Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
jee 2 mei hebben we er een verse babyboy bij! (als hij tenminste nog blijft zitten tot die tijd) is er kans dan dat hij eerder kan komen?

Spannend hoor. (wel handig dat je de kaartjes al van te voren kan laten drukken)

Ik ga aan de poets, het is een zandbak gelijk hier. Vanochtend nieuwe zomerjasjes voor de meiden gekocht en allebei een nieuwe jurk. Vrienden van ons gaan eind deze maand trouwen, vond ik een heel goed excuus om jurkjes te kopen (los van het feit of ze wel of niet mee gaan)

Voor Oudste een roze (nep) leren jas met een sweatvest (die kun je ook weer los van elkaar dragen) bij de C&A vandaan. En voor Jongste en zomer trenchcoat met bleometjes en knalroze bij Bertus ten Hoorn en voor allebij een jurkje met ruzzeltjes en bloemtjes....Nu wil ik zelf ook lekker blommig naar de bruiloft.....
Geen reden om te denken dat baby eerder komt, ik neem het als scenario mee. Om me niet compleet vast te pinnen op 2 mei

Gelukkig was alles goed met je Ringel. Toch eng zulke dingen, hopenlijk trekt de pijn ook snel weg.

Niniane, fijn om van je te horen en hoop dat het steeds beter met je zal gaan.

Pebbles: haha iedereen vraagt of je straks wil weten wat het wordt, maar nog steeds geen antwoord gezien. Heb je een voorgevoel.

Aimee is spoedkeizersnede geworden, te smalle bekken. En ook met de vacuum kwam ze er niet uit. Dus toen advies om het niet zelf meer te doen.

Mmmoi, wat een leuke foto's op je Hyves. Vooral die foto van Thijmen die pappa helpt in de keuken. Lekker jochie!

RIS ga je dan zeker sms-en. Afspreken leuk. Wil Ella dan juist ook wel zien. Kan ze spelen met Aimee. Waarschijnlijk als de baby er al is, want heb de komende weken al vol gepland met updaten van vriendschappen

Krokus: fijn weekend.

Annie: hoe gaat het met de oudste op school? Vindt hij het leuk. En d ejongste ook al bijna 3. Over1 jaartje naar school. Wie weet heb jij dan alweer een handenbindertje thuis

Zijn alle adressen op Hyves actueel voor het geboortekaartje?
Het was gisteren zooooooo gaaf!!!!

Super gezellig, lekker gegeten ( met een leuke verrassing), gruwelijk veel gelachen om en met elkaar. Ik vond de musical fantastisch, maar ja.. dat kwam ook door John Vooijs en alle Queen nummers natuurlijk.

Mmmoi; had je nou je mans voicemail of hemzelf? Anders heb je stiekem toch een geluidsopname gemaakt

Ik vond het voor herhaling vatbaar in elk geval!

Na de pauze werd het nog even spannend toen 2 vrouwen die voor ons zaten met elkaar gingen "kibbelen". Dat kibbelen werd al snel enigszins geschreeuw en later hebben ze elkaar ook nog geslagen!

Bewaking en al erbij, maar ze mochten blijven zitten. Ik denk om te voorkomen dat het nog een grotere schreeuwpartij zou worden. Mensen die nog dichter bij hen zaten, zijn weggegaan. Niet normaal eigenlijk he.. zulk gedrag!

Toen we naar huis gingen, stonden ze weer tegen elkaar te gillen, de ene buiten en de ander binnen met de portier en wat bewakingsmensen ertussen. Bizar!
anoniem_36251 wijzigde dit bericht op 02-04-2011 13:33
Reden: een heleboel!
% gewijzigd
Nou meiden, dat was me het avondje wel. Echt superleuk, ik heb genoten! Ik weet nu dat Ris dezelfde droge humor heeft als ik, dat Starbucks ook suikervrije Vanilla Latté heeft (en dat de versie mét suiker heerlijk is), dat Annie graag jurkjes draagt en waarom, en van Pebbs weet ik nu dat je niet harder mag dan 3 km/uur. En die knokpartij, ongelooflijk, volwassen mensen...niet te begrijpen. En wat ik nu nog zekerder weet: John Vooijs is echt lekkerrrrr!!!

Wij zijn zojuist terug van Kom in de Kas. Op de fiets door het mooie weer richting de kas van de ouders van mijn vriendin. Jasmijn en Thijmen hadden hun vriendjes daar gauw gevonden en we hebben alles bekeken, geproefd, gevoeld enz. Nu zijn we net thuis, T was op de fiets in slaap gevallen en pit nu in een tuinstoel verder, J is met papa de auto wassen en ik heb even rust. Ga nu ook nog even lekker in de zon liggen. Aan het eind van de middag nog even een bakkie op het strand en zo hebben we weer een heerlijke dag!
Hoi hoi,

Het was inderdaad een heerlijk leuke spannende gezellige en mooie avond. Vol met heerlijke muziek, unieke 3-d effecten (dat gekibbel) en inderdaad een best lekkere John Vooijs.

Voor het verhaal hoef je niet heen te gaan, maar die muziek...Geniaal hoor!

Wij zijn vandaag een paar keer naar de schouwburg geweest alwaar lief aan het repeteren is, wordt mooi!!!!!! lekker gefietst.

Nu zo klaarmaken voor mijn avondje uit; ik heb feest van mijn zing en dans gedoe en ga verkleed als zo iemand uit de clip van Lady Marmelade (dus netkousen en een boa)....Tja....

Op hyves staat nog een roddel over iemand die we kennen....
Goh, een roddel Annie? Wat zou dat nou zijn?

Ik kwam compleet moe en beurs thuis gisteravond (nacht eigenlijk) maar het was het absoluut waard! Het is zowiezo al heel erg leuk om weer een paar van jullie in het echt te zien. Lekker gegeten met sfeermuziek erbij (hele harde queen muziek).

Het verhaal en de grapjes in de musical waren wel errug flauw maar de muziek was echt geweldig! (en ik heb dan meer met Charly Luske dan met John Vooijs als het puur om het uiterlijk gaat ).

Die vrouwen waren echt belachelijk bezig om midden in een zaal vol mensen en tijdens een voorstelling met elkaar te gaan ruzieen en vechten.

Veel harder dan 3 km p/u kan ik op het moment inderdaad helaas niet. Ik loop echt als een pinguin.

Op de terugweg nog gezellig met Annie samen zitten gapen dus ik was erg blij toen ik lekker onder de wol kon kruipen.

Vandaag heeft manlief een boel troep afgevoerd en een nieuwe grasmat in de achtertuin gelegd. Het ziet er echt super uit! Als kopers het nu niet willlen hebben dan weet ik het niet.

Wel weer teveel gelopen, getild en gedaan dus ik loop zo mogelijk nog slechter dan gisteravond.

Aan het eind van de middag nog gebarbequed met de buren en dan voelt het echt al als zomer.

Voor de John Vooijs fans: hij is nu bij Ik hou van Holland.
Hoi meiden,

Lekker rustig hier. Ik heb een klein stukje IHVH gekeken, maar John is wel heel klein hoor. Volgens mij steek ik boven hem uit

Het is hier vandaag veel lekkerder weer geworden dan voorspeld. We zijn vanmorgen het bos in geweest met mijn ouders. Heerlijk weer. We hebben leuke foto's gemaakt van de kinderen. Zo dadelijk komen vrienden langs en die blijven ook eten. Gezellig!

Morgen helaas weer aan het werk. Verder tot nu toe een rustige week gepland. Ga er maar vanuit dat ik zaterdag wel kom hoor Pebbs. Mijn moeder met d'r plannen volg ik niet helemaal.

Jullie nog iets bijzonders te vertellen? Anyone?
he ladies,

Ben terug van een heerlijk weekend. Land van Bartje is een leuk park. Hele verzorgde huisjes, mooi zwembad, leuke speeltuintjes. Ongeveer de helft van de vrouwen is daar zwanger. Hahahaha. (ik niet hoor!!!). Maar wel bizar om te zien hoeveel dikke buiken er rond lopen.

Roan heeft het super gedaan. Was alleen vanmiddag erg moe en dwars, maar dat kwam puur door alle indrukken. Hij ligt al een uur in bed, maar slaapt nog niet. Volgens mij door alle indrukken van gisteren en vandaag. Jesper heeft zich prima vermaakt. Lekkere boef.
hahahahaha wij zijn wel heel erg met z'n allen hoor.

Hier ook naar kom in de kas geweest, Nou ja 1 kas dan. Deze zat zo tjokvol bejaarden dat we heel snel weg zijn gegaan en naar de sprookjeshof zijn gereden (is een mini efteling erg leuk)

Ik ben alweer veel te lang een het forummen en moet hoognodig wat aandacht aan jongste gaan geven.. Kom vanmiddag terug
Wat een rust hier!

Gijs is op het KDV, Ella op school en ik zit met een zere rug mijn gesprek van straks voor te bereiden. Ik ga maar even op de bank liggen denk ik, ik hou het zitten niet vol... Heb een osteopaat gebeld, maar die bellen terug.

Doei!
He bah Ris, wat weer een gedoe met je rug...hoop dat het snel beter gaat.

Pebbs, hoe is het nu met je bekken?

Krook, kriebelde het ook bij je? Al die dikke buiken te zien? Zo'n park is natuurlijk ook wel fijn als je zwanger bent, deze zomer gaat bevallen en er toch nog even tussen uit wilt.

Op school worden vandaag foto's gemaakt, de meeste kinderen zagen er zuperschattig uit. Mats ook met zijn kuif en zijn mooie bloes. ik hoop alleen wel dat ie normaal op de foto staat, hij was vanmorgen al flink an het oefenen hoe hij er uit wilde zien en dat was niet best; boos, vedrietig of als een monster, hij was er nog niet uit........ieks....hahaha
hahahahah mooi hoe ze zich dan voorbereiden...hahahahahaha

Wij moesten vanochtend naar de tandarts. Allemaal zonder gaatjes en toestanden er weer uit gelopen. Oudste op school afgeleverd en ik met Jongste nog even boodschappen gedaan. De grootste ramp was hier vanochtend. De hagelslag was op......wat moesten ze nu op brood???? Ik was allang blij een keer een ochtend zonder hagelslag op de vloer....

verder weinig plannen vandaag, op vacature jacht en tig ladingen was vouwen (waar ik heel erg naar uit kijk maar niet heus)
O, dat is toevallig, ik kreeg vandaag de schoolfoto's mee naar huis. Was wel jammer, Jasmijn had voor de foto een witte jurk met bloemetjes aan en daaroverheen een lila vestje. Ik had de juf gevraagd of Jasmijn op de pasfoto mocht zonder vestje, anders zag je het hele effect van de jurk niet. Dat had ze gedaan, maar ook op de klassenfoto stond ze nu zonder vestje. En dat was wel bloterig en wit tussen alle gekleurde kindjes... en ze stónd ook nog op de foto, in het midden, waardoor zij echt zo'n witte vlek is. Ach ja...

Mijn werkweek zit er weer op. Morgen schijnt het wel aardig weer te worden en ga ik met mijn collega en onze kids 's middags wat drinken op het strand. Verder deze week nog weinig plannen, lekker rustig. Zaterdag naar Pebbs.

Jullie nog leuke dingen in het verschiet?
Even snel voor vooral Ris en Babba; via groupon . nl kun je heel voordelig kaartjes kopen voor Disney on Ice...Moet je wel snel zijn (het kan tot middernacht).

Even zoon naar zijn bed dirigeren nu.
Nee hoor, het kriebelt helemaal niet. Ons gezin is compleet. Ik denk dat met hoe onze karakters zijn, hoe de karakters van onze kinderen zijn, en wat wij willen qua werk en leven, 2 kinderen voldoende zijn.

@mmoi, roan is ook op de schoolfoto gegaan. Heel grappig. Hij is er zelf ook wel zo trots op.

@ringel, waren er geen drama's om de hagelslag? Whehe. Roan mag van mij 's ochtends nooit iets van chocola op brood. Hij mag wel pindakaas of honing, maar dat is voor mijn gevoel net wat gezonder. Weet niet eens of dat echt zo is.

Verder hier alles oke. Lekker bezig op mijn werk. Thuis loopt het ook weer prima. Fijn is dat.
Hanna mag van mij altijd wel "slechte dingen" op brood, zit daar niet zo mee. Ze eet genoeg fruit en snoept heel weinig. Vandaag was eigenlijk wel een standaard dag, dit heeft ze op:

ontbijt: bekertje volle melk en bruine boterham met chocopasta

pauzehap school: een appeltje in stukje (zonder schil, al zou zij dat het liefste wel hebben, maar vanwege de bestrijdingsmiddelen doe ik dat liever niet) en een pakje Wicky appeldrank

tussen de middag: een bruine boterham met chocopasta en weer een pakje Wicky appeldrank

uit school: een banaan en een beker volle melk

voor het avondeten nog een beker siroop

bij het avondeten; sperziebonen, rijst, kip en stukjes kroepoek (geen toetje, had ze niet zo'n zin meer in)

voor het slapengaan nog een paar slokken volle melk

Overigens heb ik nu een mooie prinsessenbeker gekocht zodat ze 1 pakje drinken minder krijgt voor school (en dus een beker volle melk extra). Als ze in de loop van de dag te weinig eet naar mijn zin, krijgt ze nog een schaaltje pap met stroop voor het slapengaan.

Is het een beetje vergelijkbaar met de andere kids?
@mmmoi: Ik moet wel een beetje lachen om dat jurk/vestje/foto verhaal. Zulke dingen zou ik denk ik niet eens bij stil staan.

Had jij trouwens mijn handschoenen nog in jouw kinderwagen gevonden?

Ik heb al zin in zaterdag! manlief is er hier waarschijnlijk ook niet.

@ringel: wil je er nog wat wassen bij om op te vouwen? Ik heb er ook nog 4 staan.

@annie: haha, ik ben benieuwd wat Mats uiteindelijk bedacht heeft voor de foto.

Bekken gaat redelijk trouwens. Het is nog niet echt goed maar ik ben ook te druk om het echt te laten herstellen.

@ris: wat voor gesprek had je precies? En is je rug al beter?

@krook: land van Bartje is leuk ja, ben ik ook al eens geweest. De mooie huisjes zijn me trouwens wel opgevallen maar al die dikke buik niet eigenlijk, haha.
Wassen, check! Zucht, woensdag wasdag hier. Of het nou opvouwen of wassen of drogen is... Wassen en drogen gaat altijd wel goed, maar vervolgens het opvouwen en vooral het in de kast leggen is niet mijn sterke kant. Hahaha

@annie, wat voor smoeltje heeft Mats uiteindelijk getrokken?

@mir, Roan eet 's ochtends een boterham met diksap of melk, tussendoor een appel en/of een rijstewafel, 12 uur 2 boterhammen, na school wat lekkers en dan om 18 uur warm + een toetje. Afhankelijk wat we eten, eet hij goed of niet. Aardappels zijn beide kinderen niet gek op. Pasta wel. In het weekend ben ik altijd een stuk makkelijker. Dan wordt er ook meer gesnoept en slechter warm gegeten (pannekoeken of patat of een broodje).

Vandaag lekker vrij. Roan is naar school. Ik moet nog gymschoentjes kopen dus misschien even naar de stad. Maar heb ook wel zin om lekker te hangen...
@Pebbs: Ja haha, waar een mens wel niet op let...maar ik vond het echt moeilijk te bepalen wat ze aan moest voor de foto, haar kleding is nu echt winters of weer té zomers...moeilijk moeilijk. Vandaar een vestje er overheen, maar dat pakte niet helemaal uit zoals ik het wilde Nu staat er een spookje bij op de klassenfoto!

O en handschoenen heb ik niet gevonden hier. Misschien mijn man? Ik zal het eens vragen.

@Wassen: Hier gaat dat de hele week door. Zodra ik een volle mand heb, gaat 'ie de machine in, opgehangen en vouwen. Alleen strijken stel ik nog wel eens uit tot ik een enorme berg heb en dan strijk ik alles achter elkaar.

@Eten: Jasmijn ontbijt nog elke morgen met een schaaltje pap. Niet heel veel, maar ze is geen ontbijter. Op school had ze vandaag een kleine banaan en een beker Wicky framboos. Ze zit nu te lunchen met een tosti van 2 boterhammen (waldkorn) en één plak kaas, waarvan ze de korsten voor het grootste deel laat staan, en een beker halfvolle melk. Vanmiddag mag ze nog een snoepje en wat fruit en vanavond eten we dan aardappelen, groente en vlees en evt. wat vla toe als ze nog trek heeft (eet ze lang niet altijd). Ik denk dat Hanna dus prima eet qua hoeveelheden!

Jasmijn had vanochtend een paasknutselochtend op school. Ze had een blikje geverfd en pootjes enz. erop gemaakt, zodat het een kuikentje was. Daar kreeg ze wat eitjes in van de juf. Verder had ze ook een kleurplaat/masker gemaakt. Erg leuk. Alle klassen maakten wat anders en het was allemaal heel creatief en op niveau van de groep. Superleuk!

Zo dadelijk gaan we lekker even uitwaaien aan zee. Helaas is het weer nog niet zo mooi als voorspeld was. Duimen op wat meer zon, dat scheelt al een hoop.
De zo is hier stiekem achter de wolken ana het schijnen.

Oudste was vanochtend vrij van school, dus rustig an gedaan. Ze is nu spelen bij vriendinnetje.

Ze ontbijt meestal met een boterham met hagelslag of pasta, of waar ze op dat moment zin in heeft. Meestal met een beker melk. Lunch vandaag toevallig piccolini's en daarna nog een cracker met niks. Meestal 1 a boterhammen met kaas of zoet beleg. Beker melk. naar school krijgt ze op maandag, disndag en donderdag fruit mee en op woensdag en op vrijdag een sultana of fruitreep met een beker ranja. Gister had Lief haar bakje klaar gemaakt en ze was hevig verontwaardigd dt ze chocolademelk had meegekregen ipv ranja

s'Avonds is nogal strijd om het eten. Ze eet een paar hapjes van alles en that's it. en een toetje (als ze daar aan toe komt)

s'Middags vaak een snoepje en rond 16.00 een beker ranja of thee met een koekje (we hebben nu van die kleine zakjes met chocolade biscuits. die vinden ze gewoon leuk om te eten. Op zaterdag avond mogen ze opblijven en mogen ze iets fris met een zakje chips. (ze vindt cola erg lekker)
hahaha. Roan vindt alles wat met prik te maken heeft erg interessant, maar hij lust het niet. (hij mag het ook niet van mij trouwens). Ik had laatst dubbelfriss gekocht en dat vond hij heel vies. Hij vindt diksap eigenlijk het lekkerst, samen met chocolademelk.

Ik heb inmiddels 3 wassen buiten hangen en 1 was in de droger. Vanavond en morgen een grote opvouwklus..
Mijn kinderen zijn ook allebei erg geïnteresseerd in prik, maar mogen het niet. Lusten het wel, overigens. Jasmijn mag alleen af en toe op vrijdagavond opblijven met wat lekkers en een flesje Kindercola. Vindt ze natuurlijk schitterend, maar het moet wel speciaal blijven.

Ik heb gewoon rode konen, beetje verbrand op het strand vanmiddag! Straks lekker douchen en ik moet eigenlijk strijken en was vouwen maar ik heb helemaal geen zin...

Ik heb een vakantie geboekt voor in de meivakantie. Gaan we lekker met vrienden een midweek weg. Leuk!!! We gaan naar een park bovenin België. Twee huisjes naast elkaar. Ik heb er veel zin in!
Goedemorgen allemaal!

de dag is weer begonnen en de zon schijnt! Ik heb m'n koffie achter de kiezen en er staat een enorme berg afwas op me te wachten (is dan iets minder, maar ik laat mijn humeur niet verpesten)
Heb je geen vaatwasser, Ring?

Ik heb ook van alles huishoudelijks te doen, te beginnen met een was vouwen, eentje ophangen en de vuilniszak verschonen. Vervolgens het hele huis stofzuigen, de bedden opmaken en de badkamer en het toilet schoonmaken. Overal een doekje overheen zwabberen en dan morgen de rest. Pfff...niet veel zin. Nog even forummen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven