Gezondheid alle pijlers

Rara wat heb ik?

29-03-2011 22:33 64 berichten
Ik besef dat er geen glazen bollen zijn en dat het verlossende antwoord van 'n dokter moet komen, maar ik ben 'ns benieuwd of mijn symptomen bekend voorkomen.

Buikpijn, spierpijn vanaf m'n navel tot het puntje van m'n tenen en 38,5 koorts. Ene moment heet, andere moment rillingen van de kou (maar dat zal de koorts zijn)
Alle reacties Link kopieren
Teveel gesport en de verwarming op 30 graden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Menopauze? Ik hoop het voor je meid. Geen angst meer voor bevruchte eieren
Blindedarm?
Gelukkig krijg ik vrijdag 'n novasure (dan wordt de binnenkant van de baarmoeder geelektrocuteerd) dus mocht ik onbevlekt ontvangen zijn, dan wordt 't gegrilled
Misschien griep of ontsteking in je buik

( in je darmen of je buikspieren ) of een zenuw vast in je rug ?

Misschien heb je iets verrekt tijdens het sporten en is dat gaan ontstekken ?

Hebben ze een bloedtest gedaan ?

Beterschap
anoniem_32411 wijzigde dit bericht op 29-03-2011 22:48
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Very Cherry schreef op 29 maart 2011 @ 22:36:

[...]

met een hartklepverklontering, dan, nu. Oh mijn lieve VC is er weer
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zijn het dan niet jouw eierstokken die onbewust toch gaan rammelen, gezien de novasure?
quote:Aubrey schreef op 29 maart 2011 @ 22:46:

Zijn het dan niet jouw eierstokken die onbewust toch gaan rammelen, gezien de novasure?

bij de inwendige echo waren m'n eierstokken niet eens te zien, volgens mij zijn die allang weggekwijnd vanwege het feit dat ik ze toch niet laat doen waar ze eigenlijk voor geinstalleerd waren

novasure is tegen ongesteldheidsklachten
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 maart 2011 @ 22:46:

[...]

Oh mijn lieve VC is er weer Ik ben niet weggeweest hoor mop Hooguit even naar de ijskast op en neer voor 'n nieuwe fles Prosecco.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:elninjoo schreef op 29 maart 2011 @ 22:45:

Gelukkig krijg ik vrijdag 'n novasure (dan wordt de binnenkant van de baarmoeder geelektrocuteerd) dus mocht ik onbevlekt ontvangen zijn, dan wordt 't gegrilled Ieuwwwww, en waar is dat goed voor?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Elninjoo.

Beterschap in ieder geval. Wat de buikpijn kan verlichten: een warme kruik tegen je buik houden.
quote:Very Cherry schreef op 29 maart 2011 @ 22:49:

[...]

Ik ben niet weggeweest hoor mop Hooguit even naar de ijskast op en neer voor 'n nieuwe fles Prosecco.Ja zeg, je weet toch ook dat ik dol ben op prosecco!!!
quote:Naija_mama schreef op 29 maart 2011 @ 22:45:

Misschien griep of ontsteking in je buik

( in je darmen of je buikspieren ) of een zenuw vast in je rug ?

Misschien heb je iets verrekt tijdens het sporten en is dat gaan ontstekken ?

Hebben ze een bloedtest gedaan ?

Beterschap

Nog geen bloedtest, hoop altijd eerst dat iets vanzelf over gaat (en met 'n flinke lading ibuprofen/paracetamol)

Sport regelmatig en ca. 4-5 dagen per week, niks vreemds gemerkt. Wel gisteren last van m'n 'grieperige spierpijn' op de loopband.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 maart 2011 @ 22:50:

[...]

Ieuwwwww, en waar is dat goed voor?Hopelijk worden m'n ongesteldheden dan minder heftig. De bedoeling is dat de baarmoederwand niet meer terug opbouwt waardoor minder bloederig.
Even iets heel anders,

Nu je toch een topic hebt geopend,

Zou heel graag willen weten hoe je dat bevallen (yes pun intended) is je novasure.

Zit er zelf ook aan te denken
quote:Aubrey schreef op 29 maart 2011 @ 22:50:

Elninjoo.

Beterschap in ieder geval. Wat de buikpijn kan verlichten: een warme kruik tegen je buik houden.Klopt, dat doe ik ook tijdens m'n koude momenten. Op dit moment zit ik juist even te zweten (heb er maar 'n sterke rumgrog in gegooid, behalve goed bij keelpijn verzacht 't ook vast de spierpijn en anders was 't in elk geval toch lekker, haha!)
Weinigen zijn zo sportief als jij elninjo. Chapeau!

beterschap
quote:elninjoo schreef op 29 maart 2011 @ 22:53:

[...]

Hopelijk worden m'n ongesteldheden dan minder heftig. De bedoeling is dat de baarmoederwand niet meer terug opbouwt waardoor minder bloederig.Oke, veel sterkte, lijkt me wel lekker minder bloederig. Ik zal er binnenkort eens op googlen.
quote:galadriel schreef op 29 maart 2011 @ 22:54:

Even iets heel anders,

Nu je toch een topic hebt geopend,

Zou heel graag willen weten hoe je dat bevallen (yes pun intended) is je novasure.

Zit er zelf ook aan te denkenZal 't laten weten als ik geweest ben. Ik moet a.s. vrijdag.
quote:rozenstruikje schreef op 29 maart 2011 @ 22:56:

Weinigen zijn zo sportief als jij elninjo. Chapeau!

beterschap Moet toch ergens mijn bourgondische levenswijze een klein beetje mee compenseren? haha!
Onderstel-griep!
Blaasontsteking, blindedarm....omdat je koorts hebt zou ik het toch even in de gaten houden, dus als het geen gewoon griepje is toch even naar de huisarts gaan.
Kan het iets te maken hebben met je heftige ongesteldheden?
Dank je elninjoo ben erg benieuwd en sterkte.

En natuurlijk beterschap
rara wat heb ik?

haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven