Kitten snoepjes

11-04-2011 20:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort mogen wij onze kitten ophalen.

Maar nu heb ik een vraag.

Ik wil graag kattensnoepjes kopen. Om hem straks te belonen als hij iets goeds gedaan heeft.

Maar alle kattensnoepjes wat ik tegenkom zijn of voor volwassenen of er staat niks op over leeftijd.

Wie weet welke snoepjes kittens mogen hebben??
In plaats van snoepjes, kun je ook gewoon harde brokjes gebruiken.
Wat lilalinda zegt en anders even bij de dierenwinkel vragen, ze hebben wel kittensnoepjes, maar volgens mij zijn die vanaf 3 maanden. Maar weet ik niet zeker.

Ik heb deze bij de dierenwinkel gekocht, zijn er heel veel, dus daar doe je wel even mee

Zelf zou ik bij een kitten bij het gewone huis-, tuin- en keukenopvoeden niet beginnen aan snoepjes als beloning, maar het kan wel heel goed werken als je hem echt consequent gaat trainen met bijv. een clicker. Je kunt dan alles geven wat hij echt heerlijk vindt en echt verbijsterende resultaten bereiken.

Informatie kattentraining
Al die snoepjes zijn eigenlijk zooi. Verstandiger is om kleine brokjes gedroogd vlees te gebruiken. Proline bijvoorbeeld heeft vanalles, zoals deze . Veel dierenwinkels hebben wel zoiets te koop. En gewoon een ander merk brokjes kan ook .
Brokjes zijn ook misschien een optie.

Even afwachten hoe lekker hij die straks vind als beloning.

Want om zelf een boterham te krijgen als beloning..... vind ik niet zo, haha. Dan heb ik lever een snoepje/ chocolaatje enz!

Maar das bij katten misschien anders.
Nog andere tip's???
kittensnoepjes? je kat is geen kind? Geef hem of haar alleen brok van een goede premium voer, of beter nog, voer kuikens
Ben hem van plan straks Royal Canin te geven.

Hij krijgt nu Cat Chow kitten.

Heb ik ook al een zak van gehaald en na een week ofzo langzaam mengen met de Royal Canin.

Kan niet wachten tot ie komt!!!!
Leuk om te lezen hoe goed je je aan het voorbereiden bent!
Dank je Iris

Vind een goeie start wel belangrijk!

Daar heb je dan (hopelijk) jaren lang profijt van!

Ben de eerste week dat hij hier is ook vrij.

Kunnen we samen wennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven