Werk & Studie alle pijlers

Assessment oefenen

13-04-2011 13:20 6 berichten
Ik wil graag gaan oefenen voor een assessment, en helaas op dit moment zijn mijn boeken over dit onderwerp uitgeleend (suf, stom, vergeten dat iemand ze had, niet terug gekregen

Het ziet er niet naar uit dat ik ze spoedig terugkrijg, aangezien diegene in het buiteland zit. Uiteraard ben ik bekend met google en heb zelf ook het e.e.a. gevonden, maar misschien zijn hier mensen die een tip hebben voor een goede website?
Alle reacties Link kopieren
Neurocampus

123test

Intermediiar

Succes!
Thanks!
(wilde erbij nog opmerken dat het nu (nog) niet om een 'live' assessment gaat, maar online via het online soll.).
Alle reacties Link kopieren
Online heb je de kans om even goed na te denken voor je antwoord geeft, dat is wel erg fijn. Live moet je meer trainen, want je lichaamstaal wordt door de assessor erg goed in de gaten gehouden. Er zijn cursussen voor, die kunnen de moeite waard zijn. Soms worden ze zelfs door assessment-bureaus georganiseerd, die weten natuurlijk het beste waar je op moet letten.

Assessments zijn erg gevaarlijk, je moet goed oefenen of er komen hele rare dingen uit naar voren. Ik negeer ze zoveel mogelijk bij mijn sollicitanten, maar de meeste managers zweren erbij.
Met cijferreeksen e.d. zit er wel een tijd aan gebonden hoor, ook online. Assessments kunnen idd rare uitslagen opleveren. Ken een aantal mensen, die door bepaalde assessments niet heen kwamen en bij andere met vlag en wimpel. Oefening baart kunst, dus ik ga zeker voor evt. live assessments met een boek en training aan de slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven