stapelbare stoelen
vrijdag 8 april 2011 om 19:54
vrijdag 8 april 2011 om 21:07
quote:gsleutel schreef op 08 april 2011 @ 20:14:
[afbeelding]
Wij hebben deze gekocht toen we onverwachts een huisje kregen en dus ook (niet te duur) een hele inrichting moesten aanschaffen... Wij gebruiken ze als eetkamerstoelen maar ze zitten lekker en zijn niet duur (¤19.95,-)
Bedankt voor jullie reacties!!
En wat deze stoel betreft; ook een beetje stevig?
[afbeelding]
Wij hebben deze gekocht toen we onverwachts een huisje kregen en dus ook (niet te duur) een hele inrichting moesten aanschaffen... Wij gebruiken ze als eetkamerstoelen maar ze zitten lekker en zijn niet duur (¤19.95,-)
Bedankt voor jullie reacties!!
En wat deze stoel betreft; ook een beetje stevig?
vrijdag 8 april 2011 om 22:33
Ja, hoor, verjaardagen e.d. hebben ze gewoon overleeft... Voor ons is de keuze hier op gevallen voornamelijk vanwege de prijs, maar ook omdat vriend en ik er beide goed op kunnen zitten. En dat is vrij uniek want ik ben klein (stevig, korte beentjes) en hij is erg lang (smal, bijna 2 meter). Zie dan maar eens aan goedkope stoelen te komen waar je beide een beetje prettig op kan zetten. Wij hadden zoiets van: als wij er beide goed op kunnen zitten, kan bezoek dat ook...
Ze hadden ze volgens mij ook in t wit.
Ze hadden ze volgens mij ook in t wit.
zaterdag 9 april 2011 om 00:00
Ik heb deze.
Bij Wehkamp.nl (dus worden thuisbezorgt) 2 voor 40 euro en ze zitten perfect!
in allerlei kleuren te koop.
http://www.wehkamp.nl/hui ... n/tafels-stoelen/stoelen-(set-van-2)-minoux/C28_8H1_H1A_508344/