Mode & Beauty alle pijlers

Leuke jurkjes, tips?

29-03-2011 22:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op leuke jurkjes van bijv. Didi, klaes & mira, king louie en tante betsy. Wie heeft er nog een tip voor een merk in, min of meer, deze stijl?
Desiqual?
Ga ik op zoeken
steps heeft super leuke jurken!
In het topic over Tante Betsy werd oa talulabelle genoemd en Froy en Dind.
Oh ja, Desigual is met een g...
Studio Anneloes (punt nl) en steps inderdaad.

Of de webshops van Bijenkorf of V&D?
Jane norman. te koop bij V&D.

Esprite

weet niet precies hoe het heet iets met zaa te koop bij lady sting.
All Saints!
quote:PoisenIvy schreef op 30 maart 2011 @ 00:19:

Jane norman. te koop bij V&D.

Esprite

weet niet precies hoe het heet iets met zaa te koop bij lady sting.

Zaatchi ?

Steps heeft inderdaad superleuke jurkjes en ook een beetje apart. Ik heb alleen niet zulke goede ervaringen met de kwaliteit .
quote:missfruztiez schreef op 30 maart 2011 @ 09:01:

Steps heeft inderdaad superleuke jurkjes en ook een beetje apart. Ik heb alleen niet zulke goede ervaringen met de kwaliteit .Dat vroeg ik me al af toen ik in de winkel stond, ik vind de kleding nl. best aan de prijs voor de kwaliteit die wordt geboden. Maar inderdaad wel erg leuke jurkjes!
Bij de Hema hebben ze soms ook leuke basisjurkjes.
Blutgeschwister, Vive Maria of Pussy Deluxe.. alledrie apart, en wél echt goede kwaliteit!
Ik ben ook zo'n jurkjesliefhebber dus ik lees mee. Alleen ben ik op zoek naar jurkjes die van wat stuggere stoffen gemaakt zijn zodat je niet elke oneffenheid ziet. Ik heb bijvoorbeeld een heel mooi zwart wikkeljurkje van King Louie gemaakt van de stof heavy crêpe. Dat is ideaal.

Ik heb onlangs ook mooie jurkjes gezien bij Mango. Heb er een knalrood katoenen hemdsjurkje gekocht. Die waren er in zeker 5 verschillende kleuren.
Dept heeft Superleuke zomerjurkjes nu. Ik heb er vorige week 2 gescoord
Geisha heeft er ook wel eens een paar. Als je tenminste aparte stoffen zoekt. Nee, die hebben niet alleen kinderkleding.

Verder vind ik dat Vila ook wel eens mooie heeft, maar zelf vind ik die snel te kort worden. Maar als je via le ballon kijkt dan krijg je een deel van de collectie te zien. Zo zoek ik tenminste op merken.
O ja, Vero Moda en Only hoef ik natuurlijk niet te noemen...
Mango heeft er een paar mooie staan.
Heb je wel eens bij Zalando gekeken bij de jurkjes? Ik heb ze pas ontdekt (voor ballerina's) en nu ook voor jurkjes. Echt zoveel keuze. En ze versturen het gratis en je kunt het ook evt. weer gratis retourneren.
Misschien het merk Geisha, of Dept, uhmm misschien wat ook nog een leuke is, is Maison Scotch. anders moet je die merken is bekijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven