Vegetarische wraps

11-04-2011 18:48 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen krijg ik mensen te eten en eentje daarvan is vegetarisch, dus we eten vegetarisch. Nu heb ik net boodschappen gedaan, maar vraag me af of het wel goed gaat komen. Ik ben namelijk niet zo'n keukenprinses... Dan gaat het met name om het mengsel voor in de wraps.

Ik heb voor het mengsel: kidneybonen, mais, paprika en gekruide quornreepjes. Dat is de vulling. Samen met burritokruiden.

Ik serveer hierbij: soort van salsa (gemaakt van tomaten, koriander, rode ui, rode peper en citroensap, is erg lekker), zelfgemaakte guacamole, zelfgemaakte aioli-achtige saus, rode salsasaus uit een potje, sla, geraspte kaas en komkommerreepjes. Oh ja en tortilla chips.

Zou die vulling zo lekker smaken of moet ik er nog iets bij doen / weglaten? Bedankt vast voor jullie reactie!
Ik ga er zeker kaas bij / op / over / naast doen, even afhankelijk van wat ze lekker vinden. Ik heb geen zure room, wel creme fraiche. Kan dat ook?
Parmezaanse kaas past er niet echt bij.
quote:zomerkriebels schreef op 11 april 2011 @ 19:16:

Oh, ik heb ook nog rode pepers, dus kan het er eventueel bij doen, maar die burritokruiden zijn volgens mij al licht pittig en ik weet niet zeker of iedereen van pittig houdt.Als je het niet weet, neem geen risico. Maak een mexicaanse salade erbij, een schaaltje guacomole, schaaltje salsasaus , schaaltje tortilla chips en een schaaltje met die rode pepers, kan iedereen het lekker naar smaak maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb Goudse geraspte kaas.
Kan inderdaad ook een schaaltje met rode peper er naast zetten (hoe simpel eigenlijk ), net zo makkelijk. Ik vind zelf een beetje pittig wel lekker, zeker omdat de guacamole de boel wel weer 'afblust'.
quote:zomerkriebels schreef op 11 april 2011 @ 19:19:

Ik ga er zeker kaas bij / op / over / naast doen, even afhankelijk van wat ze lekker vinden. Ik heb geen zure room, wel creme fraiche. Kan dat ook?Ik zou er enchiladasaus van maken, momentje dan plaats ik het hieronder. Het is echt heel lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Klinkt goed, ben benieuwd naar het recept.
quote:zomerkriebels schreef op 11 april 2011 @ 19:20:

Ik heb Goudse geraspte kaas.Prima toch.
Klinkt lekker hoor! Ik zou een pepertje erbij ook lekker vinden (weet niet meer wie die tip gaf),
quote:zomerkriebels schreef op 11 april 2011 @ 19:19:

Ik ga er zeker kaas bij / op / over / naast doen, even afhankelijk van wat ze lekker vinden. Ik heb geen zure room, wel creme fraiche. Kan dat ook?Dat is praktisch hetzelfde qua smaak hoor, prima.
Enchilada saus

1/2 ui (lekkerder is sjalotjes)

5 eetlepels tomatenpuree

1 dl zure (of gewone) room

2 teentjes knoflook

2 eetlepels "boske" saus (of andere pittige salsasaus)

zwarte peper en zout

Bak de uien en voeg de geperste knoflookteentjes en de tomatenpuree toe. Laat alles nog 2-5 min. bakken. Voeg nu de (boske) saus/salsasaus toe. Voeg vervolgens de zure (of gewone) room toe en laat de saus nog 4-6 min sudderen. Voeg zout en peper toe.

Links is de tortilla met kaas en champignons en kruiden en wat cherrie tomaatjes en enchiladesaus;

Klinkt lekker, ik heb ook alle ingrediënten in huis, ga deze er zeker bij maken. Dank je!
Zie nu de foto's, mmmmmm, ziet er heerlijk uit!
Succes vandaag!!!
Dank je wel! Ik laat nog wel even weten hoe het was.

Ben een beetje zenuwachtig... wat ik al zei: ben geen keukenprinses en dan voor zes mensen koken... Ga zo maar eens beginnen met de salsa en guacamole. Dan is dat vast klaar.
Goed plan.. doe de pit en wat citroensap in de guacamole tegen het verkleuren. Ik duim voor je maar je doet het goed.
MV, je enchiladasaus was een succes!

Alles eigenlijk, want echt alles is opgegaan en ze hebben meerdere keren gezegd dat het zo lekker was. Bedankt allemaal voor de tips en opbeurende reacties! Ben moe maar voldaan nu...
Super gedaan Zomer!!! Lekker iets om trots op te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven