Het theehuis
zaterdag 5 januari 2008 om 23:49
zondag 6 januari 2008 om 00:09
Woow, wat lief Luna. Maar goed, anders had ik em wel weer van je afgepakt en terug aan Vish gegeven
Haa, Xander, ik zag je al op de sexpijler. Op zoek naar bruikbare tips? (ooow echt flauw, hahaha ) Eigenlijk hoor je/ horen jullie helemaal niet op internet te zitten op dit moment of slaapt er iemand??
Haa, Xander, ik zag je al op de sexpijler. Op zoek naar bruikbare tips? (ooow echt flauw, hahaha ) Eigenlijk hoor je/ horen jullie helemaal niet op internet te zitten op dit moment of slaapt er iemand??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 6 januari 2008 om 00:21

zondag 6 januari 2008 om 12:37
Ahhh, Pepje
Misschien weet iemand anders het? (Moeder, ex?)
Fijn dat het forum weer in de lucht is
Werd meteen heel druk op NS
Pep, heb je je vriendin nog kunnen bereiken? Aardbeving was dus opzich best zwaar, maar zo diep in de aarde dat vernieling e.d. wel meevalt.
Ik moet er zo alweer vandoor, gisteren verjaardag zus en vandaag is Nano van Mille aan de beurt. Eigenlijk issie morgen jarig, maar vieren het vandaag.
Star, wat sneu van de Nijn
Misschien weet iemand anders het? (Moeder, ex?)
Fijn dat het forum weer in de lucht is
Werd meteen heel druk op NS
Pep, heb je je vriendin nog kunnen bereiken? Aardbeving was dus opzich best zwaar, maar zo diep in de aarde dat vernieling e.d. wel meevalt.
Ik moet er zo alweer vandoor, gisteren verjaardag zus en vandaag is Nano van Mille aan de beurt. Eigenlijk issie morgen jarig, maar vieren het vandaag.
Star, wat sneu van de Nijn
Wat Supersmollie zegt vind ik ook