Restaurantjes

12-04-2011 20:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe in Utrecht de kroeg tegenover de markt naast de shoeoutlet heet en het restaurantje tegenover Zeeman bij HC op de hoek (modern en nog niet zo oud)
Mamoni?
Bazinga!
Als je de straatnaam weet, kan je Google Earth met Streetview proberen...
Ja, Mamoni.

Nu die andere nog...
Weet niet hoe die andere heet, maar daarvan heb ik nou nooit de neiging om er eens gezellig te gaan zitten ofzo.

Waarom precies deze twee?
Le Passant?
Heb jij een ander idee, Elfje?

Voor een lunch?
Boslust, Mariastraat.
Mamoni is wel leuk voor een lunch. Anders naar olivier? Of het iets meer richting stad zoeken?

(dit geldt natuurlijk alleen als je een hele goede reden hebt om niet naar Mario te gaan om te lunchen he? )
Mamoni is toch iets anders zo te lezen (apart concept)

Olivier ken ik niet en ja het moet wel centrum zijn.

Nou, ik heb wel aan Mario gedacht, maar dat is staand een broodje eten en weet niet of de ander dat leuk vind. Is ook niet handig om lekker te kletsen, lijkt me.
Boslust leek me wel wat totdat ik een poes op de foto zag.

Vind ik geen schoon idee..
Jammer voor je, want Boslust is toch wel één van de leukste tentjes om wat te eten in die buurt. Ook leuk is Springhaver, maar dat is wat verder weg en ik garandeer niet dat het poesvrij is .
Blijf bij Boslust. Anders King Arthur of Le journal. Maar Boslust is het leukst. En lekkerst.
Springhaver is zeker niet poesvrij, maar wel gezellig.

Broodnodig aan de Mariaplaats vind ik altijd erg leuk, maar is ook bijna altijd vol. Laatst ook eens bij een leuk tentje in de Zadelstraat gegeten. Daar zitten twee lunchtentjes die er allebei goed uitzien (weet niet meer hoe tentje heet waar wij zaten).
En Toque Toque, tegenover de Hema.

En tegenover de Mario's zit (beneden aan de Gracht) een Italiaan waar je ook gewoon je broodje Mario kan bestellen. (Zit "onder" de vaste Mario's, dus niet aan de kant waar de wagen altijd staat). Kost natuurlijk wel ietsje meer, maar daar krijg je dan ook een terras- of werfkelderplekje voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven