Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
"pick your battles" heul effectief opvoedkundig kunstje!!! geeft ook rust bij de opvoeder!
quote:sjoko schreef op 11 april 2011 @ 09:14:

Zullen we afspreken dat DD en Boom en ik ons door jullie posts nu wel genoeg hebben kunnen voorbereiden, dus dat het wel een keer raak mag zijn?EENS!!! ik duim Voor!
Ik moet Mel nog vertellen van de meet Denk dat hij het ook maar raar vind, maar goed...

Ik heb bij hardlopen eigenlijk bijna nooit mijn telefoon mee. Alleen in de winter als het echt slecht weer is (glad en zo) en ik een jasje met zak aan heb neem ik hem wel eens mee, maar verder bijna nooit. Het zou natuurlijk wel veiliger zijn, maar ja.
Thanks voor de info Boom! Ik heb ook foon en ipod bij me. Heb eigenlijk geen zin om mp3-tjes op telefoon te gaan zetten, maar wil dus ook wel telefoon meenemen, vind ik fijner. En als ik hem dan toch bij me heb kan ik beter maar die app gebruiken

Ik vind mijn gps meting trouwens niet erg nauwkeurig qua snelheid geloof ik, heb moeite met onderscheiden van de blokjes. Route doet ie dan weer wel prima.
Darth heeft me uitgelachen, mompelde iets over gekke vrouwen, en regelde vervolgens dat ik op tijd weg kan... hij snapt er geen kont van maar is blij voor mij ofzo!
quote:Chopin schreef op 11 april 2011 @ 09:12:

Mooie post Kaz! Fijn dat je dit voor jezelf nu in beeld hebt

Zal ik hem ergens opslaan?

Goed idee....

En ach, dat 'niet kunnen douchen' waar jonge moeders het altijd maar over hebben, ik zit nu toch ook nog ongedouchet achter mijn laptop?? Heb je trouwens de nieuwe OP al klaar staan? Ben benieuwd...

Bij, ik had trouwens níet over jouw post heen gelezen hoor, maar ik doe net of ik niet nieuwsgierig ben...
Mooie post Kaz! Goed dat je dat voor jezelf nu helder hebt. Ja het is allemaal zo raar en apart en mooi en bijzonder en soms ook eng. Goed dat je dit nu voor jezelf hebt uitgedokterd, je kunt het allemaal best!

Bij, ja veel prettiger dan 'altijd' maar dat verbieden, hij was zo leuk aan het klimmen! Maar doe jij dat ook wel eens, eerst 'nee' zeggen en dan bedenken, 'waarom zei ik eigenlijk nee? ach vooruit doe het maar' ? Dat doe ik namelijk wel eens/ regelmatig en dat schijnt dan weer niet consequent te zijn waardoor kind niet weet waar hij/zij aan toe is. Dat wil ik dus afleren, maar dan moet ik dus eigenlijk afleren zo snel 'nee' te zeggen...

Sjoko, ja voelt heerlijk, dat verschil tussen week en weekend. Plus dat ik me de laatste tijd een beetje schuldig begon te voelen als ik wéér vrij was, nu zorg ik iig ook voor voldoende inkomen en dat geeft een heel fijn gevoel.
quote:sjoko schreef op 11 april 2011 @ 09:17:

Ik moet Mel nog vertellen van de meet Denk dat hij het ook maar raar vind, maar goed...Eigenlijk stom dat dat raar is om te vertellen. Als je je date van internet hebt gedownload kijkt ook niemand daar meer raar van op tegenwoordig.
quote:Chopin schreef op 11 april 2011 @ 09:21:

[...]

Eigenlijk stom dat dat raar is om te vertellen. Als je je date van internet hebt gedownload kijkt ook niemand daar meer raar van op tegenwoordig.Nou, als iemand mij vertelt dat ie een date heeft met Lara Croft of zo kijk ik daar wel een beetje raar van op hoor Maar Mel weet geloof ik eigenlijk niet eens dat ik op dit forum zit, ook niet echt expres maar gewoon zo gegroeid.

Dan ben ik benieuwd of dat ie het echt niet weet of er gewoon niks over zegt, net als bij ons thuis.
Plant heeft me ook uitgelachen...

Ik baal eigenlijk heel erg dat mijn blaasontsteking nog steeds niet weg is... Denk dat dat ook niet bevoordelijk is om zwanger te worden trouwens.
Ja, ik zit wel eens met netbook op de bank, dus hij zal het vast wel eens gezien hebben. Maar verder zit ik of op mijn werk, of in de studeerkamer achter de computer, dus het gaat toch wel heel grotendeels langs hem heen denk ik. Dat ik ga meeten met mensen van het forum zal hem in elk geval wél verrassen
@pig; inmiddels vraag ik me het waarom af voordat ik nee zeg. Maar als ouder ben je ook maar gewoon mens...en soms inconsequent zijn is ook consequent vind ik. Zolang je ten alle tijden maar duidelijk bent en uitleg geeft denk ik dat je meer berijkt dan je te focussen op het "consequent" (wat een takkeword!!) zijn. Ik zeg ookwel eens iets waarvan ik denk "nie handig bijtje" en dat leg ik dan uit "was niet handig van mama, zullen we het anders doen??"

En heel eerlijk ben ik liever relaxt en inconsequent dan volledig gefuckt maar o zo consequent....
Onze mannen zijn wel eensgezind in elk geval Stap 2: een Slimme Mannen-meet

En balen van die blaasontsteking Boom! Hoe gaat het nu verder qua infecties?
*steekt tong uit tegen niet nieuwsgierige Kaz*
HAHAHA sjoco, Darth ziet me aankomen.... da's echt een stap te ver hoor!! Hij zal oprecht geinterresseerd zijn of het leuk was maar daar houdt het echt bij op vrees ik!
Inderdaad erg vervelend Boom

Hoop voor je dat het snel over is!
Ik zie George dat ook niet zo snel doen.

Als jullie met hem willen meeten kan dat natuurlijk bij mijn verdediging
Kaz, herkenbaar van dat stukje koek. Heb ik met stroopwafels bijvoorbeeld, daar eet ik altijd eerst het randje van op. Dus als kinderen zitten te priegelen met een koekje mag dat. Kan moeilijk iets verbieden wat ik zelf ook doe .

Bij, Darth klinkt echt als een Lieve Man!

om gedownloade date.

Mr. Pig vindt het sowieso al raar dat ik hier schrijf, maar verder niet. Als we zouden gaan meeten zal hij waarschijnlijk niet meteen staan te juichen mar goed, dat hoeft ook niet, hij hoeft/ mag(!) toch niet mee.

Oh, en ook EENS met voorstel van Sjoko, Boom, DD en Sjoko ziijn nu genoeg voorbereid en dus Aan De Beurt!! Duimen draaien hier!
Ik weet heel erg zeker dat Mel zoiets niet doet, maar vond het wel een grappig idee na alle eensgezinde reacties van de mannen
Bij, ik ben het met je eens (zonder opvoedervaring uiteraard).

Andere infectie blijft vrij rustig. Van de Gyn mag ik spoelen en dat helpt wel. Verder is hel heel fijn dat we inmiddels bijna zeker weten dat wat Plant heeft ecxeem is. Hij kan niet goed meet tegen mij, maar het is ongevaarlijk.
quote:Pigbull schreef op 11 april 2011 @ 09:21:

Bij, ja veel prettiger dan 'altijd' maar dat verbieden, hij was zo leuk aan het klimmen! Maar doe jij dat ook wel eens, eerst 'nee' zeggen en dan bedenken, 'waarom zei ik eigenlijk nee? ach vooruit doe het maar' ? Dat doe ik namelijk wel eens/ regelmatig en dat schijnt dan weer niet consequent te zijn waardoor kind niet weet waar hij/zij aan toe is. Dat wil ik dus afleren, maar dan moet ik dus eigenlijk afleren zo snel 'nee' te zeggen...

Dat is lastig he? Ik heb natuurlijk nog niet écht ervaring (met een eigen kind) maar ik herken het nu al. Je bent gewoon snel geneigd iets te zeggen wat eigenlijk helemaal niet nodig is (vanuit een instinctieve reactie als 'o, als dat maar goed gaat' ofzo) en om daar weer op terug te komen is echt verwarrend.
Boom, rot van je blaasontsteking, beterschap!

Bij, wijze post over consequentie! Ik ben bang dat ik een beetje naar het gefuckte consequente ging , zoon is zó anders dan dochter... Hij speelt veel wilder en soms lacht hij me recht in mijn gezicht uit. Ging dus van 't weekend al een stuk beter, die gaan we volhouden! 't Is namelijk zo'n lief jochie, hij bedoelt het allemaal goed alleen is dus heel anders, wilder, jongensachtig .

Mannenmeet, hahaha, dat zie ik Mr. Pig al helemaal niet doen.
O, wordt het zo'n dag... dat alle posts mosterd zijn, omdat er zo veel geschreven wordt?!

Mijn man leest af en toe mee wat ik schrijf en is dan gepast verontwaardigd als ik enigszins overdrijf over zijn rol of aandelen ergens in (doe ik wel eens in de relatiepijlert om een duidelijk punt te maken ofzo). Vindt het verder leuk, al snapt hij er ook niet zo veel van. De meet vindt hij ook alleen maar leuk voor me.
Idd, Kaz, ik verbied dingen meestal uit 'angst' dat moet ik los gaan laten. Dus beter nadenken voor ik wat zeg, wijze les voor me. Terwijl ik het zo vaak tegen mn kinderen zeg .

Ja, best lastig afentoe, dat oplossen, maar ben blij dat ik het nu even met jullie heb besproken, al schrijvend en antwoorden lezend leer je nog wel eens wat .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven