Advies nodig...

27-03-2011 16:16 18 berichten
.
.
Je bent een leuke afleiding. Gebruik jij hem daar ook voor, dan is t prima, maar verwacht er vooral niet meer van.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wil hij niet meer dan dit. Vergeet hem hij heeft nu toch kansen genoeg gehad om te laten zien wat hij wil.
Goed zo, schrijf 't van je af!
Rebound. Ken je dat woord?

Ze zeggen dat het een korte relatie is na het stoppen van een langdurige, maar eigenlijk is het niet meer dan even checken of je nog in de markt ligt. Aandacht vragen maar vooral niet verplicht worden het te geven.

Je zegt dat je bezig was met je eigen ontwikkeling, maar naar wat ik lees was je meer bezig met hem dan met jezelf. Of je hebt het heel overdreven omschreven, of het is een feit.

Ga nú eens aan jezelf denken, want je bent misschien wel tof maar hij wil je niet. Hij is er nu niet aan toe en als je relatiemateriaal was voor hem was hij dat wel. Dan staan vorige relaties niet in de weg. Zo simpel is het.

Je bent veel te veel bezig met wat hij wil. Je overdenkt wat hij doet, maar niet waarom je zelf iets wel of niet doet. Lekker slim
Toevoeging; Je vult heel veel voor hem in, en het typerende daarvan is dat je dingen invult waarvan je hem "zou kunnen redden". "Zou kunnen" is één grote illusie.

Niet laten schrikken met een kinderwens, langzaam aan doen doet ie wel met een ander. Dat muurtje afbreken doet hij zelf wel als hij het de ander werkelijk waard vindt. Hij wil niet eens zeker met je afspreken, maar hooguit misschien.

Zijn interesse begint minder te worden. Ga je dáár je energie nog insteken? Mag ik toch hopen van niet.

Dat zegt niets over jou. Het is puur zijn mening. Zit daar dus niet over in. Zit liever in over je eigen manier van reageren. Het is nogal obsessief om zo bezig te zijn met een ander dan jezelf.
Wat een gedoe. Mijn motto is: graag of niet.Hij wil blijkbaar wel je aandacht, niet de relatie. Ik zou mijn tijd mooi niet meer aan zo iemand verdoen.
Laat hem dit lezen. Als hij het voor elkaar krijgt om het helemaal te lezen, dan houd hij echt van je. Dat kan niet anders.
Stop met dat geSMS en praat echt met hem. Of niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jeeee, wat een lap tekst! En de conclusie daaruit is (volgens mij) dus dat jij al verliefd op hem was terwijl je hem alleen nog maar op school had gezien, jullie nu al 2 maanden sms-en, elkaar welgeteld 2 x buiten school hebben gezien, waarvan 1x ook nog eens met vrienden erbij was. En de winst na al dit wachten en sms-en is een zoen op je arm (?!?).

Verspil er niet meer tijd en moeite aan, probeer je over je verliefdheid heen te zetten, want dit gaat volgens mij nergens heen. Maar wel heel goed dat je je gerealiseerd hebt dat er dus meer mensen rondlopen waar jij blij van wordt dan je ex alleen, dan was dit wat dat betreft een prima rebound lijkt me.
Ik ben benieuwd hoe het er uitziet als je probeert iets lang te beschrijven (sorry, ik weet het, totaal zinloze opmerking).
quote:mayonaisee schreef op 27 maart 2011 @ 16:31:

Nog even een toevoeging: hij heeft 2 jaar een relatie gehad, een jaar samengewoond en ex had kinderwens. Hij is 24 en ex 23 zoiets. Dit heeft hem wss laten schrikken oid.

Geen excuses voor hem gaan bedenken!

Ga er vanuit dat "wat je ziet is wat je krijgt".

Geniet van je zomer als vrijgezel
Hij is eerlijk, zegt dat ie je leuk vindt maar blijkbaar niet leuk genoeg voor n relatie. En jij bent verliefd.

Ik zou zeggen: Wegwezen, geen contact, om te voorkomen dat het je pijn gaat doen.
Tip die mijn liefdesleven al meerdere malen van de ondergang heeft gered: niets is zo onaantrekkelijk als een man in dubio. Als hij twijfelt over jou, vindt hij je niet zo leuk als hij zou willen, maar durft hij het niet te zeggen. Dus wegwezen, er zijn honderden andere jongens die jou helemaal leuk vinden zonder al deze shit. Want kom op, je verdient toch wel beter?!
Heb je jezelf in de uitverkoop gegooid of zo?
Had niemand de Wet van Wuiles nog genoemd?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven