Rara wat heb ik?
dinsdag 29 maart 2011 om 22:33
Ik besef dat er geen glazen bollen zijn en dat het verlossende antwoord van 'n dokter moet komen, maar ik ben 'ns benieuwd of mijn symptomen bekend voorkomen.
Buikpijn, spierpijn vanaf m'n navel tot het puntje van m'n tenen en 38,5 koorts. Ene moment heet, andere moment rillingen van de kou (maar dat zal de koorts zijn)
Buikpijn, spierpijn vanaf m'n navel tot het puntje van m'n tenen en 38,5 koorts. Ene moment heet, andere moment rillingen van de kou (maar dat zal de koorts zijn)
woensdag 30 maart 2011 om 02:01
woensdag 30 maart 2011 om 02:57
quote:elninjoo schreef op 29 maart 2011 @ 22:45:
Gelukkig krijg ik vrijdag 'n novasure (dan wordt de binnenkant van de baarmoeder geelektrocuteerd) dus mocht ik onbevlekt ontvangen zijn, dan wordt 't gegrilled Oh, in dat geval weet je baarmoeder wat je van plan bent en is dit alvast bij voorbaat wraak. Zou ik ook doen, als ik een baarmoeder was die op het punt stond geëlektrocuteerd te worden.
Gelukkig krijg ik vrijdag 'n novasure (dan wordt de binnenkant van de baarmoeder geelektrocuteerd) dus mocht ik onbevlekt ontvangen zijn, dan wordt 't gegrilled Oh, in dat geval weet je baarmoeder wat je van plan bent en is dit alvast bij voorbaat wraak. Zou ik ook doen, als ik een baarmoeder was die op het punt stond geëlektrocuteerd te worden.
woensdag 30 maart 2011 om 08:46
ik denk iets hormonaals of viraals.
Hormonaal: Je zegt dat je je de tyfus zweet, dus is het niet zo gek dat je spierpijn krijgt door vochtgebrek. Van hormonen kun je gaan zwetenDoor hevige bloedingen kun je ook bloedarmoede krijgen en daar krijg je ook spierpijn van.
Viraal: De koorts klinkt wel weer viraal
Hormonaal: Je zegt dat je je de tyfus zweet, dus is het niet zo gek dat je spierpijn krijgt door vochtgebrek. Van hormonen kun je gaan zwetenDoor hevige bloedingen kun je ook bloedarmoede krijgen en daar krijg je ook spierpijn van.
Viraal: De koorts klinkt wel weer viraal
woensdag 30 maart 2011 om 08:47
quote:_minny schreef op 30 maart 2011 @ 02:57:
[...]
Oh, in dat geval weet je baarmoeder wat je van plan bent en is dit alvast bij voorbaat wraak. Zou ik ook doen, als ik een baarmoeder was die op het punt stond geëlektrocuteerd te worden.
Klinkt eigenlijk best wel aannemelijk, hahaha!
Het lijkt iets gezakt te zijn vanochtend, misschien gaat 't toch vanzelf nog wel over (heb er al van afgelopen vrijdag last van)
[...]
Oh, in dat geval weet je baarmoeder wat je van plan bent en is dit alvast bij voorbaat wraak. Zou ik ook doen, als ik een baarmoeder was die op het punt stond geëlektrocuteerd te worden.
Klinkt eigenlijk best wel aannemelijk, hahaha!
Het lijkt iets gezakt te zijn vanochtend, misschien gaat 't toch vanzelf nog wel over (heb er al van afgelopen vrijdag last van)
woensdag 30 maart 2011 om 09:01
De koorts is op dit moment al gezakt gelukkig, dus ik denk dat ik er net op tijd vanaf ga zijn.quote:En konden ze echt geen eierstokken bij je zien? Hoe vaak gebeurt nou zoiets?? Echt typisch iets voor jou Ja, ik vond 't ook eigenlijk wel hilarisch, vandaar misschien dat ze niet zijn gaan rammelen (de gynaecoloog verzekerde me overigens dat ze wel ergens moeten zitten omdat ik anders niet ongesteld zou zijn geworden)