Mode & Beauty alle pijlers

Sisal handschoen

08-04-2011 13:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zo'n sisal handschoen gekocht omdat ik dacht dat dat wel fijn zou zijn, maar hoe gebruik je dat ding precies? Met douchegel of zeep erbij, of alleen water en dan over je huid heen?
Ik gebruik hem als scrubhandschoen, maar doe er wel wat badschuim op.
Ok, dus net als een soort washandje dan met badschuim?

Ik heb al eens scrubcream gebruikt maar dat vind ik vaak te zacht, ik voel de bolletjes nauwelijks.

Dacht dat zo'n handschoen beter zou werken.

Doe je hem dan na gebruik uitspoelen of wassen of wat?
Goed uitspoelen en af en toe in de wasmachine meedraaien. Ik vind zachte scrubcreme juist fijn...het hoeft niet hard te zijn hoor, om zijn werk goed te doen!
Ik ga het proberen, bedankt!

(beetje een pluizig ding is het wel, ben benieuwd hoe dat gaat onder de douche)
Handje zout met olie werkt ook fijn om te scrubben, als je van het hardhandiger werk houdt.
Of koffiedik...
quote:Nammma schreef op 08 april 2011 @ 14:08:

Of koffiedik...

Werkt ook i.d.d..

Ik denk daar alleen altijd pas aan als het weggegooid is.
Ik heb laatst (toen mijn srubcreme op was) de koffiepads van een dag losgemaakt en gebruikt...
Ik vind zo'n sisal ding snel gaan stinken, omdat hij lang nat blijft. Ik heb zo'n nylon scrubhandschoen en die is veel sneller droog en heeft geen vieze luchtjes.

Ik doe er wat olijfzeep op en scrub dan. Maakt mijn velletje extra glad en zacht...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@ himalaya: ik had zo'n dunner nylon ook zien liggen en twijfelde, heb nu deze voor 2,95 gekocht, een buil kan ik me er niet aan vallen.
Ik gebruik ook een nylon handschoen.
Ik wissel af. De ene keer scrubdouche spul van Therme, soms een 'echte' scrub. Op droge huid aanbrengen en dan afspoelen. Soms de handschoen en soms de spons. Maar die droge scrub werkt absoluut het best!

Trouwens, met gewoon zeezout kan het ook, en dat kost geen drol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven