Mode & Beauty alle pijlers

dermalogica

03-04-2011 11:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb last van pigmentvlekken en couperose en ik lees goede verhalen over dermalogica.Wie gebruikt deze creme en kan me daar meer oververtellen.
Wel een creme van dat merk gehad, maar uiteindelijk niet mee doorgegaan. Ik zou er eerst proefjes van vragen.

Overigens kun je dermalogica altijd retourneren, dat is op zich wel fijn.
Dermalogica is een superfijn merk. Ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt, maar vondt het te duur om lang mee door te gaan. Wat wel werkt als je pigmentvlekken heb,t is de vlekken heel precies in te smeren met een sunblock hierdoor gaan ze vanzelf minder opvallen als je bruin wordt
[quote]roodbeschuitje schreef op 03 april 2011 @ 13:37:

Dermalogica is een superfijn merk. Ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt, maar vondt het te duur om lang mee door te gaan. Wat wel werkt als je pigmentvlekken heb,t is de vlekken heel precies in te smeren met een sunblock hierdoor gaan ze vanzelf minder opvallen als je bruin wordt[/quote]

Die vlieger gaat niet op als je echt last hebt van pigmentvlekken; dat worden er steeds meer en je moet echt je hele gezicht beschermen met minstens factor 30. Je huid wordt dan nooit meer egaal bruin helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven