Help! Mijn man is klusser!
donderdag 17 maart 2011 om 22:06
Jeutje...op bepaalde foto's van 15-20 jaar geleden was het een hele mooie meid, ook op die trouwfoto een plaatje om te zien.
Ze is nu zo mager, met ingevallen wangen en met die gebogen schouders. Niks meer van over, compleet lamgeslagen door het leven van de afgelopen jaren. En hij..alles is wel al over hem gezegd. Zo iemand wil ik het liefst door elkaar rammelen en wat peper in zijn reet stoppen. Het is een wonder dat ik niet in slaap ben gevallen, pf. Zelfs als ik burnout ben, heb ik nog meer energie en kracht dan hij.
Ze is nu zo mager, met ingevallen wangen en met die gebogen schouders. Niks meer van over, compleet lamgeslagen door het leven van de afgelopen jaren. En hij..alles is wel al over hem gezegd. Zo iemand wil ik het liefst door elkaar rammelen en wat peper in zijn reet stoppen. Het is een wonder dat ik niet in slaap ben gevallen, pf. Zelfs als ik burnout ben, heb ik nog meer energie en kracht dan hij.
vrijdag 18 maart 2011 om 15:00
Waar kan ik een klacht indienen over dit programma?
Waarom had Sjon zo'n wannabe lammycoat aan en waar was Ibrahim!!!!
1 shotje!!!
Denken ze bij RTL dat we genoegen nemen met 1 shot Ibrahim?
Verder vond ik het een waardeloze aflevering!
Hartstikke zielig hoor en zo met dat kindje, maar jongens 15!!!!! jaar
arme kindjes!
Volgende week kijk ik weer live mee, moest even WIDM kijken
Waarom had Sjon zo'n wannabe lammycoat aan en waar was Ibrahim!!!!
1 shotje!!!
Denken ze bij RTL dat we genoegen nemen met 1 shot Ibrahim?
Verder vond ik het een waardeloze aflevering!
Hartstikke zielig hoor en zo met dat kindje, maar jongens 15!!!!! jaar
arme kindjes!
Volgende week kijk ik weer live mee, moest even WIDM kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 18 maart 2011 om 21:10
zondag 20 maart 2011 om 15:43
Rare aflevering... De hele familie komt aan het begin aan het woord, ook de broer van inelkaargedoken muts... Hallo, als je het allemaal zo erg vindt voor je zuster dan steek je voor haar toch een keer je handen uit de mouwen??? Tuurlijk moet die vent dat doen, maar die doet dat niet, dan help je hem daar toch bij?
donderdag 24 maart 2011 om 20:36