Goedkope plantenbakken

02-04-2011 19:11 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tuin is helemaal bestraat en ik wil 'm inrichten met plantenbakken, alleen zijn deze zo duur. Wie heeft er ideeën voor leuke alternatieven (die weinig kosten) die je als plantenbak zou kunnen gebruiken?
Speciebakken.
Vraag bij een pizzaria of wokrestaurant of je lege blikken mag.

Van di ehele grote, je moet er wel van houden maar is best kleurrijk en apart.
Plantenbakken van de Action, zijn niet duur en kwalitatief ook goed.
Of ipv plantenbakken hier en daar een of een paar tegels eruit halen en daar planten in zetten.
Ja die cementkuipen heb ik zelf ook al aan zitten denken. Zou je die kunnen verven? Ze zijn in iedergeval mooi groot om bamboe in te doen.
grote betontegels voor weinig ophalen en die aan elkaar mestelen/lijmen.partijtje klinkers ophalen en daar bakken van stapelen.rommelmarkten af gaan,manden,bakken,potten en pannen voor weinig.
Als je ze in een ander kleurtje wilt dan zwart kan je beter die plastic wasmanden/opbergmanden bij de action halen.
Komende week bij Action

http://www.action.nl/producten/kunststo ... telistid/2

Oei, die vind ik niet mooi, maar inderdaad die wasmanden bij de action zijn misschien wel wat.
quote:Layka63 schreef op 02 april 2011 @ 19:24:

Ja die cementkuipen heb ik zelf ook al aan zitten denken. Zou je die kunnen verven? Ze zijn in iedergeval mooi groot om bamboe in te doen.

Speciekuipen zijn tegenwoordig in verschillende kleuren te koop.

Ze zijn er zelf in rechthoekig model.

Paar gaatjes in de bodem boren, stuk worteldoek er overheen, kuip op voetjes zetten.................klaar.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Layka63 schreef op 02 april 2011 @ 19:34:

Oei, die vind ik niet mooi, maar inderdaad die wasmanden bij de action zijn misschien wel wat.Ik ook niet hoor, ik heb helemaal geen plantebakken. Ben te lui om ze zomers elke dag water te geven..
Ik heb pasgeleden ook een paar tegels uit mijn volledig bestrate tuin gehaald, maar die speciekuip voorbeelden zijn een goed idee!

Mag ik vragen waar die leuke voetjes voor onder zo'n grote pot vandaan komen?
Hier vandaan Perel

http://www.decoaction.nl/ ... ders-esschert-design.html
Leuk!

Dankjewel Tickel!
Leuk!

Dankjewel Tickel!
quote:SammieP schreef op 02 april 2011 @ 19:14:

Plantenbakken van de Action, zijn niet duur en kwalitatief ook goed.Helemaal mee eens! Die van mij hebben zelfs de hele winter buiten gestaan, en ze hebben de vorst gewoon overleeft hoor!
Dit zal wel niet de bedoeling zijn, maar ik vind het wel leuk zo'n saladebak. Klik hier
Die heb ik vandaag toevallig ook bij Boerenbond gezien, een vierkante meter moestuinbak voor 19,95. ziet er erg leuk uit!
hema heeft ook wasmanden die daar goed voor kunnen.
Kringloopwinkel! Staan hier mooie stenen potten, een grote soeppan, een zinkenteil, kolenkit, zinken vuilnisbakken... heel gezellig boeltje...en voor weinig he
Tegels eruit en planten gewoon in de grond?
Ik heb ook een heel stuk bestrating eruit gehaald. Van de stoeptegels heb ik een border gemaakt (stoep tegels door midden gebroken) en van de klinkers zo'n bak.
Goeie tips allemaal, bedankt!
quote:Layka63 schreef op 03 april 2011 @ 10:30:

Goeie tips allemaal, bedankt!Kijk anders eens op budgetland.nl daar hebben ze goedkope tuindecoratie en potten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven