Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hier is de laatste vakantieweek aangebroken en dat betekent "kinderspelweek" net een dik uur in de rij gestaan om Mayte in te schrijven...kaartje om d'r nek en ik mag haar straks om 12.00 weer ophalen. even weer een beetje op een relaxte manier in het schoolritme komen.

Nu hoef ik nog maar 2 keer te werken en dan zit het er voor mij weer op. Gisteren mijn laatste weekenddienst gedraaid met mijn favoriete collega's, was wel raar hoor toen ik weg ging...tranen zaten hoog. Kom je thuis, heeft Lief weer het hele huis over de kop, dus kon meteen beginnen met opruimen en doen...was wel ff over de zeik. Vandaag maar eens normaal eten, is ook alweer een poosje geleden dat ik aardappelen heb gehad

en verder genieten van de laatste vrije week!
Eva, van harte gefeliciteerd met je vierde verjaardag! Wat word je alweer groot meisje. Ook alweer naar school. Heb je zondag een leuke dag gehad?
Lieve Eva, van harte gefeliciteerd meisje! Nu ben je ook een echte kleuter en mag je naar school! Wauw, wat groei je snel!

Pebbs; jij ook van harte!
Pebbs, gefeliciteerd met je dochter. 2 kinderen op school!

Weer iets voor ons. We zijn de deuren aan het verven. Ivm het mooie weer doen we dat buiten. De deuren op schragen en verven maar. Vliegjes vinden die geverfde deuren ook leuk, want ze gaan er lekker op zitten en kunnen dan niet meer wegvliegen...
Ben ik gisteren pardoes Eva's verjaardag vergeten! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad en vandaag naar school?!

wat gaat de tijd toch snel he.......
Kwam ook maar heel even langs gisteren alleen om te feliciteren, ik was druk. Nu zit de werkweek er weer op en de info-avond is ook weer achter de rug. Ging allemaal prima weer!

Heb voor mezelf een beetje vrije tijd 'gekocht', er lagen hier bij de super oude versies van Bobo's en Barbie-tijdschriften voor een euro, tot nu toe vermaken ze zich prima dus

Eigenlijk weinig bijzonders te melden hier. Ben een beetje aan het rondsurfen voor de herfstvakantie. Mmman begon gisteren erover dat hij dan vrij is...laat ik me geen 2x zeggen
Wij hebben ook al een herfstvakantie geboekt. We gaan naar Groenlo. Volgend jaar mei willen we eig al naar frankrijk om naar Disney te gaan en dan in de zomer weer. Erg he.....

Heb een drukke dag gehad, tot 12 u gewerkt, hup in de auto naar fysio, toen snel de groenten gekocht voor vanavond, kids opgehaald bij opa en oma, naar de bieb, mini WO3 opgelost en nu ff koffie.

Ik heb ischias, had ik dat al gezegd? PIJNLIJK!!!!! Is de grootste zenuw vanuit je rug naar je been en die doet van bil tot kleine teen zeer. Wervels zitten wel goed, maar de spieren moeten getraind. Dus.... Vanavond oefeningen vragen bij het sporten.

Vanavond om half 10 komt op rtl4 obese, dan blikken ze terug met de deelnemers van seizoen 1. Ook met Angel* waar ik dus o.a. ook mee sport. Kijken allemaal!!!!

Morgen naar de oogarts, moet gedruppeld worden, mag niet zelf rijden, maar heb geen vervoer. Nou moet ik maar op de fiets.

Zo, ik ga ff in ruststand op de bank
En je mag wel op de fiets? Is er geen mogelijkheid tot een taxi of evt openbaar vervoer?

Ik ga het onthouden voor vanavond, maar ik ben bang dat Lief en ik weer een Sherlock Holmes aflevering gaan kijken (duurt 1 1/2 uur) Ben nu ook bezig in een boek met alle verhalen en 4 romans met en over Holmes en Dr. Watson. Zo grappig om de verhalen in de tijd te lezen waarin ze hebben plaats gevonden en de serie waarin die zelfde verhalen in een modern jasje zijn gegoten....

Erg vermakelijk, maar soms moeilijk te volgen omdat ik het Brits zo rap niet kan volgen en de acteur nogal de neiging heeft binnensmonds te spreken.
Heb een andere lift gevonden, gelukkig. Fietsen is ook niet alles met wijde pupillen :-)
My toughts exactly.....succes vandaag. enneuh...leuke foto op fb...

Hier is de dag ook weer begonnen en het valt me zwaar. Geen idee waarom, maar goed het zal z'n onderliggende dingetjes wel hebben.
Zo... ik word altijd zo moe van die oog-controle (dat druppelen en dat je lang niet goed kunt zien dus). Over een half jaar weer terug, er was de vorige keer 1 bloedinkje, nu is dat er nog. Gelukkig niet erger geworden.

Ring; dank je voor het compliment!

Je hebt dit weekend toch je laatste diensten? Daar heeft je geen-zin mss mee te maken? Nog niks anders in het verschiet?

Verder niet veel te melden, zo meteen Gijs wegbrengen, Ella ophalen en naar de zwemles, dan even boodschapjes halen en vanavond toeteren. We eten vanavond lekkere maaltijdsalade met tonijn en afbakbrood. Nu al zin in!

Ik was weer 7 ons afgevallen; het gaat echt lekker!

Hoe is het met de rest?
Rustig hier. Ik heb ook weinig te melden. Vanmiddag zwemles met Jasmijn, ze zwom voor geen meter. Elk baantje aan de kant hangen, ik ergerde me dood. Maar goed, volgende keer weer beter. Niks bijzonders gedaan verder, bakkie met een vriendin.
Ris, ik heb gekeken gisteren, naar obese. Gaaf om te zien wat die vrouw bereikt heeft. Wat leuk dat je met haar traint! Ze kwam warm over.

Ik vind vakanties altijd zo duur. Ze hebben nu bij disneyland een aanbieding voor 40% korting op verblijf. Maar dan ben je nog 700 euro kwijt voor alleen verblijf. Dan heb ik het eten nog niet eens meegerekend. Veel geld hoor. Misschien over een paar jaar, wanneer Jesper het zich ook zal herinneren.

Vandaag naar de dierentuin geweest. Wat een heerlijke dag was het zeg! Prachtig weer. Kindertjes waren in een superhumeur. Goed luisteren, lief voor elkaar. Heerlijk is dat Volgende week begint school weer en maandag moet ik weer werken. Ben dan een maand vrij geweest. Ik heb eigenlijk niet veel zin om te beginnen, en dat is niets voor mij. Twijfel al wat langer over de werkplek. Dat ik nu geen zin heb is voor mij wel een teken. Eind september ga ik een training doen in de trant van "welke baan past bij mij". Wat zijn je kwaliteiten, waar word je enthousiast van enz. Ben heel benieuwd!
@Krook, is dt een training vanuit je werk?

Ben me dus ook weer aan het oriënteren op de arbeidsmarkt....en via het UWV kan ik via internet allerhande trainingen volgen, maar ik weet eigenlijk wel wat ik wil. Nu alleen d meest passende job erbij vinden. Ben geen geweldige teamspeler, en werk het liefst gewoon op mijn manier, zonder dat er teveel mensen me op de vingers kijken. Ik weet dat ik goed ben in m'n werk. Maar ik heb altijd even de tijd nodig om de spreekwoordelijk jas goed te laten passen.....nou ja we zien wel war het schip strand.

Ik ben nu lekker vrij (vakantiedagen op maken) en 7 en 11 september zijn mijn laatste werk dagen. Heb gisteren de badkamer geschilderd, moet nog een keer, want hij was groen en is nu roze/ grijzig. Wederom een periode afsluiten, want alle babyspullen die er nog instonden (commode, waskussen etc etc) worden er uit gegooid en ik krijg eindelijk m'n volwassen badkamer.....(mag vanmezelf vandaag naar Ikea om spulletjes te halen)

Mayte heeft de laatste dag van de kinderspeelweek en blijft daar lunchen dus Fenna en ik hebben alle tijd van de wereld om de ikea onveilig te maken.
Bedankt voor de felicitaties!

Eva heeft zondag een geweldige verjaardag gehad met heel veel visite, cadeautjes en wel 4 stukken taart.

Dinsdag was ze jarig en is ze 's ochtends naar school geweest. Toen Floor om 3 uur uit school was zijn we naar een pannenkoekenhuis met klein pretparkje erbij geweest.

Vandaag moest ze voor het eerst overblijven en naar de BSO en dat ging allemaal probleemloos, ze vindt het allemaal even leuk.

Floor vindt het nog wel erg wennen in groep 3. Ze heeft nog niet zo lekker aansluiting bij de groep en op het grote schoolplein staat ze 's ochtends echt een beetje verloren te wachten tot ze naar binnen mag.

De lessen vindt ze een makkie hoewel ze het wel saai vindt dat ze steeds moet lezen en schrijven.

Ik zat de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel. Pijnlijke buik, hoofdpijn, veel kleine bloedingen, moe, bekkenklachten, beetje down. Gisteren mijn spiraal er dus maar uit laten halen, ik denk dat dat de boosdoener was.
Wow wat een heerlijke dag gehad hier. Ik heb eindelijk mijn prachtige nieuwe tas binnen die ik kreeg bij een abonnement op de Linda. en ik ben er heel erg blij mee!!! En ik heb de hele dag schandalig geshopt. Vanmorgen was ik koffie drinken bij een vriendin die in het dorp woont en toen zijn we nog even het dorp in gegaan. Ik heb daar voor Jasmijn een schitterend setje van Nono gekocht; een rokje, shirtje en sjaaltje. En voor Thijmen een trainingsjackje van Vingino, ook al zo stoer. Vanmiddag Jasmijn uit school gehaald en toen naar de stad hier in de buurt, daar was een schoenenzaak met sample sale van alleen maat 31; Jasmijns maat. Ik heb twee paar laarzen van Giga voor haar gekocht voor slechts 45 euro: totaal. Hihihi heerlijk. En voor mezelf twee broeken en een shirt. Ik heb een knalblauwe broek, moest eerst even wennen maar het staat me eigenlijk wel heel cool vind ik nu

Tenslotte ging ik vanavond met twee collega's bij een winkel in de buurt waar ze Persival en dergelijke verkopen (40 min. voor rijden in de auto; doen we één keer per seizoen samen) shoppen en daarna uit eten. Ik heb voor Jasmijn een tule rok, twee shirtjes, een legging en een kort broekje met bretels gekocht en voor Thijmen een lange spijkerbroek met bretels. En daarna dus lekker uit eten. Super gezellig en een erg leuke dag!!!

@Pebbs: Fijn om van je te horen. Binnenkort snel weer afspreken voor een bakje!
Pebbels hoe gaat het nu? Voel je, je al beter?

Ik heb hier gisteren de badkamer afgemaakt. Alle baby zooi eruit gegooid en lekker aan het frutten met van alles wat ik in de afgelopen jaren heb verzameld aan prutteltjes en frutteltjes. Het resultaat ziet er ongeveer uit als een brocante winkel...(heb nu al zin om vanavond in bad te gaan en eindelijk eens te kunnen genieten van een volwassen badkamer, zonder stinkende luieremmer in het zicht)

Ook is het gisteren in onze slaapkamer ingeregend. Echt balen. Alles helemaal zeikende nat en vooral zonde van Lief's platen collectie...die lagen dus net onder het raam (schuindak)

verder hebben we vandaag weer mega veel op de planning staan....dus ga maar eens aan de slag ofzo...laters!
Nu de spiraal eruit is gaat het stukken beter. Ik ben in 3 dagen al 1,5 kilo kwijt terwijl ik normaal heb gegeten. Zal wel vocht zijn geweest.

Ben nu normaal ongesteld maar voel me eindelijk weer vol energie, zin om de marathon te gaan lopen enzo.

@mmmoi: klinkt als een heerlijke shopdag! Voor Eva heb ik dit jaar ook weer gigalaarsjes gekocht, die zijn smal en zitten haar altijd goed. Knalrode dit keer, heel leuk.

En bij Tuunte heb ik ook weer wat gekocht. Welke tule rok heb je voor Jasmijn? Ik heb de blauwe met stippen en sterren voor Eva met een sweat jasje er boven.

Voor Floor heb ik een knalrode skinny met een shirt met vlindermouwen en nog een setje met een lekker dik vest.

@ringel: balen van die spullen die nat geregend zijn. Ik ben wel heel benieuwd naar je badkamer. Fotootje op facebook?

Net de taart opgehaald voor de verjaardag van Valentijn die we morgen vieren. Straks de boodschappen nog in huis halen en dan morgen weer gezellig visite.
Och gut, Valentijn wordt ook al weer 1! Wat gaat de tijd snel he. ongelooflijk.

Ik heb al wel fotootjes gemaakt van de badkamer (en van ons toilet) maar ik krijg ze zelf niet op de pc. Lief is dar veul handiger in, maar....zodar ze op de pc zijn, zet ik ze op fb.....

Pffft de buren zijn weer terug van vakantie en het is meteen weer gedonder in de speeltuin. De buren hebben continue ruzie met elkaar dus met goed fatsoen in de achtertuin zitten is er ook niet meer bij.
He meiden,

ben ik ook weer.

Mmmoi, dat klinkt als een heerlijk shopdagje! Lekker gescoord zie ik, mooi! Hoe heeft Jasmijn het inmiddels in groep 2? Is ze al wat enthousiaster?

Pebbles, fijn dat je je weer beter voelt nu zonder spiraaltje. Wel weer lastig met opletten etc. (want van de pil houd jij ook niet, toch?) Nog gefeliciteerd met Eva en alvast gefeliciteerd met je lieve knulletje.

Ris, hoe gaat het op je nieuwe school? Heb je het naar je zin?

Leuk dat Ella het zo goed doet in groep 3.

Annie, hoe gaat het met de jongens? Wat leest Mats al goed zeg, niet normaal! En hoe doet Sverre het op school? Is er nog nieuws over het werk van Lief? En je eigen gezondheid (je schild_klier)?

Ringel, jij hebt weer lekker geklust (in huis dan, duh ;)) lees ik. Volgens mij is er bij jullie altijd wel iets te klussen (jij lijkt altijd wel projectjes te hebben), of niet? Echt jouw hobby ook he, dingen in huis veranderen. Leuk dat jij zo creatief bent. Nog iets gehoord over je sollicitaties? Ik ben even kwijt of je nu al klaar bent met je huidige baan (nog net niet, toch?). Hoe kijk je er tegen aan dat je binnenkort weer even niet werkt?

Babba, jouw zwager (broer van Lief) is op bezoek zag ik? Altijd fijn, familie ontmoeten. Blijft hij lang? En alles goed met de kindjes?

Krokus, jullie hebben echt een fijne vakantie gehad he? Heerlijk dat de jongens het ook naar hun zin hebben gehad. Maar ook lekker dat de vakantie nu (ook voor jullie) weer voorbij is, alles weer in het ritme. Ik ben benieuwd wat die trainingen/cursussen je zullen brengen.
Dit was een duur weekend voor ons. Gisteren lekker geshopt bij Mexx (zal zo plaatjes plakken) en vandaag een nieuwe keuken gekocht. We hadden zoon thuisgelaten (dat wilde hij liever en wij vonden dat ook wel prima) en Hanna was natuurlijk mee. Zij heeft gewoon de hele tijd (zes uur lang!!) heel rustig zitten spelen (en t.v. kijken) in het kinderhoekje. Verder mocht zij de gastvrouw van de winkel helpen met hapjes maken en op haar I-phone spelletjes doen etc. Ze heeft zich supergoed gedragen in ieder geval.

We hebben een prachtige keuken gekozen, mooie frontjes in een warm rood/bruine tint (mat en in 1 kleur, zonder motief) en een waanzinnig mooi granieten blad. De Amerikaanse koelkast bestellen we zelf (want dat is voordeliger). En verder een combi-stoomoven/magnetron (alles in 1) en een warmhoudlade (en natuurlijk een vaatwasser en gasfornuis). In de herfstvakantie wordt hij geplaatst.

Hanna heeft het naar haar zin op school, ze is vrolijk en gezellig (op haar ochtendhumeur na, maar dat heeft ze niet van een vreemde, ahum). In de vakantie is ze ook lekker in de lengte gegroeid, jullie kinderen ook?

Op het werk gaat het ook goed. Ik werk nog net niet al mijn uren maar ik doe eigenlijk wel gewoon al mijn werkzaamheden (in minder tijd dan dus). Therapie is heel erg pittig, maar goed, ik denk dat het wel goed is om ermee door te gaan.
Nou, dat lukt dus niet, pff. Probeer plaatjes te plakken van de kleertjes die ik heb gekocht voor Hanna. Maar goed, het gaat om een bloemetjeswinterjas, een blauw blazertje (sweatstof), een longsleeve en een geweldige spijkerjurk met dezelfde bloemenstof als in de jas). Weer veel te leuk, die nieuwe collectie.
Pebbs, nog van harte met je Eva!!!!!!!!

4 jaar!!! Mijlpaal weer.

Ik ga een nieuw topic starten en zet de link in een post hierboven.
Link naar nieuwe deel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven