Ik snap die man niet.

25-03-2011 21:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf het begin is er overduidelijk spanning geweest tussen ons, maar blijkbaar niet heel overtuigend, want er is niets gebeurd in het begin. Wel vrienden geworden. Tijdens die vriendschap heeft hij aantal keer gevraagd of ik echt geen gevoelens voor hem had en ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat hij dat vroeg omdat hij zich zorgen maakte dat ik gevoelens voor hem zou ontwikkelen. Tot hij het zo vaak had gevraagd dat ik dacht: misschien is het andersom en krijgt hij juist gevoelens voor mij. Toen wederzijds uitgesproken dat er in ieder geval behoorlijke fysieke aantrekkingskracht was, maar dat we verder niet bij elkaar pasten.

Dat heeft zo paar maanden doorgesudderd, we zagen elkaar 1 of 2 keer in die tijd. Hij hield duidelijk afstand qua elkaar zien. We spraken elkaar vooral online, zoals altijd. Een aantal keer kwam hij met de definitieve beslissing dat hij toch echt niets met mij wilde (zonder dat ik hem daar op vroeg), om vervolgens precies hetzelfde gedrag te blijven vertonen.

De laatste keer kwam hij op bezoek een aan het einde gaf hij me een kus met de mededeling dat het allemaal zo moeilijk was en dat hij nu teveel aan zijn hoofd had voor een relatie maar zeker in de nabije toekomst wel klaar was voor een relatie. Ik zei verder niets. En vervolgens begon hij te zoenen.

De aantrekkingskracht is er ook van mijn kant, dus ik hield hem zeker niet tegen.

Daarna is hij met veel moeite naar huis vertrokken, zonder dat ik hem naar huis heb gestuurd. Hij gaf ook aan dat hij wilde blijven, maar dat kon niet, en wilde zo snel mogelijk weer afspreken.

Kortom: alles wat er altijd speelde en wat we besproken hadden ging eigenlijk puur om fysieke relatie. Nu het puntje bij paaltje komt, lijkt hij ineens toch wel meer te willen. Maar ik krijg het gevoel dat hij vooral niet wil dat ik eerst meer voel hem voel.

Binnenkort zie ik hem weer, maar ik snap het niet meer!
Ik snap je bericht eigenlijk ook niet helemaal. Hij wil niet dat jij eerst meer voor hem voelt? Huh?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
ik snap er ook helemaal niets van!
Heeft hij een relatie, met iemand anders bedoel ik?
Beter een half motto....
Chryssa, hij vraagt me telkens van die dingen over wat ik voor hem voel. Ondertussen praten we wel dagelijks al heel lang, over hele persoonlijke dingen ook. Maar dan soms ineens dan lijkt hij te willen te voorkomen dat ik 'illusies' krijg en laat hij tussen neus en lippen door weten dat het toch echt niets zou kunnen worden tussen ons. Zodanig dat ik bijna ga denken dat hij het zegt om zichzelf te overtuigen.
En is dit weer een andere man dan die vakantieliefde van vorige maand, die Amerikaan?
Beter een half motto....
Bim, hij heeft geen relatie met iemand anders. Hij heeft ook nog nooit echt een relatie gehad.
quote:bellabong schreef op 25 maart 2011 @ 21:25:

Chryssa, hij vraagt me telkens van die dingen over wat ik voor hem voel. Ondertussen praten we wel dagelijks al heel lang, over hele persoonlijke dingen ook. Maar dan soms ineens dan lijkt hij te willen te voorkomen dat ik 'illusies' krijg en laat hij tussen neus en lippen door weten dat het toch echt niets zou kunnen worden tussen ons. Zodanig dat ik bijna ga denken dat hij het zegt om zichzelf te overtuigen.

dus?

Wat wil je hiermee zeggen???? Wat wil jij er mee en aan snappen?

Ben jij te snappen?
Beats me.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, met zo'n draaikont zou ik snel klaar zijn, hoor. Of hij vindt je leuk genoeg om iets mee te hebben of niet. Toch?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Of is dit de vriend over wie je in december een topic opende omdat hij wilde dat jullie elkaar de ruimte geven?
Beter een half motto....
Bim, ja, dit is een andere.
Klinkt als iemand met bindingsangst
Beter een half motto....
quote:bellabong schreef op 25 maart 2011 @ 21:27:

Bim, hij heeft geen relatie met iemand anders. Hij heeft ook nog nooit echt een relatie gehad.

Oh, dan is dat het...

Bindingsangst, hoor je vaker hier op het forum
quote:Bim schreef op 25 maart 2011 @ 21:28:

Of is dit de vriend over wie je in december een topic opende omdat hij wilde dat jullie elkaar de ruimte geven?Ja, die ja.
Wat zie je in zo'n man? Als iemand je aan het begin van een fling al niet leuk genoeg vindt om wat moeite voor je te doen en het gezellig te houden, hoe moet dat op termijn dan gaan? Ik zou er echt helemaal naar van worden als ik een man tref die direct al moeilijk loopt te doen en zaken veels te ingewikkeld maakt.
Wat wil jij? Lijkt me handiger dat helder te hebben en je daarop te richten dat op wat hij wilt.
Klinkt alsof hij je alleen wil als friend with benefits.
Bellabong, als dit steeds een andere man is waar jij topics over opent, ben je dan niet heel erg extreem dwangmatig bezig met mannen?

Laat ze gewoon lekker leven, en doe dat zelf ook. Dan ontstaat er op den duur vanzelf (ja, helemaal vanzelf) wel een leuke relatie met een man die daar zin in heeft in met jou.
Madhe, zoals Bim ook al vroeg, het is dezelfde man als in december.
En het leuke aan deze relatie is...?
Al die topics (lees moeilijkheden) over 1 man.

En ik maar denken dat liefde zoiets makkelijks was...
quote:bellabong schreef op 25 maart 2011 @ 22:40:

Madhe, zoals Bim ook al vroeg, het is dezelfde man als in december.

Dus jij opent al maanden lang topics over de problemen tussen jou en een date van je? Ook dan ben ik van mening dat je er nogal dwangmatig mee bezig bent.

En mijn advies geldt nog steeds.

Als hij je wilde, zorgde hij wel dat hij met je was en je er niet vandoor kan gaan met een ander. Dat doet hij niet, het boeit hem dus niet voldoende om je druk om te maken.
He's just not that into U.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wet van Wuiles?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven