Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
quote:Rooss_Oss schreef op 16 maart 2011 @ 18:37:

Lees even heel het topic door kim ;)Hmm , dat zijn we heul veul paginas om door te lezen dan
.
@TheEmpress: daar heb je ook weer gelijk in, maar ik wil dus altijd op elk centje kunnen sparen, voor het handel-gevoel, hihii. Welke stijltang gebruik jij voor deze behandeling ?!
.
quote:TheEmpress schreef op 17 maart 2011 @ 17:25:

[...]

Je bespaart toch al, door niet naar de kapper te gaan. Ik zou er geen risico`s meenemen. Je kan het trouwens ook in amerika bestellen, dan ben je ook goedkoper uit, maar dan moet je wel rekening houden met lange verzendtijd, risico van kwijt/kapotraken onderweg, importbelasting en je hebt een credicard nodig.

Ik heb een goedkope ga.ma. Die kan tot 220 graden en heeft keramische platen. Simpel dingetje maar werkt prima.

Ja, dan liever in NL en binnen 2 dagen in huis. Dan wil ik weer niet besparen

Welke type heb je dan, want ik wil zo wat stijltangen vergelijken. Moet de tang niet min. 230graden worden ?! Ik heb zelf de Chi die gaat tot 180 of 200, maar dat is te weinig he ?!

Iemand anders nog tips over stijltangen, zodat ik eens wat tangen naast elkaar kan leggen ?!
Meid, ga lekker naar de kijkshop, koop de goedkoopste stijltang die heet genoeg wordt. Zo zou ik het in elk geval doen...
Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik ook een keratine behandeling gehad bij de kapper.....ik was hier toen heel enthousiast over........ MAAR, ik heb het idee dat het voor mij niet gewerkt heeft. Het effect heeft twee weken geduurd...hierna was mijn haar half stijl...half krul en helemaal niet meer zo mooi.

Ik moest mijn haar echt stijlen met de stijltang anders zag het er niet uit Ik heb veel reacties gekregen van mensen uit mijn omgeving. Iedereen vond mijn krullen veel mooier en beter bij mij passen.

Ik heb mijn haar een aantal keer gewassen om mijn krullen weer terug te krijgen. Dit is gelukt!!

Nu probeer ik om mijn krullen beter te verzorgen en ik heb een manier gevonden. Ik was mijn haar met shampoo en conditioner zonder sulfaten en siliconenen. Mijn haar ziet er weer gezond uit en het pluist een stuk minder. Voor mij dus echt een goede oplossing. Ik krijg nu veel complimentjes over mijn krullen.

Het enige wat de behandeling mij dus uiteindelijk heeft opgeleverd is dat ik mijn krullen weer ben gaan waarderen.

Gelukkig hebben een hoop meiden wel plezier van de benadeling.
benadeling is uiteraard behandeling
welke shampoo en conditioner gebruik je nu dan Moi_85?
O ja en welk stylingproduct uiteraard?
Nu twijfel ik tussen een Ga.Ma en een Iso ?!

Welke zal beter zijn ?!
@TheEmpress

Weet je zeker dat je geen aandelen heb op die site, of zelf de eigenaar bent? Je bent het zo aan het promoten en mensen ompraten namelijk! Valt me op, vandaar dat ik het vraag!
Haha, nee hoor. Gewoon enorm enthousiast, misschien schiet ik inderdaad een beetje door Maar ben niemand aan het ompraten hoor, ik zou alleen zelf nooit voor 30 euro iets kopen terwijl je niet weet of het wel betrouwbaar is daar ging het mij eigenlijk om (iets met te mooi om waar te zijn).

Ik zal even wat posts weghalen, ik wil niet dat ik die indruk wek.
quote:flow23 schreef op 18 maart 2011 @ 18:30:

Nu twijfel ik tussen een Ga.Ma en een Iso ?!

Welke zal beter zijn ?!Gewoon de goedkoopste nemen!
@ havertje: Shamoo en conditioner van dr. organic.

Stylingsproduct: loreal studioline, zonder alcohol
quote:TheEmpress schreef op 19 maart 2011 @ 17:24:

Haha, nee hoor. Gewoon enorm enthousiast, misschien schiet ik inderdaad een beetje door Maar ben niemand aan het ompraten hoor, ik zou alleen zelf nooit voor 30 euro iets kopen terwijl je niet weet of het wel betrouwbaar is daar ging het mij eigenlijk om (iets met te mooi om waar te zijn).

Ik zal even wat posts weghalen, ik wil niet dat ik die indruk wek.Je bedoeld het dus alleen maar goed, dan is het prima:D Kreeg alleen even de indruk zo opeens;)
Ik wil morgen mijn geblondeerde haar weer een natuurlijke kleur geven en dan ga ik weer naar wat donkerder / bruin, maar wanneer mag ik dan de BKT doen ?
Ik heb het een maand na het kleuren gebruikt
Ik wil het liefst morgen kleuren en de week erna BKT-en.

Zou dat kunnen en goed gaan en goed zijn voor je haar ?
Wie heeft er via paypal betaald op die amerikaanse site van Sunliss??

En binnen hoeveel tijd heb je het binnen? Ik wil de treatment graag na de zomer doen namelij, dus nog tijd zat maar dan weet ik beetje wanneer ik het moet gaan bestellen:)
Van de kapper kreeg ik te horen dat je 2 weken moet wachten met de behandeling na het kleuren.
He jammer, ik had net zo'n mooie planning in mijn hoofd =(

Dan ga ik morgen nog niet naar de kapper, denk ik......
Ik doe het altijd gelijk, verven, en dan 2 dagen ofzo later de keratine behandeling. Geen problemen ermee, waarom zou je langer moeten wachten?
Weet je zeker dat dat geen kwaad kan of dat het dan niet goed pakt ?
Moi85, misschien pluist het haar nu toch minder door de behandeling, of denk je zelf van niet? Zal es kijken naar die Organic shampoo. Studioline doet iig niets voor mij helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven