Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb het op dezelfde dag gedaan. Eerst gekleurd en toen de keratine, niks aan de hand hoor, supermooi!
Vandaag bij de kapper mijn haar laten verven en ze zeiden idd dat je gelijk dezelfde dag de keratine mag doen. Dat ga ik dan volgend wknd doen, want je mag niks in je haar en das al moeilijk met me werk. Alleen jammer dat het zo mislukt is bij de kapper ='(
Welke shampoo en conditioner kan ik gebruiken na de behandeling voor vet haar? Iemand tips?
Zo mijn pakketje is ook al binnen uit Amerika, duurde maar 1 week Kwamen helaas nog wel kosten van douane bij, maar ben er nog steeds goedkoper mee uit dan in NL.

Ga mijn haar morgen behandelen, hoop dat het werkt
Hoe hoog waren de kosten van de douane en hoeveel heeft het totaal gekost?
Ik wil mijn haar dus gaan BKT-en, maar ik heb een pony die ik soms naar voren draag en soms opzij.. Welke kant moet ik dan gaan stijlen ??
Mensen die regelmatig via PAYPAL producten bestellen, kijk zo even naar Kassa op nederland 1....schijnt echt niet veilig te zijn pfffff heb account gelijk ook maar verwijdert
Kosten van douane waren 30 euro, behoorlijk veel dus maar uiteindelijk ben ik nog 20 euro goedkoper uit geweest als in NL. 20 euro is niet heel veel maar ik had ook maar 1 pakketje besteld, als je meerdere dingen besteld is het helemaal voordelig.

Nou ik heb net een behandeling gedaan.

Voor degene die dit ook al is hebben gedaan; kregen jullie je haar goed droog bij het fohnen? Ik ben echt ontzettend lang met het föhnen bezig geweest omdat mijn haar nogal vet was van de keratine, maar dit bleef vet ondanks het föhnen en dus nat achtig wat niet goed bij het stijlen was..
Ik heb het uiteindelijk met een fohnborstel lok voor lok droog gemaakt, het bleef by my ook nat.
Ja dat föhnen is vreselijk ja. Iellll en het voelt dan ook zo vies aan daarna. Maar ja, het moet helemaal droog worden hè?

Ik heb een huge flacon Ultra en 2 grote flessen conditioner in de VS besteld en was 96 euro kwijt incl verzenden (na 5 dagen in huis!). Ik heb de douane kosten niet gehad neem ik aan.
Maar the Empress, in het begin zei je dat je een week wachtte na de behandeling om te verven. En nu zeg je meteen?
Is die Global keratine nou ook te bestellen of kan die alleen bij de kapper?
Nog ff n vraagje The Empress op pagina 1 zeg je dat het niet plat zit en dikker oogt maar op pagina 32 zeg je dat het toch wel plat zit eerste tijd en verderop ook dat je er niet echt volume door krijgt, hoe zit dat nou?Geen aanval hoor meer van wil zo veel mogelijk info hierover,
Wat voor een soort borstel kun je het beste gebruiken, eentje met metalen pinnen of eentje met varkenshaar ?

Oja, iemand al enig idee welke kant ik mijn pony moet stijlen aangezien ik deze soms opzij draag en soms naar voren ?
goh zie door de bomen het bos niet meer. ik vraag t maar weer even aan Empress. Wil t niet supersteil dus dan kan ik beter de sunliss doen he? En die kan ik gewoon via marktplaats bestellen en daar zit dan shampoo bij. En wat kost dat ook alweer ? Sorry voor al die vragen maar wil echt 200 % zeker zijn van alles.
Haha havertje, waarom lees je niet heel het topic door en kijk je op marktplaats hoe duur het is ;)

Iemand die Sunliss sterk promoot, heeft nog niet altijd gelijk ;)
Weer al die 36 pagina's. Wat gebruik jij dan Rooss. Las bij het andere topic over keratine op kroeshaar dat je kleine krulletjes hebt net als ik dus was benieuwd wat jij hebt gebruikt. Wil het gewoon zelf thuis doen maar degene die dat doen hebben toch zo'n beetje allen die sunliss of choco toch? Oke oke ik zal vandaag of morgen alles nog es doorlezen, maar wil toch graag nog jou info haha.
quote:havertje schreef op 27 maart 2011 @ 22:34:

Nog ff n vraagje The Empress op pagina 1 zeg je dat het niet plat zit en dikker oogt maar op pagina 32 zeg je dat het toch wel plat zit eerste tijd en verderop ook dat je er niet echt volume door krijgt, hoe zit dat nou?Geen aanval hoor meer van wil zo veel mogelijk info hierover,

Nou, precies dat. De eerste tijd (weken) is het zo steil dat het plat zit. Na die weken komt er wat meer volume in, de ergste platheid zeg maar is dan weg. Dan blijft het heel lang zo, en daarna komt heel langzaam je eigen structuur weer terug.

Je krijgt er geen volume van, natuurlijk niet want je maakt het juist steil. Dus precies wat ik zeg
quote:Rooss_Oss schreef op 28 maart 2011 @ 13:26:

Haha havertje, waarom lees je niet heel het topic door en kijk je op marktplaats hoe duur het is ;)

Iemand die Sunliss sterk promoot, heeft nog niet altijd gelijk ;)Ik heb wel altijd gelijk!! Nee serieus, lees en trek zelf je conclusie. Het is denk ik ook vooral afhankelijk van je haartype, niet van het merk.
Ik heb gezocht op shampoos zonder sodium, maar schijnt toch lastig te zijn. Of je moet al naar de Tuinen gaan, maar geen een shampoo te noemen die je bij Etos of supermarkt eventjes snel kan halen.... Iemand nog tips ??
En babyshampoo?
Het is idd sterk afhankelijk an je haartype ja, daarom heb ik het nu zelf geprobeerd. Ik heb ook Sunliss en dan Ultra gedaan.

Maar havertje ik denk niet dat het bij jou plat gaat zitten, je structuur (dus je kleine krullen) blijft echt gewoon hetzelfde en dat gaat nou eenmaal niet makkelijk plat ;)

Maar goed misschien kun je het idd ook beter zelf proberen en dan je conclusies trekken want dit is bij iedereen anders. Ik ga mijn haar woensdag wassen, dan laat ik het weten hoe is het uitgepakt
Ben erg nieuwsgierig Roos oss, heb je het al gewassen ?
Hoe zit het trouwens voor het wassen Roos, zit je nu met vette slierten of valt dat bij jou wel mee?
Ga het morgen wassen, maar ik verwacht er niet heel veel van :P

Jap vette slierten ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven