jongens schoenen

21-03-2011 21:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

ik heb een vraagje mijn zoon is 3 en ik wil zomerschoenen gaan kopen. Nou heb ik net even op internet gekeken en zag veel leuke gympjes, sneakers enz vanaf ongeveer 80 euro. En de folder van de schoenenreus had ook leuke gympjes die er leuk uitzagen. Maar voor 30 euro ongeveer. Wat denken jullie zouden die goedkopere ook een goed voetenbed hebben of zouden die duurdere echt alleen beter zijn? Ik heb geen idee namelijk.......we kunnen ook prima die duurdere kopen maar ik ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt....

De blauwe. Staat ook leuk onder een spijkerbroek.
Die zijn leuk, Claudia ! Zelf kiezen we voor de Keens omdat die de tenen beschermen.
Ja, die van mij had vorige zomer ook Teva's, maar die vond ik toen alleen maar leuk omdat hij nog van die piepkleine voetjes had. Bij grotere jongens ben er eerlijk gezegd niet kapot van, staat dan een beetje slonzig vind ik. Heb nu een tijdje geleden al sandalen bij de Hema gekocht die ik wel te doen vond. Die zijn in ieder geval fel blauw ipv. bruin/beige/zwart en niet overdreven lomp!
Mijn zoontje heeft juist al twee zomers heel schattige leren sandaaltjes gehad. De meeste jongenssandalen die ik tegenkom vind ik ook wel erg grof, je moet er wel echt naar zoeken. Twee jaar geleden had hij sandaaltjes van BoBell en vorig jaar van Kickers.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Mijn zoon heeft nu al een paar jaar sandalen van Naturino De eerste waren blauw Als ik daar nu aan denk, die schattige voetjes in die sandaaltjes...... Zo schattig
Oh, ik heb zulke schattige sandaaltjes voor mijn dochtertje gezien van Naturino.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ja Susan dat vind ik ook Van die klassieke zeg maar. Sommige worden alleen een beetje grof in de grotere maten maar er zijn ook echt wel merken die wat fijner zijn

Mijn dochter heeft ook elke jaar weer de schattigste slippers Vaak Italiaanse, fijn, met leren zool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven