Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerjas

06-04-2011 22:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke winkels een beetje leuke, niet vd kleine smalle spijkerjassen verkoopt? Overal zie je van die korte jasjes en ik wil gewoon een ' normale' ik kijk ook wel eens bij de mannen maar die zijn vaak niet passend voor mij. Ben benireuwd
Ik begrijp geloof ik niet zo goed wat je bedoeld. Onderstaande spijkerjasjes zie ik als het standaard model. Daar zijn er toch zat van te vinden. Maar voor jou moet het dan minder smal? Is dat dan omdat jij brede schouders heeft, of vind je onderstaande snit niet mooi/normaal? Moet het veel losser zitten?

Of bedoel je meer zoiets?
Hebben ze dan niets bij de C&A? Bij Esprit en Only hadden ze ook normale pasvorm. Misschien ook bij Miss Etam, maar dan zou je in de SALE moeten kijken.

Misschien kan je beter een foto als voorbeeld kunnen plaatsen.

Deze is via Wehkamp voor 15 euro van C&A

Only, maar lengte is niet duidelijk

Object

EDC

Esprit

Nog in de sale. en hier andere maten

Kijk anders ook nog even zelf bij WE fasion. Daar heb je ook kans.
Bij de Hema heb ik er ook een zien hangen voor 30 euro, maar die had een "vies" uiterlijk. Dit is de kinder, maar bij de dames hangt er misschien nog iets.
Klik hier voor nog meer.....
TO, ben je daar nog of hebben we voor niets 14 spijkerjasjes gezocht en hier neer geplempt?
quote:borderwalk schreef op 06 april 2011 @ 23:16:

Ik begrijp geloof ik niet zo goed wat je bedoeld. Onderstaande spijkerjasjes zie ik als het standaard model. Daar zijn er toch zat van te vinden. Maar voor jou moet het dan minder smal? Is dat dan omdat jij brede schouders heeft, of vind je onderstaande snit niet mooi/normaal? Moet het veel losser zitten?

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

nou inderdaad zoek ik gewoon van dat soort modellen.. vaak zijn ze wat smaller.. Ik heb geen brede schouders maar wel wat bredere heupen.. en dan vaak gaan ze niet dicht....

maar waar vind je dit soort modellen? Vaak zie ik alleen maar die hele korte zeg maar...

gr.
quote:borderwalk schreef op 07 april 2011 @ 12:18:

TO, ben je daar nog of hebben we voor niets 14 spijkerjasjes gezocht en hier neer geplempt?ja geweldig.... gr.
klik en dat voor 29 euro. Weet niet waarom ik gisteren deze niet erbij kreeg.

Bij Wehkamp kun je zelf zoeken op jassen en dan jack, materiaal "denim, katoen", mouwlengte "lang" en eventueel kleur "blauw" en je hebt er een paar tussen zitten die misschien passen. Bij Zalando staat er een van Wrangler, maar die is er alleen nog in XS.
EDC, Only en Esprit hebben eigen winkels. Op hun site kan je kijken waar.

Verder is aan de site van sans online ook een winkel gekoppeld en als het niet te ver is dan zou je daar kunnen gaan kijken.

Gewoon zelf googlen op merk en spijkerjas. Alle merken hebben een eigen site.

Wehkamp heeft trouwens ook nog van Miss Etam staan voor grote maten. Ik vind deze niet zo mooi.

Als je je cusor op een plaatje zet en via afbeelding bekijken kan je zien waar het plaatje vandaan komt.

H&M zou je zelf ook even online kunnen bekijken, maar denk dat daar niets staat. Misschien wel bij de grote maten.
Nou, het wordt tijd dat jij even de topic "leuk webshops" of zoiets (weet niet meer precies hoe die topics heten) gaat zoeken

Dit is gewoon bij H&M te koop voor 35 euro. Die hebben ook winkels, maar niet in alle filialen hangt alles.

Via de jassen te vinden......
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 07-04-2011 16:08
Reden: Ze hebben er zelfs 2 ...
% gewijzigd
Goh, bij H&M hebben ze zelfs een tas in de prijsklasse die vorig jaar moeilijk te vinden was.
Dit was de laatste keer dat ik zoek voor anderen....
quote:carriebar schreef op 07 april 2011 @ 13:10:

[...]

nou inderdaad zoek ik gewoon van dat soort modellen.. vaak zijn ze wat smaller.. Ik heb geen brede schouders maar wel wat bredere heupen.. en dan vaak gaan ze niet dicht....

maar waar vind je dit soort modellen? Vaak zie ik alleen maar die hele korte zeg maar...

gr.Zijn verschillende merken o.a. wrangler, mango, river island, geloof ook vera moda. Allen gevonden via asos.com en dan Women's Jackets .
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 april 2011 @ 15:00:

Dit was de laatste keer dat ik zoek voor anderen.... Ook al is To niet zo scheutig met een bedankje, van mij krijg je wel een cheer hoor.
quote:borderwalk schreef op 07 april 2011 @ 15:43:

[...]

Ook al is To niet zo scheutig met een bedankje, van mij krijg je wel een cheer hoor.

Ja, je moet gewoon weten waar en hoe te zoeken. Ik ben al lang niet meer bij H&M geweest. Had niet verwacht dat er een klassiek model op hun site zou staan. En ook nog eens t/m maat 46....

Bedankt voor de
Nou inderdaad lekker dankbaar is die TO zeg met dr grrrr.
quote:beertjemilo schreef op 07 april 2011 @ 16:02:

Nou inderdaad lekker dankbaar is die TO zeg met dr grrrr.

Lui om volledig Groet te typen?

Met vr. gr. kan je 2 kanten op: vreselijke grom of vriendelijke groet.
V&D! Benetton, S. Oliver, Mexx, die hebben allerlei leuke
Ja inderdaad. Bij V&D hebben ze er ook minstens 2
Zijn ze wel leuk genoeg?

M&S hebben ze naast gewone ook grote maten.... t/m 54 als dat het probleem is en voor 40 euro.
Ik vind dat spijkerjasjes nou niet persé dicht hoeven..... als ik dat doe ben ik zo'n Michelinpoppetje haha
De Bijenkorf heeft er ook een paar staan. Dat zijn weer andere merken.
Was inderdaad lui om volledig groetjes te tikken. Dus bij deze alsnog iedereen heel erg bedankt voor de tips, ik heb al leuke gezien. Dus sorry sorry groetjes carriebar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven