betweter

01-04-2011 10:07 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
harriet
anoniem_113277 wijzigde dit bericht op 02-04-2011 23:14
Reden: krijg er rot reacties op
% gewijzigd
Vind het eigenlijk een beetje triest dat hij vrienden moet kopen en dat er daadwerkelijk mensen zijn die zich op deze manier laten kopen.
Ik heb een baas die alles beter weet Bedrijven? Hij weet precies waarom ze geen succes hebben en waarom hij er wel een topzaak van had gemaakt. Rechten? Hij weet precies hoe de wet in elkaar steekt en waar hij allemaal recht op heeft. Ziek? Hij weet wat je hebt en hoe je er vanaf had kunnen komen. Mensen? Hij weet precies wat ze denken en waarom. Omgangsvormen? Hij weet precies hoe je met mensen om moet gaan. Vrouwen? Hij weet precies wat ze eigenlijk willen en waarom ze zo gek op hem zijn (Creap!!!) De wereld? Hij zou alle problemen zo oplossen als ze hem zouden vragen. Eigenlijk best handig als je iemand hebt die alles weet en ook weet wat goed voor je is. En ja, ik krijg ook betaald terwijl ik hem vaak gelijk geef Bord voor z'n kop? Neuh, meer een betonplaatje van 1,5 meter dik
Ik ben ook een betweter, maar helaas kan ik geen vrienden kopen.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Mil_Spec schreef op 01 april 2011 @ 12:10:

Ik heb een baas die alles beter weet Bedrijven? Hij weet precies waarom ze geen succes hebben en waarom hij er wel een topzaak van had gemaakt. Rechten? Hij weet precies hoe de wet in elkaar steekt en waar hij allemaal recht op heeft. Ziek? Hij weet wat je hebt en hoe je er vanaf had kunnen komen. Mensen? Hij weet precies wat ze denken en waarom. Omgangsvormen? Hij weet precies hoe je met mensen om moet gaan. Vrouwen? Hij weet precies wat ze eigenlijk willen en waarom ze zo gek op hem zijn (Creap!!!) De wereld? Hij zou alle problemen zo oplossen als ze hem zouden vragen. Eigenlijk best handig als je iemand hebt die alles weet en ook weet wat goed voor je is. En ja, ik krijg ook betaald terwijl ik hem vaak gelijk geef Bord voor z'n kop? Neuh, meer een betonplaatje van 1,5 meter dik Volgens mij leren ze dat op Nijenrode, ken ook veel van dat soort mennekes

Ik heb een baas die alles beter weet Bedrijven? Hij weet precies waarom ze geen succes hebben en waarom hij er wel een topzaak van had gemaakt. Rechten? Hij weet precies hoe de wet in elkaar steekt en waar hij allemaal recht op heeft. Ziek? Hij weet wat je hebt en hoe je er vanaf had kunnen komen. Mensen? Hij weet precies wat ze denken en waarom. Omgangsvormen? Hij weet precies hoe je met mensen om moet gaan. Vrouwen? Hij weet precies wat ze eigenlijk willen en waarom ze zo gek op hem zijn (Creap!!!) De wereld? Hij zou alle problemen zo oplossen als ze hem zouden vragen. Eigenlijk best handig als je iemand hebt die alles weet en ook weet wat goed voor je is. En ja, ik krijg ook betaald terwijl ik hem vaak gelijk geef Bord voor z'n kop? Neuh, meer een betonplaatje van 1,5 meter dik Laat me raden: hij heeft een hele gewone baan. Zijn baas heeft zijn talenten nog niet gezien? :-)
quote:harriet07 schreef op 01 april 2011 @ 10:07:

Hij koopt zijn vrienden en in winkels door ze geld toe te schuiven.

Ook bij mij,ik kan het wel gebruiken,,,maar daar hangt wel een prijskaartje aan.Hoe kun je het beste met deze vriend omgaan ?

harrietIk zou eerder bij mezelf te raden gaan over mijn eigen houding hierin, dan dat ik advies zou vragen over zijn houding.....

Ik heb een baas die alles beter weet Bedrijven? Hij weet precies waarom ze geen succes hebben en waarom hij er wel een topzaak van had gemaakt. Rechten? Hij weet precies hoe de wet in elkaar steekt en waar hij allemaal recht op heeft. Ziek? Hij weet wat je hebt en hoe je er vanaf had kunnen komen. Mensen? Hij weet precies wat ze denken en waarom. Omgangsvormen? Hij weet precies hoe je met mensen om moet gaan. Vrouwen? Hij weet precies wat ze eigenlijk willen en waarom ze zo gek op hem zijn (Creap!!!) De wereld? Hij zou alle problemen zo oplossen als ze hem zouden vragen. Eigenlijk best handig als je iemand hebt die alles weet en ook weet wat goed voor je is. En ja, ik krijg ook betaald terwijl ik hem vaak gelijk geef Bord voor z'n kop? Neuh, meer een betonplaatje van 1,5 meter dik

Bluhhh...

Eigenlijk vind ik zulke types vaak juist onzeker overkomen.

Niemand weet alles, is gewoon onmogelijk.

Ik vind t veel leuker als mensen hun tekortkomingen en onzekerheden durven te laten zien, dat maakt ze veel meer mens.

Ik heb een baas die alles beter weet Bedrijven? Hij weet precies waarom ze geen succes hebben en waarom hij er wel een topzaak van had gemaakt. Rechten? Hij weet precies hoe de wet in elkaar steekt en waar hij allemaal recht op heeft. Ziek? Hij weet wat je hebt en hoe je er vanaf had kunnen komen. Mensen? Hij weet precies wat ze denken en waarom. Omgangsvormen? Hij weet precies hoe je met mensen om moet gaan. Vrouwen? Hij weet precies wat ze eigenlijk willen en waarom ze zo gek op hem zijn (Creap!!!) De wereld? Hij zou alle problemen zo oplossen als ze hem zouden vragen. Eigenlijk best handig als je iemand hebt die alles weet en ook weet wat goed voor je is. En ja, ik krijg ook betaald terwijl ik hem vaak gelijk geef Bord voor z'n kop? Neuh, meer een betonplaatje van 1,5 meter dik Ha jij werkt onder mijn ex, kan niet missen
quote:mamalief schreef op 01 april 2011 @ 12:41:

[...]

Ha jij werkt onder mijn ex, kan niet missen

Ze werkt er onder? Ik weet niet wat voor werk ze dan doet, maar ik krijg er opeens hele andere visioenen bij
MP3-speler aan, oordopjes in en af toe knikken en uh-uh zeggen.
Hij een betweter, jij een klaploper. Lekker setje zou ik zeggen....

M.
Liever een betweter zijn dan een profiteur....
Vraagje he TO, had je nou echt verwacht dat je hier serieuze reacties op zou krijgen?
Vrienden die je geld moet geven om naar je te luisteren dat zijn geen vrienden. Vrienden die alleen bij je willen zijn omdat ze geld krijgen zijn dat ook niet. In beide gevallen is het triest.

Weet niet wat erger is, wel is me duidelijk dat jullie blijkbaar voor elkaar gemaakt zijn want jullie vullen elkaar prima aan. Noem het alleen geen vriendschap, want het komt nog niet eens in de buurt.
quote:Tomatensoep schreef op 01 april 2011 @ 13:28:

Vraagje he TO, had je nou echt verwacht dat je hier serieuze reacties op zou krijgen?Mijn reactie was anders bloedserieus.
quote:EvyBlissy schreef op 01 april 2011 @ 10:33:

Waarom ga je met hem om? Wat is er wel leuk aan hem?nou hoeveel geld ik van hem krijg? ha ha 2 euro.En ik ga niet echt met hem om hij zit op onze club! en zoekt mij zelf steeds op,ik wil hem niet voor de kop stoten,want ik heb ook wel een beetje medelijden met hem,omdat hij toch wel eenzaam is. harriet
quote:Tomatensoep schreef op 01 april 2011 @ 13:28:

Vraagje he TO, had je nou echt verwacht dat je hier serieuze reacties op zou krijgen?De mijne was ook heel serieus hoor!
jemig 2 euro.... Dat heb jij toch niet nodig dan? in je OP stelde je dat het wel goed kon gebruiken. Ik kan gemakkelijk 2 euro per dag bespren als ik zou willen, jij niet dan?

Dus nu hang je een beetje om hem heen op de sportclub, omdat je hem zielig vindt??

Rare kwibus ben je.
Only dead fish go with the flow
quote:harriet07 schreef op 01 april 2011 @ 10:07:

Hij koopt zijn vrienden en in winkels door ze geld toe te schuiven.

Ook bij mij,ik kan het wel gebruiken,,,maar daar hangt wel een prijskaartje aan.

harrietEn het prijskaartje is dat je zijn gedrag voor lief moet nemen of iets anders?
[quote][message=8787130,noline]Noelle81 schreef op 01
anoniem_113277 wijzigde dit bericht op 02-04-2011 23:17
Reden: nvt
% gewijzigd
quote:Dreamglasses schreef op 01 april 2011 @ 14:40:

jemig 2 euro.... Dat heb jij toch niet nodig dan? in je OP stelde je dat het wel goed kon gebruiken. Ik kan gemakkelijk 2 euro per dag bespren als ik zou willen, jij niet dan?

Dus nu hang je een beetje om hem heen op de sportclub, omdat je hem zielig vindt??

Rare kwibus ben je.dank je,hij hangt om mij heen,ik moet iedere keer smoesjes verzinnen om hem kwijt te raken. wat doe jij als een kennis bij je op de club steeds achter je aan zit naast je gaat zitten enzz..moet ik dan steeds verhuizen naar een andere plek,ja dat heb ik al gedaan.hij zij dat is een belediging. harriet
quote:marthesyl schreef op 01 april 2011 @ 14:41:

[...]

En het prijskaartje is dat je zijn gedrag voor lief moet nemen of iets anders?ja zoiets. precies...
quote:raidster schreef op 01 april 2011 @ 12:45:

MP3-speler aan, oordopjes in en af toe knikken en uh-uh zeggen.dit is een goeie ga ik meteen proberen,dank je
quote:Avaeyebrow schreef op 01 april 2011 @ 12:04:

Vind het eigenlijk een beetje triest dat hij vrienden moet kopen en dat er daadwerkelijk mensen zijn die zich op deze manier laten kopen.nou dat zijn er veel hoor!,in deze crisis tijd,vinden de horeca mensen,het allang fijn ,om gulle fooien te ontvangen,en ze vragen altijd naar hem de goede man,..naar mij wordt niet omgekeken omdat ik geen grote fooien geef.
quote:harriet07 schreef op 01 april 2011 @ 14:47:

[...]

dank je,hij hangt om mij heen,ik moet iedere keer smoesjes verzinnen om hem kwijt te raken. wat doe jij als een kennis bij je op de club steeds achter je aan zit naast je gaat zitten enzz..moet ik dan steeds verhuizen naar een andere plek,ja dat heb ik al gedaan.hij zij dat is een belediging. harriet

nou en? Dan is hij toch beledigd?

Heb je al eens geprobeerd om gewoon aan te geven dat je liever alleen zit/ met iemand anders aan het praten bent/ geen drankjes of geld van hem hoeft?

het ligt natuurlijk niet allemaal aan hem, hè. Op een of andere manier ben je niet zo duidelijk naar hem toe. Waarschijnlijk omdat jij hem zielig vindt?
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven