Muziekspeler.

25-03-2011 10:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn muziekspeler niet afsluit, Op de samsung galaxy mini.

De muziekspeler blijft dus iedere keer bij een liedje op pauze staan. Dat vreet bij mij enorm de batterij.

Gisteren was mijn batterij al 47% verbruikt door alleen die muziekspeler.

Maar ik heb geen idee hoe je hem wel helemaal kunt afsluiten.

Heb al verschillende knopjes geprobeerd, En op google gekeken.

Maar ik kan het nergens vinden.

Wie kan mij helpen? Ik moet namelijk nu om de 3 uur mijn batterij opladen, En dat is niet handig.
Komt dat echt door je muziekspeler of door je internetverbinding?
nee echt door mijn muziekspeler, Ik kan namelijk de status van mijn batterij zien, En daar staat 47% verbruikt door mobiele radio/muziekspeler.
Heb je het al gegoogled? Dit soort dingen wordt wel vaak besproken.
Ja ik heb vanmorgen al gegoogeld, Maar ik kan het dus nergens duidelijk terug vinden. Jammer genoeg.

Want ik sleep nu overal mijn oplader mee naar toe.. haha.
Gebruiksaanwijzing?
Ik kon het niet laten en ik heb toch even gegoogeld. Het is ongelooflijk wat ik allemaal tegen ben gekomen als ik jouw probleem google. Heel veel doelgerichte fora die hier topics over hebben.

In plaats van hier te wachten tot het antwoord naar je toe komt kun je denk ik echt even beter wat tijd besteden aan die fora doorzoeken. Er staat echt ontzettend veel informatie op.
quote:Gravinnetje schreef op 25 maart 2011 @ 12:11:

Ik kon het niet laten en ik heb toch even gegoogeld. Het is ongelooflijk wat ik allemaal tegen ben gekomen als ik jouw probleem google. Heel veel doelgerichte fora die hier topics over hebben.

In plaats van hier te wachten tot het antwoord naar je toe komt kun je denk ik echt even beter wat tijd besteden aan die fora doorzoeken. Er staat echt ontzettend veel informatie op.

Nou ik heb zelf ook al zitten googlen vanmorgen, en ik kwam niks tegen, wat mij probleem oploste.

dus als je mij een link wilt geven dan zou dat heel fijn zijn.
Kun je prima zelf lijkt me toch?

http://lmgtfy.com/?q=mp3+speler+samsung ... ijverbruik
Straw,nou heb ik je geloof ik al 3 topics zien openen over je telefoon.

Is het niet handiger om even terug te gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt om daar een Jip en Janneke uitleg te gaan vragen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven