Tmobile netwerk is eruit

28-03-2011 18:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

mijn telefoon heeft geen bereik meer, geen internet en ook niet bellen, ik heb T mobile, iemand nog meer last van?
Zie nu.nl
Huh? Neehoor, nergens last van.
Ik heb er ook last van. Lees net op Teletekst dat het een landelijk probleem is.
Hoeveel topics heb je wel niet geopend?
Nou nou nou wat n paniek.
Op nu.nl zie ik idd staan dat er een probleem is, bedankt, oeps zie nu pas dat er 3 geopend zijn, geen idee hoe dat komt.
ik heb ook t mobile niemand kan me bereiken, ik hou der zo van! gewoon afwachten
Ik weet niet op welk topic ik moet reageren maar valt Ben ook T-Mobile?
Tjonge zeg, sta je op het punt om neer te vallen? Hoezo 3 x een topic openen voor zoiets? Zucht.........
Misschien kwam het door de problemen bij tmobile dat ze het drie keer opende
Hier ook al vanaf 14:00 vanmiddag geen bereik meer. Kan niet bellen, niet internetten en ook niet smsen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
en weet je wat het ergste is?!?! m'n zusje staat op het moment van bevallen en heeft ook t mobile!
Ik heb er ook last van. Mijne deed het tot 18u maar toen ging ik met de trein de schipholtrein in, viel mijn netwerk uit en het kwam niet meer terug helaas. "Er wordt hard aan gewerkt" zeggen ze, voorlopig nog zonder resultaat.
ik kon vanmiddag wel bellen maar niet gebeld worden, nu kan beiden niet meer. Internet doet het thuis nog wel vanwege wifi gelukkig maar buiten waarschijnlijk niet meer
@ilsecret ja in dat soort gevallen is het echt heel vervelend
dit staat op de site van T-mobile

Storing in deel van het netwerkOp dit moment is er een storing in een deel van het netwerk. Daardoor kan een gedeelte van onze klanten (zowel abonnee's als PrePaid klanten) niet bellen en sms'en of gebeld worden. We schatten in dat ongeveer 2 miljoen mensen in een zekere mate last hebben van de storing. Uiteraard werken we met man-en-macht aan het verhelpen van deze situatie. Vooralsnog kunnen veel mensen weer bellen, alleen nog niet gebeld worden. De storing zit in een van onze verbindingscentrales. Een back-up systeem is opgestart. We verwachten dat deze back-up vanavond nog operationeel zal zijn.

We zullen u op de hoogte houden van de verdere voortgang.

Voor actuele informatie kijk ook op www.t-mobile.nl/storing
Nou geloof niet dat het probleem vanavond nog verholpen wordt. T is inmiddels 22.45 uur en ik heb nog steeds geen netwerk. Grrrr....
Winnie, ik heb sinds een minuut of 5 weer netwerk.

Zat toevallig wel net te prutsen met mijn telefoon, wie weet bedacht 'ie daarom maar eens actie te gaan ondernemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven