Gezondheid alle pijlers

Acne en vitamine b5 - wie heeft ervaring?

13-04-2011 16:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Voor de acne op mijn schouders heb ik vandaag op aanraden van een vriend iets bij de Tuinen gekocht: vitamine b5 - Pantotheenzuur. Heb al jaren last, krijg soms iets van de huisarts, maar het werkt nauwelijks. Ik heb momenteel veel stress en ik merk dat de acne zienderogen toeneemt.

Wie heeft er al ervaring met vitamine b5 Pantotheenzuur?

Liefs KL
Mijn vriend heeft last van verlate acne (bij hem is het begonnen op 26-jarige leeftijd) en hij heeft heel veel baat bij het medicijn Rovigon (vitamine A palmitato 1,7 MUI/g met BHA/BHT), a-tocoferolo acetato 70 mg (vitamine E 50% CWS/F).

Verder doet hij iedere nacht Duac-gel op zn huid en het resultaat is verbluffend. (we zijn langs meer dan 5 verschillende dermatologen geweest en hebben werkelijk van Alles geprobeerd, maar dit werkte echt het best!)
HA wil nog niks anders voorschrijven. Wie heeft er al ervaring met vitamine b5 Pantotheenzuur?
http://www.acne.org/vitamin-b5-reviews/52/page1.html
Heb nu uitgevonden dat het misschien kleine talgklierontstekingen zijn... het ziet er ongeveer zo uit:

KLIK

Natuurlijk zit ik eraan, want ik kan het niet laten... Zal ik naar de dokter gaan? Ze blijven maar komen, tot grotere ontstekingen, mijn schouders zitten onder de rode bultjes... het laatste waar je nu op zit te wachten met het mooie weer.

Liefsx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven