Help! Mijn man is klusser!
donderdag 31 maart 2011 om 21:27
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 maart 2011 @ 21:25:
Ligt ze eindelijk na maanden weer naast haar man in haar romantische slaapkamer....heeft hij het in zijn rug.
Haha als het een beetje een vent is, is dat waarschijnlijk in een keer over
Ik heb ook een ontzettend slechte rug. Maar als ik door mijn rug ga loop ik echt niet zo de trap op en kan ik een halve meter naar beneden knuffelen.
Ligt ze eindelijk na maanden weer naast haar man in haar romantische slaapkamer....heeft hij het in zijn rug.
Haha als het een beetje een vent is, is dat waarschijnlijk in een keer over
Ik heb ook een ontzettend slechte rug. Maar als ik door mijn rug ga loop ik echt niet zo de trap op en kan ik een halve meter naar beneden knuffelen.
vrijdag 1 april 2011 om 07:56
Aaaaaach jongens, wat een schattige liefdesverklaring. Ben ik de enige die het wel een lief stelletje vond? Goed het huis donderde niet in elkaar zoals bij andere afleveringen maar in geen enkele kamer hing kliklaminaat aan het plafond en verder was het een miereneuker wat betreft die wc tegeltjes. Zou ik ook niet blij van worden.
Verder zie je gewoon dat ze zo'n man over zijn randje proberen te duwen he. Van die flauwe opmerkingen steeds om een reactie uit te lokken. Blijft tv he?
Die vrouw (had ik al na 3 minuten gezien) moet drama actrice worden. Ze heeft een mooi klassieke uitstraling en wist elke keer precies hoe en waar ze moest kijken naar de camera.
Ik vond het wel een leuke aflevering maar ik blijf Ibrahim missen.
Verder zie je gewoon dat ze zo'n man over zijn randje proberen te duwen he. Van die flauwe opmerkingen steeds om een reactie uit te lokken. Blijft tv he?
Die vrouw (had ik al na 3 minuten gezien) moet drama actrice worden. Ze heeft een mooi klassieke uitstraling en wist elke keer precies hoe en waar ze moest kijken naar de camera.
Ik vond het wel een leuke aflevering maar ik blijf Ibrahim missen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 1 april 2011 om 15:22
quote:itsme26 schreef op 01 april 2011 @ 15:09:
nu kijk ik net de herhaling maar waar is onze Ieb
en die mevrouw ik zou haar willen schoppen en haar bril willen verbuigen zo
Geheel mee eens. En wat zijn dat voor geintjes dat Ieb niet meer mee doet?
En wat een lullo dat hij de klusjesmannen zo verrot scheld, ik had mijn jas gepakt en was weggegaan, denk Ieb ook.
Verder snap ik het niet als je al 8 maanden niet meer woont dat de ander niet denkt dat er iets goed fout zit.
nu kijk ik net de herhaling maar waar is onze Ieb
en die mevrouw ik zou haar willen schoppen en haar bril willen verbuigen zo
Geheel mee eens. En wat zijn dat voor geintjes dat Ieb niet meer mee doet?
En wat een lullo dat hij de klusjesmannen zo verrot scheld, ik had mijn jas gepakt en was weggegaan, denk Ieb ook.
Verder snap ik het niet als je al 8 maanden niet meer woont dat de ander niet denkt dat er iets goed fout zit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven