Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
Ik heb het mailtje van dat ik aangenomen ben nog eens erbij gepakt en daar staat wel een nummer op. Morgen dan toch maar een duur telefoontje vanuit het buitenland doen? ;)
Hebben jullie nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen??
Nee ......dat is toch wel een beetje vreemd of niet??

Het is bij mij nu maandag een week geleden dat ik werd gebeld.

En Anne is daarvoor zelfs nog gebeld, maar die heeft ook nog niks.

Ik weet niet óf er belangrijke info in staat, maar ik heb het toch allemaal sowieso liever even zwart op wit.

@Papua: misschien kan je dat telefoonnummer hier ook even neerzetten? Ik heb echt geen idee waar ik heen moet bellen, de KLM klantenservice kan me vast niet verder helpen
Ik zal het telefoonnummer er morgen wel even opzetten. Ik laat hem dan een aantal uur staan en haal hem dan weer weg. Ik denk dat het rond 22 uur wordt. eventueel kan ik hem ook er morgen rond 13 a 14 uur opzetten.

Ik weet niet of je dan de mogelijkheid hebt om te kijken? Als je dan kan kijken wil je een berichtje plaatsen? Anders doe ik het 's avonds. Vind het niet zo'n prettig idee om telefoonnummers op een openbaar forum te zetten.....
Als je nog steeds geen bevestigingsmail hebt gehad zou ik echt even je uzb bellen. Ik had precies hetzelfde, bij mij bleek dat ze mijn naam verkeerd hadden overgenomen waardoor mijn email niet klopte. Na mijn tel. had ik binnen een dag de bevestigingsemail binnen. Al moet ik wel zeggen dat ik van heel veel mensen hoor dat ze geen bevestiging ontvangen. Er staat verder niet heel veel spannends in, alleen wat je mee moet nemen en waar je moet zijn. Maar kan me heel goed voorstellen dat je gewoon alles zwart op wit wil hebben.
Nou, ik weet niet eens precies waar ik moet zijn en wat ik moet meenemen en met wie ik het gesprek heb. Ik wilde het vragen in het telefoongesprek maar mevrouw van KLM gaf aan dat dit in de e-mail stond.

Dit zijn wel punten die ik belangrijk vind om te weten.

En sowieso vind ik het een lekkerder idee om het zwart op wit te hebben.

Papua, ik kan vanmiddag dat nummer wel overnemen. Dan houd ik het forum rond 13:00uur in de gaten.

evt. kan ik hem dan ook wel doorgeven aan Americagirl (wanneer komt jou dat het beste uit? Ik ben de hele dag aanwezig behalve in de avonduren :P).

Alvast bedankt! Echt super dat je het nummer even door wilt geven.
Tussen 1 en 3 ben ik er niet, maar anders neem ik m wel van Anne over (kan je hier Priveberichten sturen eigenlijk??) Of ik bel idd het uitzendbureau nog wel even.
Ik heb net dat nummer geprobeerd te bellen, maar krijg een buitenlands (van het land waar ik zit) bandje aan de lijn. Weet dus niet zeker of het nummer klopt, of dat het ligt aan de verbinding hier.

Het nummer is: ?
Thnx Papua! ik heb m genoteerd
Bedankt! Ik heb hem ook genoteerd! Hij mag er weer af :P
Heb net nog een keer geprobeerd te bellen en het lukte.

Helaas zitten de ini's waar ze mij voor belden nu dus vol. Lig boven op de stapel voor de volgende ini. Wanneer ze die gaan inplannen bellen ze mij weer als eerste.
Hey papua, wat jammer dat je nu weer moet wachten!! Ik ben ook nog niet gebeld. Wacht op een ini in juli. Dit ivm met mijn vakantie begin juni. Heb gister nog wel even gebeld met KLM omdat ik wilde weten waarom ik niet in de ini van 20 of 27 juni ben geplaatst, en heb er bij vermeld dat ik al 3 jaar aan het wachten ben!! Mevrouw is dit gaan nakijken voor mij en nu lig ik ook boven op de stapel voor de volgende ini in juli!! yeaaahhh dus wie weet zitten we wel bij elkaar!!
Gezellig!

Ik baal wel een beetje. Had ik wat voorzichtiger mijn telefoon gepakt half slaperig, dan had ik nu een datum gehad. Aan de andere kant heb ik het ook nog ontzettend naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en geniet ik van de stopjes waar ik nu al ongeveer 7 jaar kom en straks helemaal niet meer!!

Maar ik blijf nu zo'n onrustig gevoel houden...
Ik kan het begrijpen papua!! Je ka je zelf wel voor je kop slaan!! Maar als ik het dus nu goed begrijp vlieg jij al?? Mag ik vraag bij welk maatschappij? Ik hoop dat we gauw een datum krijgen. En het naar je zin hebben bij je huidige werkgever is bij mij ook het geval. Ben nog steeds bezig in me hoofd hoe ik het hun ga vertellen dat ik ze ga verlaten. Maar goed ik ruil het wel in voor mijn droombaan :-)
Ja, ik vlieg al. Ik zeg liever niet welke maatschappij (ivm google en herkenbaarheid).

Ik heb het al wel verteld op mijn werk en ze reageerden wel positief. Het is algemeen bekend in de luchtvaart dat 90% van alle stewardessen uiteindelijk bij klm willen vliegen. Ik ben ook echt 1 van de velen van de collega's die overstappen.
Ow balen Papua! Hopelijk bellen ze gauw weer. Ik ga vanmiddag even bellen voor de e-mail.
Oke leuk!! Voor mij is het een nieuwe wereld die open gaat. Voor jouw zal het ook wel spannend zijn ondanks je al vliegt? Ben ook heel erg benieuwd naar het lesstof aangezien ik al 5 jaar niet meer in de boeken heb gezeten (studeren) volgens mij is het geen moeilijke stof maar, omdat het zoveel in 1x is, is dat wat het moeilijk maakt!! Ben echt benieuwd wanneer we gebeld gaan worden.
@ Papua en Mizzm, jammer dat jullie niet meer bij mij in de basiscursus komen!

Maar juli is gelukkig niet veel later. Zal jullie zoveel mogelijk proberen te vertellen over de eerste tijd.

Heb er echt zoveel zin in! Voor mij is het ook helemaal nieuw. Werkgever weet wel dat ik weg ga en dat ik ben aangenomen, maar heb de datum nog niet doorgegeven. Eerst alles zwart op wit thuis hebben voordat ik definitief mijn baan opzeg.
Wow wat leuk dames!

*nog steeds een beetje jaloers*
Net KLM gebeld en in principe wordt de bevestigingsmail meteen verstuurd tenzij er wat mis is gegaan. Wordt nu opnieuw toegestuurd.

Americagirl, ik raad dus aan ook even te bellen! Nummer is het goede nummer.
En heb hem binnen :D Nu staat het voor mij gevoel ook echt zwart op wit.
Gelukkig Anne! Het klopte dus echt niet dat je de mail niet had gehad.

Jammer PKT dat we niet samen zitten. Je zit wel bij een collega van mij!
Oh ik wil trouwens wel al jullie belevingen in de ini lezen hier op het forum (A).
heb 3 kwartier geleden gebeld. Hadden ze een heel raar emailadres van mij...geen idee hoe ze er aan kwamen maar het is niet goed in ieder geval :-)

Ze zei dat ze het in orde zou maken en de mail opnieuw zou sturen, maar ik heb m nog steeds niet.

Nou ja ik wacht het maar weer af tot morgen en anders bel ik gezellig nog een keer :-)
gefeliciteerd alle meiden die aangenomen zijn en INI data hebben!

Vandaag zelf Adecco maar weer eens gebeld, ze hadden vorige week een verkeerd telefoonnummer genoteerd, maar nu hebben ze meteen teruggebeld. Ik mag eind juli op eerste gesprek komen. Helaas was er eerder geen plek. Toen ik vroeg of ze mensen naar voren plaatsten als er mensen uitvielen zei ze dat ze dat niet meer deden. Vandaar waarschijnlijk het verschil in wachttijden tussen sollicitatie insturen en gesprek-data.

Heb nu wel heeeeel veel tijd om het gesprek voor te bereiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven