Het theehuis
zondag 6 januari 2008 om 15:37
Ja doe maar. Ik heb honger. En ik heb het koud. Ik wilde net alvast eten gaan klaarmaken maar heb toch maar geen zin. Ik heb gedoe-eten; veel gedoe om niks. Maar ik heb ook gewoon vlees/aardappels/groente in huis voor de komende dagen en ik denk dat ik dat maar klaar ga maken. I`m not in the mood for gedoe geloof ik
zondag 6 januari 2008 om 18:02
quote:peppie schreef op 06 januari 2008 @ 17:15:
Ja, andere stoel wordt zelfs morgen gekocht Geen idee of de gordel daar wel omheen past maar ik neem aan dat er wel een andere, langere, gordel ingezet kan worden?Pep, in 'mijn' auto kan op achterbank geen maxi cosi t/m 9 maand omdat gordel te kort is. De MC Priori (waar ze nu inzitten) kan wel makkelijk met diezelfde ordel vastgezet worden.
Ja, andere stoel wordt zelfs morgen gekocht Geen idee of de gordel daar wel omheen past maar ik neem aan dat er wel een andere, langere, gordel ingezet kan worden?Pep, in 'mijn' auto kan op achterbank geen maxi cosi t/m 9 maand omdat gordel te kort is. De MC Priori (waar ze nu inzitten) kan wel makkelijk met diezelfde ordel vastgezet worden.

zondag 6 januari 2008 om 18:12