pijn lijden ) dus straks gezellig lunchen in de achtertuin, I LOVE LENTE!!!
IK HEB WEER INTENET JOEHOOEEE!!!

Hier mijn bericht van afgelopen donderdag. beetje mosterd na de maaltijd maargoed.

ik ben er ook weer...

Bobbie, was hier laatst ook ,tess at echt bijna niks, behalve ontbijt! Nu is het weer voorbij en eet ze eigenlijk bijna alles wel wat ik haar voorzet. Soms 2 bordjes en soms 2 happen. Laatst at ze zelfs boerenkool! Ik deed dan wel een stukje worst bij elk hapje enne, veel plezier dit weekend!

Kos balen die misselijkheid. Helaas ken ik het maar al te goed....steeds kleine beetjes eten. En ik zou zeker blijven slapen als man er nooit uit gaat...! zzzzzzzzzzzzz kan je wel even gebruiken.

allerlei blessures lees ik. Bah vervelend. Begin je lekker met sporten krijg je dat!

Elza, ik had ook zo vaak last van mijn rug. Nadat ik in de VS naar een chiropractor ben geweest is het eigenlijk weg (klop klop) terwijl dat al een langlopende zaak was.......

sanne, ik dacht net nog aan je. Was even in de h&m (altijd langer dan het plan is....) en kocht kitty haarclipjes voor tess. Ze wilde ze meteen in en zei steeds: haar mooi kitty! Heel schattig.

Jantes, wat goed toch weer joh! bijna klaar met alles! zo'n bewondering voor! 4 kids en dan dit allemaal nog!

Ik heb ook zo'n tafeltje van ikea wat ik een paar jaar geleden al geschilderd heb. Wil het nu weer anders - met zeil is ook een leuk idee van kos! Kos: heb je ergens leuk zeil gezien?

o daar is de tuinman, hij gaat vandaag beginnen...!!! tegels vroeg kos geloof ik. We zijn er nog niet helemaal uit maar ik vind gewoon simpele donkergrijze grote tegels mooi. Je hebt dan ook van die vierkante bloem/plantenbakken erbij (hoge). zoiets. Beetje vaag nog. Ik wil in ieder geval meer ruimte creeeren. Er staan nu veel heggen die ik weg wil en vooral die kleine rot kiezelstenen die om het huis liggen moeten WEG!

Ben nog op zoek naar een leuk bankje voor voor het het huis en de schommels om er aan te haken.

Oja, ben ook nog op zoek naar leuke bruine of beige enkellaarsjes met een hak.... heb heel zalando al afgestruind maar nog niks gevonden. Zag in lille hele leuke maar daar slipte ik uit. Verder wel paar leuke dingen voor mezelf gekocht en ook wat voor de kids.

trouwens het mooie leren jasje van karen millen zat mij niet goed - jammer!! zoektocht gaat door.....

O en met tess gaat alles goed! super lief vandaag.

ga nu even verder bijlezen en reageren....
nou al die mensen klagen over ziggo maar ik heb er tot nu toe eigenlijk altijd goede ervaringen mee! Kwam een smakelijk type mijn kabel repareren net

chicaa. balen zeg van je knie!!! pfffft valt echt niet mee. Begin je lekker krijg je dit! Wel fijn dat je moeder even kan helpen.

Bobbie, klinkt goed je weekend hoor! En erg herkenbaar van dat restaurant..... hadden wij dus laatst ook. Daarom gaan we altijd zonder kids uit eten.. haha. maar soms moet je wel.

Sanne, wat fijn alweer 2 kilo kwijt! Merk je meteen aan je broeken he! En die arme tess die huilend wakker wordt... ahhhh gelukkig slaapt ze meteen weer door dan. Jammer dat je zelf niet kon slapen gisteren! Hoe kwam dat? En vrijdag 8 april dan? gezellig! Ik was gisteren nog bij de pannekoeken in het bos, keek nog of ik je zag

Elza, een leuk bal dus! ahh ik mis het hoor! En volgens mij zie jij er altijd wel puik uit idd. Leuke uitdrukking!

Kos hoe is het? Lekker geslapen?

Bedankt voor de link nog van de zeiltjes. Ga zo nog even goed kijken. wil eigenlijk plakzeil of misschien ga ik het toch maar schilderen. Ben er nog niet uit.

Janets, fijn dat het bijna klaar is en zo mooi is geworden! Ben benieuwd!

Kaatje arme lukas met dat zand! haha. Ik wil ook graag een loopfietsjje voor tess ja. Maat geen idee! Ik wil graag een houten. zag wel gisteren op zoeen die jij wil kopen volgens mij. Ik denk net 2 en hard dat hij ging!!

RR gaat ook lekker dus mt chris. En tuurlijk ben jij alweer bijna in vorm. Fijn toch dat dat zo snel gaat>? Ik ben na elk kind dunner geworden...... moet echt opletten dat ik genoeg eet.....

Doggie heb je het overleefd?

Hier gaat alles goed hoor. Manlief was gisteren jarig, hij viert het eigenlijk nooit hoor. Wel lekker uit eten geweest zaterdag. WE hadden een andere oppas omdat onze vast oppas niet kon. Leuk meisje. Helaas voor haar dus geen internet en tv..... Zondag lekker even naar het bos en 's middags geborreld met vrienden. O en natuurlijk met de kids ontbijt op bed gemaakt voor papa. Tess heeft lekker de hele dag buiten gescharreld. Dat kan ze echt uren volhouden!

Had bij h&m kitty haarclipjes gkocht die wil ze meestal wel in nu. Staartjes meot ze echt voor inde stemming zijn maar dat haar is zo lang er moet echt wat mee gedaan worden anders ziet het er niet uit, maar ik ga het niet knippen!

Heb vanchtend de hoezen van de bank al gewassen (je moet toch wat als je geen internet hebt )

De tuinman is lekker bezig en we hebben besloten watvoor tegels we willen. (vierkant donkergrijs) heb daarbij ook een mooi stenen bankje gevonden.
pff wat een lang verhaal! sorry hoor je kan wel zien dat ik een paar dagen geen intenet heb gehad!
Zohee Hip, ben je er weer Gezellig hoor!

Ik vind die grote donkergrijze tegels ook erg mooi voor in de tuin. Gefeliciteerd nog met je man! Lekker weekend zo te lezen en nee, wij waren dit keer niet bij de pannekoeken Ahhh HK haarclipjes, die hebben wij (nog) niet. Hier kan het haar ook echt niet meer los maar gelukkig vind Tess staartjes maken geen probleem. Maak er nu meestal een knotje van bovenop haar hoofd...pony zit er ook al bijna bij. Hier wordt er ook niet geknipt hoor!! De 8e staat dan, gezellig!!!

Balen Chicaa dat er nog geen vooruitgang in zit! Zou ik ook slecht tegenkunnen en dan juist gaan snaaien.

Haha RR, het huis gekuisd....blijft vreemd klinken maar ik weet nu wat je (of was het Janets) ermee bedoeld.

Lekker ff op pad vandaag dus...wel jammer ja dat je iedere keer in en uit de auto moet en niet alles in het loopje mee kunt nemen met dit mooie weer.

Bobbie, het ligt niet aan Sofie hoor Tess is net zo. Daarom stellen wij het eten met z'n 3tjes nog maar even uit.

Thuis is ze ook altijd al rap van tafel, klaar is klaar. Komt vanzelf wel een keer als ze weer wat ouder zijn. Tot die tijd gaan we gewoon lekker samen uit eten, dan heb je ook echt de tijd voor elkaar....is ook belangrijk.

Heb niet echt het idee dat ik meer honger heb nu ik meer sport. Vind het wel zonde om me in het zweet te werken en het er vervolgens weer aan te eten dus het stimuleert wel om wat meer op te letten. Verder eet ik normaal, snoep alleen een stuk minder en probeer veel water te drinken.

Die 2 kilo had ik er overigens wel van de winter aangegeten dus die moesten er ook echt wel af.
Zo net bij gelezen, en nu ga ik heel hard mijn best doen om alles te onthouden om op te reageren.

*Elza; ik moest 2 keer lezen, veel plezier met je ball...ik maar denken die fitnessbal is toch niet zoo leuk maar goed het was dus voor een ander goed doel dan je buikspieren!

vnamiddag naar de kinderboerderij, gezellig! Dat ding hier is echt waardeloos met een bejaard schaap en veel eenden. Maar eens op zoek naar een ander.

* Chicaa; snap goed dt je behoorlijk baalt van die knie. ben je net zo lekker bezig en krijg je dit. en dan ook nog eens 2 kids die veel van je vragen pfff...maar kop op het is LENTE en je hebt nu een goed excuus om lang uit in het zonnetje te gaan zitten.

* Julia; vervelend dat Eline vna die periodes heeft. want je hebt toch wel het idee dat ze het nodig heeft? Bij ons werken nu 2 dingen redelijk. 1) mocht ze echt niet in slaap kunnen komen, (dat is na meer dan 3/4 uur proberen. mag ze er bij uitzondering even uit. Wel worden er dan geen spelletjes met haar gespeeld niet puzzeld en niet geknuffeld. met het idee dat het beneden saai is.

2) in bed blijven. Dus steeds terug gaan naar haar kamer en weer in bed leggen, en niet meer zeggen dan ga maar slapen. Ongeveer steeds 10 min laten huilen. In het begin werd Emily echt woest. Maar nu werkt het, na ongeveer 2 keer. Ze weet dat ze er niet uitkomt.

Wie weet heb je er wat aan, maaar voglens mij heb je al heeel veeel geprobeerd!

Bobbie; dat klinkt als een behoorlijk druk progamma, maar wel gezellig!

Tja uit eten met een kind, is toch anders zeg maar

Sanne; goed man 2 kilo er af! niet fijn die zomertijd, moet echt wennen. Tess, het is een fase...Em ook ineens van de zandbak...MAAR doe het niet...ik weet zeker dat je er knetter van word...Dacht zelf heel slim te zijn om een zand water tafel te kopen, zodat ze niet in het zand zit..maar dan nog weet ze er een bende van te maken

Kaatje; wat een held op sloffen jullie Lukas haha...volgende keer met waterschoenen aan. Weet niet hoelang lukas is maar Em is nog te klein voor het kleinste fietje van puky, wij hebben hem dus al...(scheelt echt niets hoor, ze moet even een spurtje maken)

* rr; jeetje wat een progamma heb je voor jezelf in gedachten...dat kan je ook over de hele week verspreiden hoor . toch nog 16 kilo, had ik niet verwcht van je, was dat een etentje waard? fijn die prive zandbak voor Tirza..leg maar eens uit dat ze daar niet in mag spelen. Of zo als hier, wij hebben geen schuttingen, maar 3 huizen verderop staat een glijbaan in de tuin...blijf em er uit plukken. Hoe leg ik haar nou uit dat die glijbaan niet voor algemeen gebruik is!

Doggie; alles overleefd?

Hip; ze hebben ook plakzeil bij de site hoor. Jammer vna je jasje, was bij de bijnekorf en zag daar iets wat er enorm veel op leek, wel suede maar, 159 euro, en echt heel mooi! ohh, hier plaatje gevonden

http://www.debijenkorf.nl ... atalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_3960}/brand>{de20bijenkorf}&fh_eds=ß&fh_refview=lister. Ze hadden hem ook in bruin.

Staartjes daar moet em ook echt zin in hebben, en ik ook, want wichtje zit nooit stil.

Shoppen was leuk maar zeer vermoeiend, zeker omdat ik op en neer gereden ben, heb gisteren de hele dag in bed gelegen. Wel goed geslaagd, mooi vest, sjaal en nieuwe tas. En ook nog 2 boeken. Gisteren de hele dag op bed gelegen. Denk dat de moe heid er uit kwam. Man heeft dus 2 dagen alles kunnen doen met Emily..moet wel zeggen, hij klaagt dan ook niet. Hij weet ook wel dat hij iets goed te maken had Straks even lekker er opuit...balen dat ik geen fiets meer heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven