Vegetarische wraps

11-04-2011 18:48 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen krijg ik mensen te eten en eentje daarvan is vegetarisch, dus we eten vegetarisch. Nu heb ik net boodschappen gedaan, maar vraag me af of het wel goed gaat komen. Ik ben namelijk niet zo'n keukenprinses... Dan gaat het met name om het mengsel voor in de wraps.

Ik heb voor het mengsel: kidneybonen, mais, paprika en gekruide quornreepjes. Dat is de vulling. Samen met burritokruiden.

Ik serveer hierbij: soort van salsa (gemaakt van tomaten, koriander, rode ui, rode peper en citroensap, is erg lekker), zelfgemaakte guacamole, zelfgemaakte aioli-achtige saus, rode salsasaus uit een potje, sla, geraspte kaas en komkommerreepjes. Oh ja en tortilla chips.

Zou die vulling zo lekker smaken of moet ik er nog iets bij doen / weglaten? Bedankt vast voor jullie reactie!
Volgens mij heb je de juiste ingredienten te pakken hoor! De quornreepjes zijn gekruid en burritokruiden doen ook erg veel.

Misschien nog wat kaas erover?
En voor iemand die zichzelf geen keukenprinses noemt vind ik dat je er erg lekkere dingen bij gaat maken
Ja, de kaas wil ik apart serveren, omdat niet iedereen van kaas houdt. Ik twijfelde zo in de winkel, maar ik kook bijna nooit (dat doet vriend ) en ik wil natuurlijk wel dat het lekker is!
Haha, die guacamole en soort van salsa kan ik dan wel goed maken, maar daar kan je niks aan verpesten!
Als vegetarier kan ik zeggen dat als ik dit voorgeschoteld zou krijgen bij vrienden ik een zeer gelukkig mens zou zijn. Klinkt lekker hoor!
zolang er maar heel veel kaas overheen zit
Ik heb geen ervaring met die gekruide quornreepjes, maar het leek me wel lekker. Jullie enig idee of die lekker zijn?

Bedankt voor jullie reacties trouwens! Dat geeft de burger weer moed...
kaas moet er juist overheen gesmolten zijn, niet koud er bij

spinazie en kaas smaakt ook altijd erg lekker bij elkaar, in 'n grote cantharel bijv. of gewoon in 'n plakje bladerdeeg in de oven
Kan evt. ook een deel met kaas maken en een deel zonder.
vind 't eigenlijk best lullig dat je voor 1 speciale eter het menu voor al je gasten daarop afstemt

kun je voor die ene niet gewoon 't vlees/vis weglaten en de rest 'n lekkerdere variant geven met bijv. kalfsgehakt?
Ik eet geen vlees en vind de quornreepjes prima te eten.

Wanneer ik dit zou krijgen zou het me smaken denk ik
Het is een vast groepje mensen waar ik mee eet, eens per maand (zes personen) en omdat er eentje vegetarisch is, eten we dan allemaal vegetarisch. Dus dat is gewoon de afspraak. Het is geen kookclubje, we eten even snel iets samen.
Die quornreepjes leken me ook best wel lekker. Ben benieuwd!
Ik ben geen vega maar je wrap klinkt verrukkelijk hoor. Ik zou die met liefde eten. Succes morgen, het wordt heerlijk hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik eet normaal gesproken vlees en vis, maar ik zou ook niet klagen bij quorn-reepjes hoor! En ik zou even checken of iedereen geraspte kaas eroverheen lekker vind, niet iedereen houdt van kaas. Al is gesmolten kaas eroverheen natuurlijk wel het lekkerst!

Al met al lijkt het me een prima maaltijd.
Thanks MV en Teigera!

Nou, het gaat vast goedkomen! Ik heb er weer vertrouwen in!
quote:elninjoo schreef op 11 april 2011 @ 19:03:

vind 't eigenlijk best lullig dat je voor 1 speciale eter het menu voor al je gasten daarop afstemt

kun je voor die ene niet gewoon 't vlees/vis weglaten en de rest 'n lekkerdere variant geven met bijv. kalfsgehakt?een lekkerdere variant? wat een ouderwetse opvatting, dat een maaltijd alleen lekker kan zijn met vlees
Hmmm mag ik mee eten ?
Ikzelf zou wel een pepertje erin missen (maar ik weet dat niet iedereen daar van houdt).
Quorn reepjes zijn erg lekker, goede keuze! Hoe laat eten jullie, we komen langs
Oh, ik heb ook nog rode pepers, dus kan het er eventueel bij doen, maar die burritokruiden zijn volgens mij al licht pittig en ik weet niet zeker of iedereen van pittig houdt.
Oh ja, en wat zure room.
Ja, veel mensen gaan al zo moeilijk kijken bij een vleugje pit.
quote:zomerkriebels schreef op 11 april 2011 @ 19:11:

Thanks MV en Teigera!

Nou, het gaat vast goedkomen! Ik heb er weer vertrouwen in! Moet je doen! Lekker kruiden en proeven. Het gaat goed komen! Het klinkt iig heel lekker. Zelf ben ik kaasverslaafde dus wat parmazaanse kaas erover, of een andere kaas is wel heel lekker, wat Teig al zei.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven