Outsiders Deel 2
dinsdag 29 maart 2011 om 22:14
woensdag 30 maart 2011 om 07:49
Mooie foto, Philein. Heb je die vanuit je slaapkamer getrokken? Dan woon je wel heeeeel erg mooi!
Hier zou het gaan regenen vandaag, maar de lucht is blauw met leuke witte wolkjes..De zon is er ook al!
Gister zag ik dat de lelietjes-van-dalen ook al uit de grond schieten!!
Sahara_desert je bent zo stil? Alles okay?
nichiran, wat zijn je recente plannen...
pino, hoe was je brandblusoefening?
MajMaj, wanneer vlieg je?
Looola, je hebt veel bij te lezen!!
Hier zou het gaan regenen vandaag, maar de lucht is blauw met leuke witte wolkjes..De zon is er ook al!
Gister zag ik dat de lelietjes-van-dalen ook al uit de grond schieten!!
Sahara_desert je bent zo stil? Alles okay?
nichiran, wat zijn je recente plannen...
pino, hoe was je brandblusoefening?
MajMaj, wanneer vlieg je?
Looola, je hebt veel bij te lezen!!
woensdag 30 maart 2011 om 07:56
woensdag 30 maart 2011 om 09:26
woensdag 30 maart 2011 om 13:02
Hallo allemaal,
Ik heb even niet geschreven omdat ik kortweg niet veel te melden heb. Het antwoord op de stage-aanvraag laat nog steeds op zich wachten, dus dat wordt op zijn vroegst volgende week.
Ook kreeg ik gisteren te horen dat ik, ondaks dat ik al meer dan 2 jaar bij het hotel part-time werk, ik de volledige `orientatie voor beginners` mee moet lopen. Op zich zou ik dit niet zo`n ramp vinden, ware het niet dat ze hier zo laat mee kwamen dat ik mijn orriginele rooster nauwelijks, of zeg maar gewoon NIET meer aangepast kreeg en ik dus 6 dagen achter elkaar moet werken. Daarbij is 1 van de orientatiedagen mijn verjaardag, waarop ik volgens mijn orriginele dienstrooster een dagje vrij zou hebben. In plaats daarvan moet ik nu die hele dag cursus doen, inclusief een `welkomst-feestje` en moet ik die nacht in het hotel slapen. Totaal geen tijd dus voor het etentje met een vriendin dat ik voor die dag gepland had. Daarbij houdt ik ook nog eens gewoon van mezelf uit helemaal niet van feestjes anders dan die met goede vrienden/vriendinnen, dus toen gister mijn werkdag erop zat zat ik dus even in een klein dipje. Zeker toen een hogerstaande collega zei dat ik dat toch gewoon ervoor over moet hebben. Dat is dan misschien wel zo......maar toch he
Ik heb even niet geschreven omdat ik kortweg niet veel te melden heb. Het antwoord op de stage-aanvraag laat nog steeds op zich wachten, dus dat wordt op zijn vroegst volgende week.
Ook kreeg ik gisteren te horen dat ik, ondaks dat ik al meer dan 2 jaar bij het hotel part-time werk, ik de volledige `orientatie voor beginners` mee moet lopen. Op zich zou ik dit niet zo`n ramp vinden, ware het niet dat ze hier zo laat mee kwamen dat ik mijn orriginele rooster nauwelijks, of zeg maar gewoon NIET meer aangepast kreeg en ik dus 6 dagen achter elkaar moet werken. Daarbij is 1 van de orientatiedagen mijn verjaardag, waarop ik volgens mijn orriginele dienstrooster een dagje vrij zou hebben. In plaats daarvan moet ik nu die hele dag cursus doen, inclusief een `welkomst-feestje` en moet ik die nacht in het hotel slapen. Totaal geen tijd dus voor het etentje met een vriendin dat ik voor die dag gepland had. Daarbij houdt ik ook nog eens gewoon van mezelf uit helemaal niet van feestjes anders dan die met goede vrienden/vriendinnen, dus toen gister mijn werkdag erop zat zat ik dus even in een klein dipje. Zeker toen een hogerstaande collega zei dat ik dat toch gewoon ervoor over moet hebben. Dat is dan misschien wel zo......maar toch he
woensdag 30 maart 2011 om 13:19
Nichi, echt no offence, maar er moet me even iets van het hart: echt heel heftig wat je daar hebt meegemaakt en volgens mij leven we allemaal erg met je mee en wensen we het beste voor je, maar tegelijkertijd valt me ook op dat zolang je hier op dit topic post het enkel over jezelf gaat. Even los van de ramp in Japan, ik lees nooit enige feedback of interesse naar anderen die hier altijd erg openlijk schrijven in je berichten. Interesseert het je werkelijk niet en welke betekenis heeft dit topic eigenlijk voor je? Daar ben ik benieuwd naar.
woensdag 30 maart 2011 om 13:41
Het interesseert me wel degelijk wat de mensen hier schrijven en tegen mij zeggen. Ik volg ook met belangstelling de berichten over het eigen leven van de andere posters en dacht met bovenstaand bericht juist te reageren op de vraag van Heidel hoe het nu hier ging.
Het spijt me heel erg als ik egoistisch of onbelangstellend overkom en ik beloof bij deze te proberen wat meer in te gaan op wat andere mensen schrijven, maar de afgelopen twee en een halve week zijn gewoon enrom zwaar voor me geweest en ik had af en toe de behoefte het van me af te schrijven.
Nogmaals, als dit onbealngstellend of egoishtisch is overgekomen dan spijt dat me echt want zo is en was dat beslist niet bedoeld.
Het spijt me heel erg als ik egoistisch of onbelangstellend overkom en ik beloof bij deze te proberen wat meer in te gaan op wat andere mensen schrijven, maar de afgelopen twee en een halve week zijn gewoon enrom zwaar voor me geweest en ik had af en toe de behoefte het van me af te schrijven.
Nogmaals, als dit onbealngstellend of egoishtisch is overgekomen dan spijt dat me echt want zo is en was dat beslist niet bedoeld.
woensdag 30 maart 2011 om 13:47
Zoals ik al zei: no hard feelings. Ik lees je berichten met interesse en reageer ook vanuit dit gevoel en wat meer interactie is juist wel leuk op een forum als deze toch?
Met je verjaardag op één of andere orientatieweek van je werk zitten, nee daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Bovendien, als je volgens je eigenlijke rooster vrij zou zijn, dan zou ik met die dag ook niet laten sjoemelen. Zeker na zo'n drukke periode als de laatste weken zul je juist wel toe zijn aan wat ontspanning.
Met je verjaardag op één of andere orientatieweek van je werk zitten, nee daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Bovendien, als je volgens je eigenlijke rooster vrij zou zijn, dan zou ik met die dag ook niet laten sjoemelen. Zeker na zo'n drukke periode als de laatste weken zul je juist wel toe zijn aan wat ontspanning.
woensdag 30 maart 2011 om 16:28
Nichiran,goed van je te horen,je zult toch met je manager[neem ik aan] er uit moeten komen,voor wat betreft je rooster ,en evt op je verjaardag een cursus moeten dooen.....Ikzelf zou er geen problemen mee hebben, maar kan me voorstellen dat jij op dit moment daar niet echt op zit te wachten.....
Philein,wanneer ga je precies..?
Heidel ik fiets 10 km heen en weer 10 terug.....zit nu nog opt werk dus ik HOOP datr het over anderhalf uur droog is.....Had vanochtend alleen maar een fleecevest aan, en dat was toch best fris,brrrr. heb hard gefietst hahaha!
Sorry voor de typefouten ,maar dit is zo'n mini leptopje......met ieniemimi toetsjes.......grrrrrr
Maj maj alles goed? Fijn om iedereen weer te zien?
Flamenco,Loola alles ok?
VG weer uit je Miami -roes ?
Philein,wanneer ga je precies..?
Heidel ik fiets 10 km heen en weer 10 terug.....zit nu nog opt werk dus ik HOOP datr het over anderhalf uur droog is.....Had vanochtend alleen maar een fleecevest aan, en dat was toch best fris,brrrr. heb hard gefietst hahaha!
Sorry voor de typefouten ,maar dit is zo'n mini leptopje......met ieniemimi toetsjes.......grrrrrr
Maj maj alles goed? Fijn om iedereen weer te zien?
Flamenco,Loola alles ok?
VG weer uit je Miami -roes ?
Come fly with me on a jetplane
woensdag 30 maart 2011 om 18:56
nichiran..ik maak me echt zorgen om je. TEPCO is niet te vertrouwen...De hele japanse economie ligt straks plat en dan zit je pas echt met de gebakken peren. Met je goede opleiding kun je vast ook elders werken. Ik heb het gevoel dat je in een soort cocon leeft.
Je komt niet egoistisch/onbelangstellend op me over, omdat je in een soort roes leeft. Zo stel ik het me voor.
Ik wens je veel sterkte, maar meis blijf alsjeblieft realistisch. Niet dat je er je leven lang spijt van hebt...
Je komt niet egoistisch/onbelangstellend op me over, omdat je in een soort roes leeft. Zo stel ik het me voor.
Ik wens je veel sterkte, maar meis blijf alsjeblieft realistisch. Niet dat je er je leven lang spijt van hebt...
woensdag 30 maart 2011 om 21:31
Pien, wat ben je inderdaad toch een sportieveling! Heerlijk toch he, dat fietsen, behalve natuurlijk als het regent..maar ja, als het op de terugweg is dan kun je in elk geval lekker thuis warm douchen enzo.
Maj! Aleen maar heel leuk om altijd jouw lappen tekst te lezen, hou ik van.
En wow, je gaat morgen al ja! Leuk he! Wat een gedoe met je ex zeg, balen, ben benieuwd of ie het gaat redden..
Vijf weken is echt heerlijk joh, dan zal het rennen en vliegen hopelijk meevallen.. ach..zal waarschijnlijk toch wel een beetje gebeuren. Er zijn vast genoeg mensen die jou willen zien en andersom! Het weekend belooft in elk geval al mooi lenteweer! Geniet ervan!
Ik heb nog steeds geen idee trouwens hoor wat ik met mijn vakantie ga doen. Ik denk dat het een sort of last minute besluit wordt. Geeft ook niet, keuzes maken op dit moment lukt ook niet goed.
Eerst mijn andere (korte) tripje inderdaad!
Meis, een hele goede reis alvast!
Maj! Aleen maar heel leuk om altijd jouw lappen tekst te lezen, hou ik van.
En wow, je gaat morgen al ja! Leuk he! Wat een gedoe met je ex zeg, balen, ben benieuwd of ie het gaat redden..
Vijf weken is echt heerlijk joh, dan zal het rennen en vliegen hopelijk meevallen.. ach..zal waarschijnlijk toch wel een beetje gebeuren. Er zijn vast genoeg mensen die jou willen zien en andersom! Het weekend belooft in elk geval al mooi lenteweer! Geniet ervan!
Ik heb nog steeds geen idee trouwens hoor wat ik met mijn vakantie ga doen. Ik denk dat het een sort of last minute besluit wordt. Geeft ook niet, keuzes maken op dit moment lukt ook niet goed.
Eerst mijn andere (korte) tripje inderdaad!
Meis, een hele goede reis alvast!