Hoe lopen dit soort klompjes/clogs
woensdag 6 april 2011 om 14:43
woensdag 6 april 2011 om 16:00
woensdag 6 april 2011 om 16:00
woensdag 6 april 2011 om 16:01
woensdag 6 april 2011 om 16:03
quote:Butterfly14 schreef op 06 april 2011 @ 16:00:
[...]
Dit is toch niet mooi, en vrouwelijk....hoe oud ben jij? Ik bedoel je kan best makkelijke lekkere schoenen dragen die niet zo lomp en boers zijn..maar ok ieder zijn smaakMij staan ze geweldig! Door de hak zijn ze best vrouwelijk, vind ik. Ik heb lange benen, dus dat scheelt misschien wel.
[...]
Dit is toch niet mooi, en vrouwelijk....hoe oud ben jij? Ik bedoel je kan best makkelijke lekkere schoenen dragen die niet zo lomp en boers zijn..maar ok ieder zijn smaakMij staan ze geweldig! Door de hak zijn ze best vrouwelijk, vind ik. Ik heb lange benen, dus dat scheelt misschien wel.
woensdag 6 april 2011 om 16:08
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 06 april 2011 @ 16:01:
Ik zat ff te denken, maar ik noemde ze toen mijn kleppertjes, want je bent idd al van verre te horen.
Leuk, ik ga ze ook zoeken en dat is meteen een goed excuus voor een bezoekje aan de pedicure, want de hielen moeten er idd niet als een stuk verdroogde kaas uitzien Ik heb het ook altijd over mijn kleppertjes
Ik zat ff te denken, maar ik noemde ze toen mijn kleppertjes, want je bent idd al van verre te horen.
Leuk, ik ga ze ook zoeken en dat is meteen een goed excuus voor een bezoekje aan de pedicure, want de hielen moeten er idd niet als een stuk verdroogde kaas uitzien Ik heb het ook altijd over mijn kleppertjes
woensdag 6 april 2011 om 16:14
quote:4Hellokitty schreef op 06 april 2011 @ 15:41:
Als ik deze schoen zie moet ik meteen denken aan zo'n onverzorgd type met van die parmezaanse kaas hielen...brrr
Eens! Inclusief campingsmoking en zelf gerold sigaretje met een centimer of 5 uitgroei. Sorry heel stereotype maar ze zijn dus niet mijn smaak.
On topic: Meestal zijn dit soort schoenen zonder versteviging rond de hak niet de meest prettige schoenen, de flapperen onder je voeten uit bij het lopen zogezegd, net zoals flip flops.
Als ik deze schoen zie moet ik meteen denken aan zo'n onverzorgd type met van die parmezaanse kaas hielen...brrr
Eens! Inclusief campingsmoking en zelf gerold sigaretje met een centimer of 5 uitgroei. Sorry heel stereotype maar ze zijn dus niet mijn smaak.
On topic: Meestal zijn dit soort schoenen zonder versteviging rond de hak niet de meest prettige schoenen, de flapperen onder je voeten uit bij het lopen zogezegd, net zoals flip flops.
woensdag 6 april 2011 om 18:19
woensdag 6 april 2011 om 18:19
Hier een verslaafde... Jaren terug zilveren exemplaren gevonden. Doen het super op dancevalley of LowLands. Van de winter heb ik zelfs laarzen gekocht (waar zijn de smileys gebleven, ik wilde een rood blozende invoegen). Die zijn van Sanita.
Vorige week heb ik bij de Welkoop ook nog turqoise gekocht.
Ik draag ze vaak naar mijn werk, puur om te pesten naar de heren in pak en stropdas, haha!
En ik kwijl ook al bij voorbaat bij de H&M collectie...
Vorige week heb ik bij de Welkoop ook nog turqoise gekocht.
Ik draag ze vaak naar mijn werk, puur om te pesten naar de heren in pak en stropdas, haha!
En ik kwijl ook al bij voorbaat bij de H&M collectie...
woensdag 20 april 2011 om 21:07
Een tip: koop ze online, en niet in de winkel, want daar zijn ze 10 euro duurder! Ik heb ze vanmorgen in de H&M gekocht voor 49,95. Toen ik hier las dat ze online 39,95 kostten, heb ik de klantenservice gebeld, want ik dacht dat ze een foutje hadden gemaakt in de winkel. Maar het schijnt dat de prijzen op de website en in de winkel behoorlijk kunnen verschillen.
Ze zitten trouwens heerlijk en vallen goed op maat.
Ze zitten trouwens heerlijk en vallen goed op maat.
woensdag 20 april 2011 om 22:34