Lente-topic

23-03-2011 19:42 14 berichten
Ik had verwacht dat zo'n topic er al zou zijn, maar heb het niet kunnen vinden.

Wat voor moois hebben jullie al gezien deze lente?

Hier in de buurt zijn een paar weilanden met schapen, tot op heden zonder lammetjes maar ik ga regelmatig kijken. Sommige schapen zijn al heel dik dus het kan niet lang meer duren

De bomen beginnen weer te bloeien en de vogels fluiten.

Het is lente!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Er zitten enorme knoppen in de kastanjeboom en overal staan bloemetjes! En mijn was heeft vandaag buiten gehangen! Lente!!!
Vandaag ontdekt dat er (weer) een nestje in koolmezen-nestkastje gebouwd is! Maar nog geen eitjes.
Alle narcissen in mijn tuin bloeien én de struik bloeiend hout. Vanmiddag al heerlijk even in de zon gezeten, ik had namelijk om 2 uur vrij.

Vanaf vandaag nog maar 39 nachten en dan vlieg ik naar mijn dochter! Daar is het ook al mooi weer, ze had al in bikini in de tuin gezeten...en dan is het bijna 1 jaar geleden dat ik haar zag, dus ik verheug me enorm op het weerzien!
Naast ons nieuwe huis staat een enorme boom helemaal vol met witte bloesem

Ik denk alleen dat ik niet meer zo hard juich als het eenmaal uit gaat vallen... maar ik ben wel stikbenieuwd wat er daarna in de boom gaat gebeuren
Al twee bevriende stellen hebben vandaag verteld dat ze uit elkaar gaan. Ja de lente is officieel begonnen. Mannen met lentekriebels in hun kruis.
Ik heb 2 weken geleden een ooi geholpen bij de bevalling van 2 lammetjes. En er liepen er al een stuk of 12 lammetjes rond op de boerderij.
Ik lig helemaal ik katzwijm van het eerste nest kleine eendjes wat bij mij voor in de sloot zwemt

I love the Lente!

tot gister, tijdens het hardlopen ineens overvallen door een aanval van hooikoorts, ik was in staat overal de bloemetjes uit te gaan knippen...

Niet gedaan hoor....staat veels te leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou ik ben begonnen aan een grote schoonmaak in huis, lekker alles opengooien, ramen gewassen, beddengoed buitengedroogd.

Verder alles (behalve onkruid ) wat in de tuin omhoogkomt.

En gisteren het eerste rondje met jongste zoon gefietst!
quote:Chardonnay schreef op 23 maart 2011 @ 19:55:

Ik heb 2 weken geleden een ooi geholpen bij de bevalling van 2 lammetjes. En er liepen er al een stuk of 12 lammetjes rond op de boerderij.Wow! Lijkt me bijzonder om te doen.
www.beleefdelente.nl

Leuk om te volgen!
M'n narcissen bloeien, word ik blij van.

M'n hortensia's schieten in de knop. Hoop op veel mooie bloemen deze zomer!

Vlakbij m'n huis lopen een hoop dikke schapen, verheug me op de lammetjes.

Vandaag voor 't eerst m'n nieuwe zomerjas aangehad op de fiets!

Moet vaak m'n zonnebril op, nog die van vorig jaar, ga morgen kijken naar een nieuwe.

Krijg zin in nieuwe kleren, ga ik ook morgen voor shoppen.

Kortom, ik ben blij!!
Hier vlakbij is een boomgaard vol met schapen en lammetjes, die echt dartelend door de wei gaan, zo mooi!!! En in onze tuin gaat alles nu groeien en bloeien, ik word er heel blij van! Maar het allermooist vind ik toch gewoon de zon die alles er zo mooi en vrolijk uit laat zien.
En vandaag zelfs zonder jas op de fiets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven