Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Goedemorgen !

Ik had woensdagmiddag en gisteren cursus in het midden van het land, maar zit nu weer lekker achter mijn eigen bureau te werken, nou ja werken, eerst ff bijgelezen natuurlijk !

Kos, wat superfijn dat je de echo hebt gehad ! Is de uitgerekende datum nog gewijzigd ?

RR, kijk dat zijn de betere nachten ! Hihihi wat schattig dat Tirza thuis wel zingt en op het kdv niet

Elza, jemig is ook wat vlucht gemist. Maar idd er zijn ergere dingen. Leuke avond gehad gisteren ? En super toch dat jullie nu naar het feestje kunnen ? Weet je igg zeker datz e thuis zijn Komt best goed met Joy hoor ! Mss dat ze maandag een beetje uit d'r doen is (moe) maar dan is ze toch lekker thuis ? Veel plezier vast in NL !

Hihi Sanne, HK sticker plakken op Tess d'r schoentjes En prettig dat de bodywarmer in de smaak valt bij dochterlief !

Janets, zijn de kids weer beter ?

Hier valt het qua kleding nog wel mee met een eigen willetje. Alhoewel, vanmorgen ging het aankleden bij vriend niet echt soepel. Ze wil, bleek later, het gewoon zelf doen. Heb r maar een rokje aangetrokken, die kan ze bijna zelf aandoen. Helemaal trots was ze !

Wel heeft Sofie met andere dingen een heel duidelijke mening: nee, niet als ze iets niet wil of er geen zin in heeft.

Zag mooie paarse pumps voorbij komen ! Echt gaaf, maar idd mss toch maar beter om in de winkel te kijken. Ik koop voor mezelf schoenen nooit op internet, maar altijd in de winkel. Heb hele smalle voeten en wil ook gelijk voelen of ze lekker zitten. Voor Sofie had ik dus wel voor het eerst schoentjes via interrnet besteld, maar is achteraf ook niet echt handig geweest en doe ik niet snel nog een keer. Ben woensdagmorgen met Sofie nog even naar de schoenenwinkel gegaan bij ons in het centrum. Daar verkopen ze dus ook een deel van de Shoesme collectie. Eerst zei de verkoopster dat ze maat 25 (!) nodig had, maar bleek bij passen 24 te zijn. Het passen van de schoenen was overigens niet echt een succes, kind werkte niet echt mee, heb dus nog maar even geen nieuwe schoenen gekocht. Ze hadden trouwens precies dezelfde die ze nu heeft in maat 24, maar dat leek me eerlijk gezegd niet zo handig omdat ze die schoen mss met au associeert. Wat denken jullie ? Morgen even met vriend samen kijken.

Dus Hip, je mag ze overnemen hoor als je nog wilt !

Ik had Sofie na woensdagmorgen tot gisteravond niet meer gezien. Het lijkt ineens of ze weer een sprong heeft gemaakt, niet normaal ! Ik zat gisteren op de bank en toen zei ze: 'mama niet bank. 'Mama kom, pakken'. Moest ik haar gaan pakken En vanmorgen vroeg ik wat wil je op brood, toen zei ze jam. Zo grappig dat ze dus al echt snappen wat je bedoelt.

Ow en onwijs leuke site dat Pumpkin Patch, ook voor jongetjes zitten er superleuke dingen bij !
Elza, mooie schoenen! Maar kun je op die hak lopen en dansen? Respect!!
Elza, ik hoop dat je op het vliegveld bent

Sanne, hoe ging het in het ziekenhujis? ben je al weer terug?

Bobbie daar ben je weer! ik miste je al Weer lekker op je eigen plek dus.

Ik zou idd niet dezelfde schoentjes in een maat groter nemen. Dan wil ze ze nog niet aan! Hoeveel wil je voor de andere schoentjes hebben? En kos ben jij ook nog geinteresseerd?

Vanochtend manlief weer opgehaald op schiphol. tess helemaal blij toen ze hem zag natuurlijk! Echt een vaderskindje hoor! Gisterochtend werd ze wakker en riep ze de hele tijd daddy, daddy, toen kwam ik de kamer in en was ze gewoon echt teleurgesteld! Lekker dan...... Nee hoor, ik vind het niet erg. Ook een fase

Ik heb trouwens een bieding op de box voor 45 euro als ik hem naar a'dam centrum breng. Zouden jullie het doen?
Nacht: niet om over naar huis te schrijven... Heb volgens mij om de twee uur gevoed. En vandaag is ie ook niet snel tevreden, hij wil echt veel drinken. Hij ligt nu heel ontaard in de bazinnetjes pitten. Had met even geen zin/tijd om hem weer een tijdje rechtop te houden dus had hem daar even in geparkeerd. En nu ligt Tirza net op bed ( lees: eindelijk rust ) dus ik wil hem eigenlijk niet verkassen omdat ik bang ben dat hij dan wakker wordt... Het is echt zo lekker stil in huis nu. Hihi. Maar verder ben ik nog steeds heel erg aan het genieten hoor!

Mijn hoofd is alleen een zeef, dus weet echt niet meer op wie te reageren. Hoop alleen dat Elza deze keer niet haar vlucht heeft gemist!

Oh en Sanne, waar had je die SD bodywarmer vandaan?
Hippie> ik zou terugmailen met een hoger bedrag en dat je hem dan wel komt brengen. 60 euro ofzo? Of 55?
Haha, leuk hoor die autocorrectie op mijn iPhone. Bazinnetjes is maxicosi natuurlijk...
Ja Elza, ik hoop ook dat het jullie vandaag wel lukt om naar NL te komen.

Bobbie, vroeg me ook al af waar je was Ben je nu vanmiddag vrij ter compensatie voor woensdagochtend?

Ik vind de schoentjes wel erg leuk, volgens mij hebben we dezelfde.....weet het niet meer zeker want er zijn toen zoveel linkjes voorbij gekomen, maar volgens mij wel.

Maar je hebt best kans dat Sofie nog steeds denkt dat het dezelfde zijn en ze dus niet aan wilt omdat ze pijn doen.

RR, zit Chris in een regeldagje vandaag? Ach, toch ff lekker in de MC, hij is waarschijnlijk toch weer over 2 uurtjes wakker omdat hij honger heeft

Bodywarmer heb ik hier besteld :

http://www.eigenwijzzshop ... -roze-mt-116-t-m-152.html

Volgens mij hebben ze alleen de zilveren nog vanaf mt 92.

Hip, hoe lang heb je nu de box erop staan....ik kreeg na een week nog een bod van 60 euro en die kwamen ze gewoon zelf ophalen. Vind 45 euro en dan ook nog brengen net iets aan de lage kant. Of 45 euro voor de box en 10 of 15 euro bezorgkosten....kun je ook voorstellen.

Ik heb ook al mijn schoentjes op MP te snel verkocht....kreeg veel hogere biedingen binnen terwijl ik al akkoord was met bieders....voortaan wacht ik dus wat langer. Scheelt mij ook zo 12 euro op 3 paar schoentjes.

Ziekenhuis is lang verhaal. Komt er in het kort op neer dat de operatie normaal bedoeld is om de pees vast te maken, maar de pees lijkt bij mij wel aangegroeid...waarschijnlijk alleen niet helemaal goed omdat ik mijn vinger niet helemaal kan strekken. Operatie geeft geen garantie dat het wel 100% goed komt en zou ik het doen dan is het dus weer 8-12 weken in een spalk. Ik mag er even over nadenken. Mijn vinger is momenteel helemaal stijf en erg geiriteerd van die andere spalk nog dus om het nu meteen te doen is geen optie. Het kan ook zijn dat het topje weer helemaal gaat hangen nu ik geen spalkje meer om heb...als dat het geval is dan ga ik zeker wel laten opereren...

Oja, en Tess heeft d'r zilveren zomerschoentjes aangehad vanmorgen (zonder Kitty stickers)....ze riep meteen "mooi" toen ik ermee aan kwam....schiet mij maar lek

Had wel ter compensatie een zilvergrijs Kitty shirtje erbij gelegd maar was niet eens nodig volgens mij.
hididho, hier een iets vrolijker chicaa, knietje begint eindelijk ipv erger te worden nu licht beter te gaan, natuurlijk nog niet zoals het was maar ik ben allang blij met elke vooruitgang (erg eindelijk )

ohhh sanne, ik moest zo lachen om je stickerverhaal en nu wil ze ze ineens aan. ohohohoh wat een draakjes he op deze leeftijd? jolijn heeft standaard commentaar op de kleren die ze aanmoet. is het een broek, wil ze een rok of jurk aan en natuurlijk omgekeerd. vestjes vind ze stom, shirtjes ook, niet mooi, zit niet lekker, mouw niet goed. ik negeer het gewoon en trek het ook onder protest aan. ga echt nog niet beginnen om er aan toe te geven, ze is nog niet eens 2, wat dat moet worden later??? hahahahaha.

ze heeft trouwens maar 1 paar schoenen (laarsjes eigenlijk). weet nog van zoon (tegenwoordig kan hij best meerdere paren schoenen tegelijk hebben staan) dat hij deze leeftijd was dat we ook altijd aan het onderhandelen waren over welke schoenen hij en welke ik aanwilden doen. trauma's van

hipp, ik heb 60 euro gehad voor de box en toen kwamen ze het ook zelf ophalen. wel makkelijk trouwens van die mensen, zelf nooit bij stil gestaan dat je ook bezorgservice kan afdwingen ik zou met de prijs dus zeker iets hoger gaan zitten hoor!!

RR hahaha bazinnetjes lijkt in de verste verte niet op MC toch? niet zo'n slimme correctiebuzz

en mannetje even niet zo in zn hum?? mag nog he, tis nog een ukje mag ik je trouwens op hyves toevoegen? wil chriss weles zien!!

elza, ohhh wat een aktie, erg vervelend! maar hopelijk zit je nu nog in de lucht of ben je er al! en fijn ook dat je zondag wat langer kan blijven en naar feessie kan gaan, elk voordeel heb zn nadeel zoiets hahaha

bobbie, je zou best gelijk kunnen hebben dat ze die zelfde schoenen direct associeert met AUW (aahhhhhh gossss trauma!!) gewoon even gaan passen met haar, kan je gelijk zien hoe ze reageert.

jolijn is zo in der hum (behalve niet als het op kleding aankomt dan ) zingt de hele dag, knuffelt alle poppen, eet goed, helpt mee met poetsen, kan wel een uur zitten puzzelen (puzzels met tig stukjes die ze nog lang niet kan, maar ze murmt gewoon alle stukjes in-/aanelkaar, ahhhhhhh). genieten dus!

morgenmiddag hebben we verjaardag van een buurjongen die 10 is geworden, hij kwam jolijn hoogstpersoonlijk uitnodigen, die 2 zijn 2 handen op 1 buik, zo lief! (en zijn broertje en zoon zijn beste vrienden, dus vandaar ook dat we elkaar regelmatig zien) verder nog maar niet te wild dit weekend, laten we vooral knie te snel te veel belasten hahaha
Wat een superleuke bodywamer Sanne ! SD heeft best leuke dingen ! Heb over die zilveren winterjas echt superveel leuke opmerkingen gehad.

Ben nog op mijn werk, maar ga er zo vandoor !

Hahaha RR idd mooie autocorrectie, ik dacht al ben ik echt zo blond ik snapte de context van dat woord niet echt Pittig nachtje hoor ! En lekker Chris laten tukken in de MC vind ik niet ontaard hoor, mss kun je zelf nog even gaan liggen ?

Ach wel schattig dat Tess om d'r papa roept Hip ! En wel mooi dat ze een soort van teleurgesteld was vanmorgen Grapje natuurlijk 35 euro voor de schoentjes ? Ze zijn echt maar 4 of 5 keer gedragen maar je ziet wel dat ze ze een paar keer heeft aangehad.

Lekker genieten he Chicaa als ze zo vrolijk, lief en makkelijk zijn !! Wat cute dat buurjongen Jolijn heeft uitgenodigd !
hee bobbie, is goed hoor! Kos wilde jij ze nou ook? dan moeten we even een muntje opgooien!

Ik vind die bodywarmer ook heel leuk! maarja tess heeft er nog een die haar past..... om er nou nog een te kopen.. ook weer zo wat.
Hippie, nee niet weg doen voor 45 euro, alleen afhalen voor dat bedrag, straks sta je daar in het centrum is er niemand!! Moet ik ook even bieden op je box???

Hahahaha, sanne dat sticker verhaal!!

Hmm, idd nog even over je vinger nadenken, even afwacthn ook nog hoe het zich ontwikkeld dus!

Bobbie, weer lekker thuis!!

Doggie, ik hem mijn mobiel nummer nog op hyves gezet, mocht er iets zijn of tussen komen, je weet maar nooit toch!!

Chciaa, fijn dat het iets beter gaat met je knie, hou wel rust hoor anders heb je zo weer last.

leuk dat jolijn persoonlijk werd uitgenodigd, hihihi, schattig!!
he dames, ik ben weer veilig thuis gekomen van de taarten workshop!! Was erg gezellig en heel leuk om te doen!!

Zijn de andere dames ook weer goed aangekomen (met de taart nog helemaal intakt??)

Sanne, ze had ook een hk uitsteek vormpje!!

Wat een heerlijk weer he!!

Doggie, is tim nog thuis gekomen voor zijn middagslaapje??
Mooie taarten dames, leuk hoor! Leuk idee Janets, ik ga denk ik voor een HK taart voor em haar verjaardag!

Wij hebben vanmiddag een vloer uitgezocht en em heeft lekker buitengespeeld. moet daar nog wel even aan wennen. Ze wil echt niet alleen spelen dus moet ik er steeds bij blijven. Als ik even naar binnen ga, dan komt ze achter mij aan met emmer en schep om alles te laten zien...

Bobbie; en hip, de schoenen welke maat zijn die? ik heb maat 22 nodig.

Anders koop jij ze lekker hip, ga ik weer op zoek, is ook niet zo erg haha

Over die box, echt niet doen voor dat lage bedrag. Ben er al een paar ingetrapt, dacht ach, mensen hebben het ws niet zo goed en kunnen het geld goedgebruiken...tot ik een keer in een stadsvilla stond, met mijn 3e hands vaatwasser.....

Voor de rest iedereen genoten van het weer?

Elza; goede vlucht gehad? en hoe was de " surprise"
Iemand wel eens in Marbella geweest? Man wil daar graag naar toe nl.
Ik ook helemaal heel terug gekomen van de taartworkshop. Het was inderdaad heel erg leuk, gezellig en.... wij hebben de taart net geproefd hij was echt HEERLIJK!! Heel veel complimentjes gekregen.... Jeeeeee.

Eline slaapt onverwacht bij opa en oma dus ik heb een heerlijke nacht voor de boeg! Ik ga er dan ook vol gebruik van maken en duik gewoon op zaterdag voor tienen mijn bed in!

Weltrusten allemaal.
Wat een supermooie taarten meiden en ze zien er echt heerlijk uit! Waren ze erg moeilijk om te maken?

Ik ga denk ik ook voor een HK taart voor Tess haar verjaardag, maar die bestel ik gewoon bij de bakker hoor

Elza, ik heb morgen niet hetzelfde kinderfeestje als jij maar misschien is mijn collegaatje er wel?

Chicaa, gelukkig gaat het alweer wat beter met je knie! Hier ook een meisje wat helemaal gek is op puzzelen.

Juul, weltrusten....wat een vroegertje voor de zaterdag maar wel lekker om even bij te tanken en morgenochtend heerlijk uit te slapen!

Tess was vanmorgen om kwart voor 9 nog niet wakker. Ben toch maar even gaan kijken en toen schrok ze pas wakker...en gistermiddag ook ruim 3 uur geslapen...het wordt nog wat.

Marbella ben ik 3x geweest. Maarja, dat was een hele andere vakantie want ik ging dan met 6 meiden. Dat was iedere avond garnalen in knoflook eten, daarna stappen tot diep in de nacht en overdag bijslapen op het strand. Dus hoe het met kinderen is, heb ik geen idee...het is iig wel lekker dichtbij.

Echt heerlijk weer vandaag. Moest eerst vanmorgen wat dingetjes ruilen bij de H&M en V&D en dat duurde zoooo ontzettend lang...wat een trage mutsen bij allebei de winkels achter de kassa.

Maar goed, heb bij de V&D nog wat leuke t-shirtjes voor Tess meegenomen en bij H&M de HK speldjes natuurlijk en een spijkergilletje...die staat haar echt pittig.

Vanmiddag toen Tess (weer 3 uur) sliep lekker bijgebruind in de tuin en toen vriend thuis kwam rond etenstijd nog wezen hardlopen....geen pijntjes meer gelukkig.
Julia, heerlijk zo'n nacht voor de boeg, hopelijk wordt je niet alsnog wakker omdat je dat gewend bent??!!

Enne, de taart was dus lekker met die vulling!! Ben ook erg benieuwd hoe die zal smaken, nog even geduld maar ik laat het weten!!

Sanne, klinkt als een heerlijk relaxt dagje!!
Ha dames,

Alles goed? Hier wel, we zijn gisteravond onverwacht naar de film Gooise Vrouwen geweest, buurmeisje paste voor het eerst op. En dat was zo leuk, eindelijk weer even weg met zijn tweeën. Vond de film ook erg leuk, veel gelachen.

Janets, man en kind kwamen om 13.40 thuis en hadden al gegeten (patat) in de dierentuin dus hij lag net iets voor tweeën op bed. Geslapen tot bijna 16.00!! Daarna heerlijk gefietst met zijn drieën en de hond. En toen heeft Tim nog gespeeld op het houten dek met de andere kinderen, nou die was om 19.30 helemaal af en sliep binnen een minuut. Jammer dat het vandaag zo'n ander weer is, dat buitenspelen van Tim en wij buiten zitten met een biertje beviel me wel.

Juul, hoe lang heb je geslapen??? Lekker lang? Wat goed dat de taart zo lekker smaakte! Ben ook zo benieuwd, nog 2 weken wachten.

Sanne, was ze vandaag ook zo lekker laat wakker?
Leuke zaterdag middag nog gehad dus doggie (en avond natuurlijk!!)

Hier is het nog heerlijk weer, zijn de hele dag al buiten!! Niet zo warm als gister maar prima zonder jas uit de wind.
Wow, zag een paar mooie taarten voorbij komen op hyves zeg! Leuk hoor, ze zagen er heerlijk uit iniedergeval!

Leuk is ie he Dog, de film Gooische Vrouwen? Ik ben vorig weekend geweest, en vond hem ook top!

Wat een heerlijk weertje was het gisteren he? Echt genieten zo...!

Verder ben ik even kort van stof nu, er ligt een meeeeega strijk op me te wachten, dus daar gaan we eens fijn aan beginnen...
Klinkt heerlijk Doggie, zo'n avondje. Had je man dat geregeld? Of kwam het spontaan opzetten.

Ik wil ook graag naar Gooise vrouwen. Het komt er maar niet van.

Ik heb vanmorgen uitgeslapen tot.... 8 uur... Niet echt lekker uitslapen dus, maar ja ik lag er al om tien uur in dus niet zo gek dat ik zo vroeg wakker was. Ik ben vannacht ook wel een paar keer wakker geweest, maar toch was het eigenlijk wel een keertje lekker zo'n ochtendje waar je lekker lui kan zijn. Vanmiddag weer helemaal los gegaan op de koopzondag. Ik had me voorgenomen om even rustig aan te doen met geld, maar ik zag weer zulke leuke dingen en Eline heeft toch echt wel wat luchtigere kleren nodig
Hihi Julia, wat heb je allemaal gekocht dan? Ik ben ook los gegaan zaterdag. Tirza moest ook luchtigere kleding en een verjaardagsoutfit!! Heb een zomerjasje, een superpittig shirtje en legging van moodstreet en een tuniekje van tumble&dry. Zal morgen wel even plaatjes plakken.

Kaatje> heb je de berg strijk nog kunnen minimaliseren?

Kos> had je nog niet officieel gefeliciteerd geloof ik hè? Bij dezen! Fijn dat je zo'n mooie echo had. Ik gok een jongen! Wat denk je zelf?

Chicaa> je bent toegevoegd hoor! Heb er alleen niet zoveel foto's van Chris op staan zag ik. Zal er eens wat uitzoeken. En fijn dat je blessure wat minder lijkt. Wat is de prognose eigenlijk?

En de taartenworkshop was dus ook geslaagd zag ik op hyves. Leuk!

Hier alles oké. We zijn zaterdag lekker naar Brabant naar mijn ouderlijk dorp gereden. Even bij mijn beste vriendinnetje geweest en daarna naar mijn ouders. Daar ook blijven slapen. Was erg gezellig. Maar wederom een tikje vermoeiend. Nu dus weer lekker in eigen bed. Ik hoop dat Chris zo nog even komt, maar vrees dat ie weer doortrekt tot net na middernacht. Afwachten maar!
meiden! Oo wat een heerlijk weer was het he! Echt genoten het weekend!

Jullie hebben prachtige (en lekkere!) taarten gemaakt dus! Leuk hoor.

RR nacht nog een beetje goed doorgekomen? Hoop dat het meeviel. En toch net even iets vermoeiender he een weekend weg met 2 kids ipv 1. Chris is nu natuurlijk nog wel vrij makkelijk zo klein.

Doggie ja je moet vaker weg gaan met z'n tweeen! Ging het oppassen goed met het buurmeisje? Lekker als ze wat regelmatiger kan komen! Goed voor de relatie ook (en voor jezelf! ) Film leuk dus. Ik heb die serie nooit gezien omdat we in het buitenland zaten dus of de film dan ook leuk is vraag ik me af....

En nog 2 weken wachten met de taart? Kan je dat zo lang bewaren??????

Julia, 8 uur niet laat nee maar toch relaxed en je had wel 10 uur geslapen! Toch weer een beetje bijgetankt misschien. En heerlijk geshopt dus! Ook voor jezelf?

Kaatje strijk nog gelukt? Echt niet leuk en al helemaal niet op de zondagavond! pffff

Janets, hier was het gisteren ook uiteindelijk nog heerlijk weer! En ja, doe maar een bod op mijn box! misschien helpt het. haha. Zelfde naam als hier. thanks!

Kos ik ben door marbella heen gereden. Daar in de buurt is het wel echt prachtig hoor!! wanneer willen jullie gaan? En wil je dingen ondernemen of alleen aan het strand liggen?

Sanne wat irritant als het dan zo lang duurt bij de kassa he. En helemaal op zat. ochtend is het natuurlijk al drukker en zijn het zaterdag meisjes die daar werken...... Maargoed. Toch lekker geslaagd nog.

Elza, hoe was het weekend? Je had goed weer in ieder geval! Volle koffers mee naar huis of viel het mee?

Nou heerlijk weekend gehad hier hoor. Heel veel gefietst vooral omdat er een brug was afgesloten en we helemaal om moesten fietsen....... maarja het was lekker weer. Zaterdagavond uit eten geweest met vrienden die hier een weekendje uit ierland waren (logeerden niet bij ons hoor). Super gezellig! Zondag weer de hele dag buiten geweest in het bos en later nog even naar het park. Heb mijn fiets een beetje opgepimpt - wit gespoten en een roze krat voorop met roze drager.

Tess is echt enorm aan het praten geslagen. 2 woorden standaard en soms 3. Het worden echt al zinnen!! Zo leuk.
Haai dames, ben ook weer terug. Heb wel wat bijgelezen vanuit Amsterdam maar ben het ook weer kwijt.

Maar wat een mooie taarten!! Echt knap van jullie hoor. Wat het gezellig?

Zalig weekend gehad, wat een weeeeeeeertje was het zaterdag! We zaten vlak bij het centrum. Eerst naar de Jordaan gewandeld, en 2 paar schoenen voor Joy gekocht in het winkeltje van Hip! Maat 24 dus al he! Ik vond het wat erg ruim, maar ze verzekerden mij ervan dat dit goed was en dat ze er snel in groeit. Van lief een mooi leren jasje bij Claudia Strater gekregen -voor moederdag, gisteren was het MD in de UK- En vervolgens op het Rembrandtplein gezeten met een biertje. Joy lekker gespeeld. Die was ';smorgen heel laat wakker dus kon de hele dag door. Gisteren het feestje, grote verrassing!! heel leuk, en nichtje enorm gespeeld met Joy, die haar dus volledig kopieerde. Wel heeft ze het hele weekend heel slecht gegeten, veel snaaien (stukjes kaas, worst en dat soort dingen) en bijna geen normaal eten. Dus dat gaan we vanaf vandaag eens even rechttrekken!! Toen we van het feestje wegreden viel ze al snel met speen en konijn in slaap. We zijn maar een eind gaan rijden, want ze moest nog even. Bij elkaar heeft ze 2 uur geslapen en verder op SPL en het vliegtuig niet meer. Wel was ze heeeeeeel druk pffff. Rond half 11 lag ze in haar eigen bedje en ze ligt nu nog lekker te slapen.

Ik ben niet eens in de Hema geweest.... maar het was al met al prima weekend.

Nu aan de slag, enorm veel was en dat soort dingen....
En het jasje: http://www.claudiastrater ... wass-leer-rits-13841.html

De hele lichte beige kleur staat mij niet goed, deze wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven