Menstruatie na bevalling en mirena
dinsdag 5 april 2011 om 17:29
Ongeveer een jaar geleden ben ik weer ongesteld geworden na mijn zwangerschap. Zoon is nu 16 maanden.
Vlak daarvoor heb ik een mirena laten plaatsen.
Ik heb na het plaatsen redelijk lang gevloeid.
Nu ben ik eigenlijk al een jaar iedere maand verschrikkelijk heftig ongesteld. ongeveer 8 dagen. Met daarin 4 à 5 dagen veel bloedverlies.
Ik had gehoopt dat het door de mirena weg zou gaan, of in ieder geval minder zou worden.
Kan dit heftige ongesteld zijn nog van de bevalling komen? (vaak gehoord dat na de bevalling de menstruaties heftiger zijn) of is zou die mirena de boosdoener kunnen zijn.
Vlak daarvoor heb ik een mirena laten plaatsen.
Ik heb na het plaatsen redelijk lang gevloeid.
Nu ben ik eigenlijk al een jaar iedere maand verschrikkelijk heftig ongesteld. ongeveer 8 dagen. Met daarin 4 à 5 dagen veel bloedverlies.
Ik had gehoopt dat het door de mirena weg zou gaan, of in ieder geval minder zou worden.
Kan dit heftige ongesteld zijn nog van de bevalling komen? (vaak gehoord dat na de bevalling de menstruaties heftiger zijn) of is zou die mirena de boosdoener kunnen zijn.
dinsdag 5 april 2011 om 18:51
dinsdag 5 april 2011 om 19:18
Bar, periodieke onthouding
Hier werkt ook niets; pil vind ik vreselijk, spiraaltje krijg ik vervelende klachten. Dus ja.....
Dus hier een combi van periodieke onthouding en dat met het zingen en die kerk
Werkt tot nu toe goed.
Maar ja, hier is een nummer drie ook geen drama, daarna gaat het slot erop.
Hier werkt ook niets; pil vind ik vreselijk, spiraaltje krijg ik vervelende klachten. Dus ja.....
Dus hier een combi van periodieke onthouding en dat met het zingen en die kerk
Werkt tot nu toe goed.
Maar ja, hier is een nummer drie ook geen drama, daarna gaat het slot erop.
dinsdag 5 april 2011 om 19:30