Daar hadden ze "help mijn vader is klusser" van moeten maken!Juist, dat was beter. Nu is het kind al homo voordat hij het weet met Help mijn man is klusser.
Mijn god, volgende week weer zo'n vrouw die zo bang is voor haar man........schokkend hoor....Shocking he 'Maar wat als hij nou...' Verder kon ik die zin niet horen.
Ik heb vannacht even gekeken. Afgezien dat hij een engerd is, snap ik die vrouw ook niet. Zoveel jaren met 2 kinderen in een keuken wonen, maar dan ook nog een 3e kind maken. Dan spoor je toch niet!!!
Die Rein vond ik aardig ondankbaar toen hij op het eind zei dat de klussers zo'n puinhoop hadden achtergelaten.
Komt Ibrahim helemaal niet meer dit seizoen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Anoniem_64ad77d2689a5
vrijdag 8 april 2011 om 12:46
Als ik met zo'n programma zou aankomen thuis, dan roept mijn vriend: Had je dat niet eerder kunnen doen?
@MV: precies wat ik ook dacht. Als je in zo'n puinzooi moet leven, ga je toch niet nog eens 'fijn' zwanger worden.
Het lijkt inderdaad wel of ze bang voor hem / zijn reactie was; voel me altijd een enorme kenau als ik naar zo'n programma kijk. Zo'n situatie zou ik echt nooit accepteren.
Wat een mensen. Durf te wedden dat die meubels op marktplaats staan omdat hij ze niet moet. Ik vond het gister al een creep, maar nu ik die advertenties zie denk ik echt dat hij een vrouwenmepper is.
Alles is spiksplinternieuw neergezet door de firma Rofra uit Zwolle, sla de site van Rofra er maar op na. Bij mij zijn ze in opdracht van het programma geleverd, maar ik hou persoonlijk van een andere stijl. Hier werd helaas geen rekening mee gehouden.
Is het wel jouw smaak? Gauw bieden!
en :puke:
Wat een vreselijke vent!
Anoniem_64ad77d2689a5
vrijdag 8 april 2011 om 19:35
Dus het gaat niet om de smaak van zijn vrouw? Volgens mij was die juist op pad geweest. Dan zal die trap er ook wel weer zijn. Hij wilde toch ook een speciale timmerman die een mooie trap zou maken? Dat verwachtte die eikel gewoon.